Inderdaad de Dali Lama is wakker (opmerking van Lieske)quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef melke het volgende:
Zie ik het nou goed!? Is Roel wakker!!? Jeetje wat een schok
Het is voor een goed doel! Dat zou voor mij een mega motivatie zijn. Ze moeten het gewoon gaan halen!quote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Het noodrantsoen is weer heel erg scherp dat is prima.
Als je dat leest wil je wel gaan werken ik tenminste wel.
Het is meer Hugh Hefner, in die eeuwige badjas.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad de Dali Lama is wakker (opmerking van Lieske)
Ze heeft toch wel humor die Lieskequote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad de Dali Lama is wakker (opmerking van Lieske)
Ja maar die heeft echt zo'n pimp badjas. Die van Roel lijkt toch meer op een monnikken doekquote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is meer Hugh Hefner, in die eeuwige badjas.
De Dalai Lama is iig knapper, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar die heeft echt zo'n pimp badjas. Die van Roel lijkt toch meer op een monnikken doek
quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel zo besluiten
Er zal niet veel boeiends meer gebeuren denk ik dus houd ik het voor gezien
Ben benieuwd morgen of de eerste ploeg optijd en met een vrolijk humeur hun bed uitkomt, ik slaap dan iig nog wel denk ik
De groeten!![]()
Heb je ook posters van hem op je kamer hangen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Dalai Lama is iig knapper, als je het mij vraagt.
Ze moeten elke opdracht gewoon halen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel! Dat zou voor mij een mega motivatie zijn. Ze moeten het gewoon gaan halen!
Nee, maar wel placemats, muismatten en sleutelhangersquote:Op zondag 20 november 2005 21:26 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je ook posters van hem op je kamer hangen?
Cool man! Ik heb nog een mok dubbel, ruilen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar wel placemats, muismatten en sleutelhangers![]()
In ieder geval wel intelligente dan roelquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Dalai Lama is iig knapper, als je het mij vraagt.
Nee dat levert me niks op.quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef melke het volgende:
[..]
Cool man! Ik heb nog een mok dubbel, ruilen?
Ja, maar daar is ook niet zo heel veel voor nodig hequote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
In ieder geval wel intelligente dan roel
Dan niet he! Ruil wel met anderen fansquote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee dat levert me niks op.
www.ebay.com
inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook niet zo heel veel voor nodig he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |