Stel je niet zo aan. Ik rij 167 kilometer in 1.5 á 2 uur. Dan is Rotterdam Amsterdam een peuleschilquote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen ideeIk kom daar nooit en vooral niet in de avond/nacht
En ik woon nog wel eens onder Rotterdam, dus weet ook niet of ze daar heen gaan
Ik zeg toch niet dat ik komquote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Ik rij 167 kilometer in 1.5 á 2 uur. Dan is Rotterdam Amsterdam een peuleschil..
Ik moet idd eerst werken HW. Anders pleur ik de wagen wel in de parkeergarage ergens. En ga ik later naar de meet. Dan kunnen jij en MissBliss gewoon gaan mee eten. Ik weet nl zeker dat ik later ben dan 7 uur.
Autoquote:Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik kom?
Ik wil eerst even weten wat makkelijker is. Auto of OV
Dat is ook weer zo. En in de auto is het veel warmer en je kan lekker kei-hard muziek luisterenquote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Auto
Als de meet vroeg afgelopen is ben je zo afhankelijk en kun je lang gaan staan wachten. En dat is met deze kou niet te doen.
Oh ok, nou als je het niet heel erg vindt... Ben wel erg gek op de spareribs daar.quote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik moet idd eerst werken HW. Anders pleur ik de wagen wel in de parkeergarage ergens. En ga ik later naar de meet. Dan kunnen jij en MissBliss gewoon gaan mee eten. Ik weet nl zeker dat ik later ben dan 7 uur.
En waar woon jij dan?quote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou als je het niet heel erg vindt... Ben wel erg gek op de spareribs daar..
In principe kan je je auto natuurlijk wel bij mij voor de deur neerzetten, je bent met 20 min dan in de coco's en het scheelt je die 3,80 per uur...
Amsterdam, op zo'n 15 min van het CSquote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En waar woon jij dan?Reserveer alvast eentje voor mij
Is goed. Als jij mij dan een goede routebeschrijving naar je huis via mail wilt sturen heel erg graag.quote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok, nou als je het niet heel erg vindt... Ben wel erg gek op de spareribs daar..
In principe kan je je auto natuurlijk wel bij mij voor de deur neerzetten, je bent met 20 min dan in de coco's en het scheelt je die 3,80 per uur...
Bij het PTT gebouw naar linksquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef nikky het volgende:
Als jij mij dan een goede routebeschrijving naar je huis via mail wilt sturen heel erg graag..
Ik praat wel verder straks over MSNquote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam, op zo'n 15 min van het CS.
Voor mij ook graag HeatWavequote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Is goed. Als jij mij dan een goede routebeschrijving naar je huis via mail wilt sturen heel erg graag..
Ik wip misschien even langs, maar ik blijf niet tot heel erg laat.quote:Op maandag 21 november 2005 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teeveepee. Misschien blijf ik dit keer wel wakker en kom ik.
Kom jij, Skaai?
Maar je moet dan wel met de bus terug naar je auto en die rijden niet heel de nacht. Ligt er dus aan tot hoe laat je van plan bent te blijven, de laatste bus gaat om 12 of 1 uur ofzo.quote:Op maandag 21 november 2005 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor mij ook graag HeatWave
dan ben ik je erg dankbaar
Aha. Maar kan ik niet gewoon naar zijn huis lopen om mijn auto te bereiken? (als hij er dan nog staat)quote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar je moet dan wel met de bus terug naar je auto en die rijden niet heel de nacht. Ligt er dus aan tot hoe laat je van plan bent te blijven, de laatste bus gaat om 12 of 1 uur ofzo.
Nee, het is ongeveer 15/20 minuten als je met de bus gaat, maar lopen is niet te doen denk ik zo. Nog nooit geprobeerd gelukkigquote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Maar kan ik niet gewoon naar zijn huis lopen om mijn auto te bereiken? (als hij er dan nog staat)
HW zei dat het 10-20 minuten lopen wasquote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het is ongeveer 15/20 minuten als je met de bus gaat, maar lopen is niet te doen denk ik zo. Nog nooit geprobeerd gelukkig
Je kijkt verkeerdquote:Op maandag 21 november 2005 21:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HW zei dat het 10-20 minuten lopen wasOf kijk ik weer verkeerd
Ik zie het alquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kijkt verkeerd
Tis dus 10/20 min met bus en 45 min lopen.
Doe eens EEN wilde gokquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het al. Even gesproken met HW over MSN.
En hoe weet jij dat allemaal?
Jezus man kijk op routenet.nl en dan op 9292ovquote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha. Maar kan ik niet gewoon naar zijn huis lopen om mijn auto te bereiken? (als hij er dan nog staat)
Bier is beter, daar is meer van en is goedkoperquote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Champagne, lekker. Kan je mooi over je kleren gooien.
Lekkere vlotte tipquote:
quote:
Hoe laat worden we dan verwacht?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
Het is wellicht handig om even te melden als je mee wil eten Zaterdag. Dan kan ik in de loop van de week wel ff langs om te reserveren enzo.
.
waar en hoe laat is eten?quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Anyways.
Het is wellicht handig om even te melden als je mee wil eten Zaterdag. Dan kan ik in de loop van de week wel ff langs om te reserveren enzo.
.
Zal bij mij wel uitkomen, dan vertrek ik hier (hellevoetsluis) om 4 uur.quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef HeatWave het volgende:
Alles is in coco's.
Tijd? Tja oud hollandsch 18:00 maar even aanhouden?
Too badquote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef Skaai het volgende:
Unlimited spare ribs
Maar ik eet niet mee.
Ik stalk HWquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie het al. Even gesproken met HW over MSN.
En hoe weet jij dat allemaal?
Dat doe je al jaren onder die omstandigheden, dus waarom nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust geen bier en heb geen geld. Mag ik dan wel komen?
Homo!quote:Op maandag 21 november 2005 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... ribs... chicken burger...
Alleen weet ik nu al dat ik het gewoon veel te lang ga vinden om daar al om 18.00 te zitten. Dan kan je mij om half 11 al weer opvegen.
Nou ja goed, het is nog steeds een misschientje hier.
Goed zo Q, een ruggengraat is sowieso een nutteloos dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |