Hehe.quote:Op maandag 21 november 2005 09:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
snuiten
nee geen flikker te doenzit weer aan school te werken, daar heb ik gelukkig een nieuwe opdracht
zie je wel.. je bent wel een player!quote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dan gaan we er eens tegenaan. Ook even uitkijken naar de lokale dames. Ik ga ze versieren met m'n Gronings accent.![]()
Leer me je gronings accent ouwequote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dan gaan we er eens tegenaan. Ook even uitkijken naar de lokale dames. Ik ga ze versieren met m'n Gronings accent.![]()
Jijquote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef oegaboega het volgende:
[..]
zie je wel.. je bent wel een player!![]()
ik heb verkeringquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 09:31 schreef oegaboega het volgende:
[..]
zie je wel.. IK ben wel een player!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 09:33 schreef oegaboega het volgende:
[..]
ik heb verkeringdus ik mag niet playeren en dat heb ik ook nog nooit gedaan... weet niet eens hoe je moet praten tegen dames
![]()
mên kheb een maand de tijd om een simpele website te bouwen..daar hoef ik niet voor door te werken ;pquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 09:33 schreef oegaboega het volgende:
[..]
ik heb verkeringdus ik mag niet playeren en dat heb ik ook nog nooit gedaan... weet niet eens hoe je moet praten tegen dames Wijven doen me niks.
quote:Op maandag 21 november 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]![]()
Jij hebt het constant over vreemdgaan sletje
Oh, dat valt wel mee dus.quote:Op maandag 21 november 2005 09:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên kheb een maand de tijd om een simpele website te bouwen..daar hoef ik niet voor door te werken ;p
quote:Op maandag 21 november 2005 09:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mên kheb een maand de tijd om Fwnk te versieren ..daar hoef ik niet voor door te werken ;p
hahahah grote duim heb jequote:Op maandag 21 november 2005 09:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]![]()
Jij hebt het constant over vreemdgaan sletje
dat zijn jouw gedachtes smitjequote:
Mijn gedachten, wat ik van jou gehoord heb ja.quote:Op maandag 21 november 2005 09:36 schreef oegaboega het volgende:
[..]
hahahah grote duim heb je
[..]
dat zijn jouw gedachtesn smitje.. of heb je last van dyslexie???
![]()
Minder denk ik, hangt van Fwnk af.quote:Op maandag 21 november 2005 09:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb ik daar een maand voor nodig?
ik ontken wel ALLES!! ik weet namelijk van niks en ik geloof je pas als je bewijs hebtquote:Op maandag 21 november 2005 09:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ontken het niet ron want dat verlies je en dat weet je
Hoe snel kun je Fwnk versieren snop?quote:Op maandag 21 november 2005 09:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb ik daar een maand voor nodig?
Ik heb fotośquote:Op maandag 21 november 2005 09:37 schreef oegaboega het volgende:
[..]
ik ontken wel ALLES!! ik weet namelijk van niks en ik geloof je pas als je bewijs hebt
frank?? 2 minuten gok ik of snellerquote:Op maandag 21 november 2005 09:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hoe snel kun je Fwnk versieren snop?
Je vraagt erom he?quote:Op maandag 21 november 2005 09:39 schreef oegaboega het volgende:
[..]
jah dat ik met me vriendin aan het zoenen ben idd
Dat kan nu niet maar thuis welquote:Op maandag 21 november 2005 09:40 schreef oegaboega het volgende:
[..]
bewijs het dan!!! laat nu zien dan
hoho das privacy inbreuk... dan klaag ik jullie aanquote:Op maandag 21 november 2005 09:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zullen we even wat foto's en logjes uploaden.![]()
je kan op nu ook op je pc komen met je site blablaquote:Op maandag 21 november 2005 09:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat kan nu niet maar thuis wel
Ron + M....
Nee die draait op me server en me pc staat uitquote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef oegaboega het volgende:
[..]
je kan op nu ook op je pc komen met je site blabla
ow das jammerquote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee die draait op me server en me pc staat uit
dat zal aan hem liggen he..hoe snel hij toegeeft aan mijn charmesquote:Op maandag 21 november 2005 09:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hoe snel kun je Fwnk versieren snop?
In jou geval vrij snelquote:Op maandag 21 november 2005 09:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat zal aan hem liggen he..hoe snel hij toegeeft aan mijn charmes
Ik kan niet fotosoepen enzoquote:Op maandag 21 november 2005 10:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand die even iets leuks wilt foto soepen?
Kritische beroepssituaties
Bart heemskerk
moet er sowieso in staan ?
quote:
Ja je moet wat 's nachtsquote:
Ik zal jouw verleiding weerstaan.quote:Op maandag 21 november 2005 09:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat zal aan hem liggen he..hoe snel hij toegeeft aan mijn charmes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |