Inderdaad de Dali Lama is wakker (opmerking van Lieske)quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef melke het volgende:
Zie ik het nou goed!? Is Roel wakker!!? Jeetje wat een schok
Het is voor een goed doel! Dat zou voor mij een mega motivatie zijn. Ze moeten het gewoon gaan halen!quote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Het noodrantsoen is weer heel erg scherp dat is prima.
Als je dat leest wil je wel gaan werken ik tenminste wel.
Het is meer Hugh Hefner, in die eeuwige badjas.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad de Dali Lama is wakker (opmerking van Lieske)
Ze heeft toch wel humor die Lieskequote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad de Dali Lama is wakker (opmerking van Lieske)
Ja maar die heeft echt zo'n pimp badjas. Die van Roel lijkt toch meer op een monnikken doekquote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is meer Hugh Hefner, in die eeuwige badjas.
De Dalai Lama is iig knapper, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar die heeft echt zo'n pimp badjas. Die van Roel lijkt toch meer op een monnikken doek
quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel zo besluiten
Er zal niet veel boeiends meer gebeuren denk ik dus houd ik het voor gezien
Ben benieuwd morgen of de eerste ploeg optijd en met een vrolijk humeur hun bed uitkomt, ik slaap dan iig nog wel denk ik
De groeten!![]()
Heb je ook posters van hem op je kamer hangen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Dalai Lama is iig knapper, als je het mij vraagt.
Ze moeten elke opdracht gewoon halen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel! Dat zou voor mij een mega motivatie zijn. Ze moeten het gewoon gaan halen!
Nee, maar wel placemats, muismatten en sleutelhangersquote:Op zondag 20 november 2005 21:26 schreef melke het volgende:
[..]
Heb je ook posters van hem op je kamer hangen?
Cool man! Ik heb nog een mok dubbel, ruilen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar wel placemats, muismatten en sleutelhangers![]()
In ieder geval wel intelligente dan roelquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Dalai Lama is iig knapper, als je het mij vraagt.
Nee dat levert me niks op.quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef melke het volgende:
[..]
Cool man! Ik heb nog een mok dubbel, ruilen?
Ja, maar daar is ook niet zo heel veel voor nodig hequote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
In ieder geval wel intelligente dan roel
Dan niet he! Ruil wel met anderen fansquote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee dat levert me niks op.
www.ebay.com
inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar daar is ook niet zo heel veel voor nodig he![]()
Nee niet weer kleffen met Roel hequote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad.
De prinses is ook weer wakker.
Alleen lopen de dames achter Hugh aan.... En Roel achter Dido...quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
Het is meer Hugh Hefner, in die eeuwige badjas.
Ik pas ervoorquote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaat straks wel weer gebeuren als ze in bed liggen.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Is dat totaal die voet niet willen gebruiken niet wat overdreven van Nathalie
Ja zei ik gister ook al. Ze werd de hele dag van hot naar haar gedragen, beetje overdreven vond ik dat. Rob met z'n ene been loopt toch ook nog gewoon rond!quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ach alles is overdreven aan Nattelie... Vooral dat Calimero-stemmetje!quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Dit was wat de BB-fysio haar heeft aangeradenquote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ligt er aan t kan ook ijn dat je er een week of iets langer echt niet op kan lopen of staanquote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft hem toch alleen verzwikt? Dat kan echt met een paar dagen over zijn, als je het goed aanpakt.
Ja ze weten nog niet beter hequote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Het is nog maar 3 weken, zeggen Dido en Lieske.
Dat dacht ik dus ook. Helemaal niet gebruiken lijkt me helemaal niet zo goed, maar ja..quote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft hem toch alleen verzwikt? Dat kan echt met een paar dagen over zijn, als je het goed aanpakt.
Je moet t toch blijven proberen je enkel en voet te gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Helemaal niet gebruiken lijkt me helemaal niet zo goed, maar ja..
Karl Noten zou zeggen: blijven bewegen! Niet ontzien!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was wat de BB-fysio haar heeft aangeraden![]()
helemaal niet gebruiken daar wortie niet veel beter van idd!quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Helemaal niet gebruiken lijkt me helemaal niet zo goed, maar ja..
Kan zijn maar scan had een ijzeren vertrouwen in de BBfysio ten yijde van Lisekes auwknie dus ik vind het apart dat hij het nu beter meent te moeten wetenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Karl Noten zou zeggen: blijven bewegen! Niet ontzien!!!!
Lieske weet bijna wel zeker dat Nathalie haar heeft genomineerd, maar is er gewoon het type niet voor om dan anders tegen iemand te gaan doen. Ze doet ook niet extra lief en aardig, maar gewoon hetzelfde. Dat was ook zo na de voorgaande keren.quote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
toch wil ik er even op terug komen, maar zou het niet heel hypothetisch gezien kunnen dat Lieske misschien wel meer van het spel weet dan we denken? Dat ze misschien allang door heeft dat nathalie haar heeft genomineerd en nu toenadering zoekt. Ze komt onschuldig over maar zou BB echt zo'n naief meisje aan wat hun zelf noemen de hardste BB ooit laten meedoen?
Ik heb ooit op vakantie mijn voet eens lelijk verzwikt. Direct allemaal ijs erop, 's avonds in bed warme doeken eromheen. Zoveel mogelijk erop blijven lopen. Was met twee, drie dagen stuk beter.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |