Eensquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Remzz het volgende:
Ik durf hem aan dat de1.51.79
voor Vancouver door niemand behalve Klassen zelf word geevenaard.
friesinger en wust halen het ook. Cindy trouwens onder de 1.50 danquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Remzz het volgende:
Ik durf hem aan dat de1.51.79
voor Vancouver door niemand behalve Klassen zelf word geevenaard.
Dat denk ik echt niet, ze zitten er nog zo ver van af.... Wust misschien maar dan moet ze echt een hele grote stap gaan maken. Friesinger vind ik een beetje op der retour.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
friesinger en wust halen het ook. Cindy trouwens onder de 1.50 dan
Mwou ik weet het niet....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef komrad het volgende:
Ik weet niet of Wust het kan, maar een kleine 4 jaar is veel dus die tijd gaat er nog wel aan
2.3 seconde in 4 jaar als, ze dat niet kanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef komrad het volgende:
Ik weet niet of Wust het kan, maar een kleine 4 jaar is veel dus die tijd gaat er nog wel aan
Marenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
2.3 seconde in 4 jaar als, ze dat niet kan
zou van 1.55.99 naar 1.51.79 ook lukken in vier jaar?
CK is de enige die onder de 1.52 heeft gereden (2x). Naast CK is Anni de enige die onder de 1.54 gereden heeft. Er gaapt dus nogal een gat voor de rest, Wust incluis. Die staat nu op 1.54,03 trouwensquote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
2.3 seconde in 4 jaar als, ze dat niet kan
zou van 1.55.99 naar 1.51.79 ook lukken in vier jaar?
Daar ga ik in mee, maar dan is het nog een hele stap naarquote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef komrad het volgende:
1:54:03 met een ziekte onder de leden he
Wust moet in SLC of Cal makkelijk 1:52 hoog kunnen rijden
Als je dat schema bekijkt is bijna nergens maar iets goed te maken, je kunt eigenlijk alleen maar verliezen. Alleen laaste ronde misschien.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Daar ga ik in mee, maar dan is het nog een hele stap naar1.51,79
![]()
In de opening verliest ze al zoveel, da's amper meer goed te maken
Boeie!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef komrad het volgende:
Arcee, geen enkel even getal dus scheer je weg
Dat belooft inderdaad wat!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dit seizoen ruim zes seconde van haar PR af
dat belooft wat
Hier op Fok heeft ze genoeg fans, die haar helemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:28 schreef Ericr het volgende:
Schoonheid?Daar moet ze het toch ook niet echt van hebben. Maar goed er zit wel verbetering in haar prestaties en ze is nog jong.
klopt was zelfs ik boos op Mart, hoewel ik denk dat hijzelf niet goed wist wat hij met die situatie moest, ik ben daar met het artikel van hem heb gelezen over de Giro op de studio sport site.quote:Op zondag 30 april 2006 16:00 schreef komrad het volgende:
[..]
dat weet ik nog ja, volgens mij dacht smeets dat hij het tegen zijn kids had of zo
Ja op de OWS was ze niet erg goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat belooft inderdaad wat!
Hoewel ik laatst maar weer eens de Schaatssport ging herlezen en de uitslag van de OWS nog eens bekeek. Nou, Maren viel daar tegen zeg,niet zo'n beetje ook: 19e op de 1500 meter met een tijd van 2.01.22, Cindy zette toen een tijd neer van 1.55.27
. Op haar beste afstand, de 3000 m werd ze slechts 15e, achter Maki Tabata en toen klokte ze 4.12.50 tegen 4.02.43 van Ireentje.
![]()
Na de OWS was ze in vorm..ze reed toen ook een prima 1500 meter.quote:Wonderbaarlijk dat ze nog 3e werd in Heerenveen tijdens de WC-finale. I was there![]()
Het gaat onder andere om haar schoonheid en schattigheidquote:Op de 5000 meter eindigde Maren wel in de top 10 (8ste) maar daar is de concurrentie wel wat minder.
Ik dacht dat Maren veel beter gereden had in Turijn, maar al die aanbidding hier gaat dus alleen maar over haar schoonheid.![]()
Waarom steunen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
ik kom jelle steunen![]()
Het gaat met name om de progressie van Haugli. Die is in 1 jaar groot geweest. Snelle vooruitgang. En dat is leuk. En dat het eindelijk weer eens een Noorse dame lukt, sinds Annette Tonsberg (geloof ik).
En daarbij vind ik haar ook nog leuk uitzien. Gezien de huidige delegatie allrounders/lange afstanddames vind ik haar wel een van de leukere.
het was dan ook een 'gekkigheidje'quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:24 schreef Mirri het volgende:
Waarom steunen?![]()
Er was totaal geen sprake van enige aanvallendheid
Ok,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het was dan ook een 'gekkigheidje'
maar ja m'n grappen komen niet altijd even goed uit de verf![]()
Maar ik ben wel benieuwd welke schaatsters jij dan zoveel leuker vindt (except for cindy)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |