Echt he, effe 500k investerenquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kan die zo 500.000 euro investeren. Holy shit.
Ja, ik vind het ook te veel om echt te laten zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag het mij echt af hoor allemaal. Komt beetje fake over dit programma.
Die lui hebben geld als waterquote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook die willen eerst een businessplan doornemen, advocaten en accountants alle cijfers laten checken.quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
https://www.sprout.nl/art(...)je-nooit-arrogant-opquote:Fors belang
Het langst waren de zussen bezig met de onderhandelingen over het financiële gedeelte. In het programma krijgen de succesvolle ondernemers een investering van een half miljoen euro voorgeschoteld, tegen een vrij fors belang van 30 procent.
De zussen wilden nog niet zoveel procent van hun bedrijf van de hand doen. Zelf dachten ze aan een half miljoen euro voor 14 procent van de aandelen, tegen een voorgestelde waardering van 3 miljoen euro. Deze waardering hadden de dames opgesteld met de hulp van waarderingskenner en Sprout-expert Joachim Blazer.
Dat ging de ‘Dragons’ dan weer te ver. ‘Ze zeiden: dat is júllie waardering, maar wij willen onze eigen waardering vasthouden’, zegt Jasmijn. Uiteindelijk kwamen de investeerders met de ondernemers overeen een investering van 333.333 euro te doen, tegen een belang van 20 procent, dat eventueel nog uitgebreid kan worden in de toekomst. De investeerders waarderen Nanny Nina nu op 1,7 miljoen euro.
Een pitch is vaak niet spontaan...quote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een spreekbeurt is dit zeg. Helemaal gemaakt dit. Niks spontaans bij.
Zo moet het wel eruit zienquote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een pitch is vaak niet spontaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |