Vind jequote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
leuk
Inderdaad. Ze is wel erg klein zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef BVO het volgende:
Vind d'r nu een stuk leuker.
Ze is liev!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef DjDev het volgende:
Ze heeft een spleetje tussen dr tanden
Ik heb d'r nog nooit gezien/gehoord...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ze is liev!![]()
Ik ga stemmen volgende week
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:03 schreef Zun het volgende:
Was wel een leuk koppel met Huib. ("We hebben alvast op het afscheid geoefend.") Benieuwd of ze nog gedate hebben na afloop!
Ik kreeg Alice-flashbacks, vooral na het jury-commentaar. Ze zingt wel een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:21 schreef Funkytrip het volgende:
Dag Karlijn![]()
Te weinig uitstraling en geen emoties. Dan ben je gewoon een poppetje met een aardige stem, maar niets meer dan dat...
"Laat die droom maar varen"quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
Misschien nog een herkansing in de wildcardshow..
Amstelveen produkt.quote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef sbientje het volgende:
ik vind het een beetje een tutje.. ze heeft ook zon akelig kak accent.
Nee, zij is veel beter, ze zou in Alice' plaats ook zeker wel doorgegaan zijn. Maar nu zijn de anderen veel beter en is ze ook terecht niet door, hoewel ik dat wel heel jammer vind (ik ben het overigens niet eens met de keuze voor Christon, maar als ik eerlijk ben zou Sonny het meer verdienen dan Karlijn om op zijn plaats te zitten)quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar een beetje op alice lijken qua stem
Het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 5 december 2005 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Niet dat er veel te zien is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |