who cares, hij is pure baggerquote:Op zondag 20 november 2005 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar daarom is ie niet weggestuurd!
quote:Permban voor Fortes Rodriguez, je leert jezelf maar normaal uit te drukken. Mailen hoeft niet.
Fel? Erg dom en onnodig, sinds ie bij RBC zit heeft ie volgens mij 3 rode kaarten gehad, en allemaal volstrekt onnodig.quote:Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad iets te fel/agressief in duels.
Maar wat hij vandaag zei, was natuurlijk wel erg dom
Die hoef ik niet als tegenstander te hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef Messenga het volgende:
Laat hem maar bij 6e klasse amateurs zaterdag spelen ofzo, wat een kneus is dat.
Eerder lange kneusquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef DrDentz het volgende:
straks zegt ie dikke kneus tegen je
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, drukte me verkeerd uitquote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fel? Erg dom en onnodig, sinds ie bij RBC zit heeft ie volgens mij 3 rode kaarten gehad, en allemaal volstrekt onnodig.
Hij kwam voor zijn gele kaart in ieder geval al lekker invliegen. En wat betreft zijn opmerking, het is wel leuk om eens wat controversieels te horen van een voetballer. Jammer alleen dat het een voetballer betreft die weggestuurd is bij zijn oude club en nu (vele) fouten maakt met de als los zand aan elkaar hangende verdediging. Dat maakt zijn opmerking meer een uit frustratie.quote:Op zondag 20 november 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Er zit volgens mij echt een draadje los, als je z'n overtreding soms ziet..
En als je vriendelijk informeert naar de gesteldheid van de oren van de scheidsrechter wordt dat ook al als ongewenst ervaren, rare wereld.quote:Op zondag 20 november 2005 23:10 schreef zijle het volgende:
Wel gek dat je geel krijgt als je de scheidsrechter een kneus noemt
voetbal van tegenwoordig, ja mag ook niks meer.....
quote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:Fortes Rodriguez
- Hij neukte met Ellemieke Vermolen
- Hij heeft schijt aan media
- Hij heeft z'n zakken gevuld bij AZ en is financieel onafhankelijk geworden als minder dan middelmatige verdediger
- Hij heeft humor
Wie opent er een fantopic?
Ik zie jou het nog niet zo 1,2, 3 doenquote:Op maandag 21 november 2005 00:07 schreef Archie. het volgende:
[..]
Ja, als nummertje zesenveertig of zo, dus zo'n prestatie vind ik dat niet.
Ik ben gelukkig getrouwd en ik hoef geen Gooise hoer.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik zie jou het nog niet zo 1,2, 3 doen
Er zijn zoveel mensen die aan criteria 1, 2 en 4 voldoen... Maar krijgen die allemaal een fantopic?quote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:Fortes Rodriguez
- Hij neukte met Ellemieke Vermolen
- Hij heeft schijt aan media
- Hij heeft z'n zakken gevuld bij AZ en is financieel onafhankelijk geworden als minder dan middelmatige verdediger
- Hij heeft humor
Wie opent er een fantopic?
Het gaat om de optelsom die hem zo bijzonder maakt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die aan criteria 1, 2 en 4 voldoen... Maar krijgen die allemaal een fantopic?![]()
Het woord mongool wordt te pas en te onpas gebruikt en niemand die er een probleem van maakt.quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Incolumis het volgende:
dat van die dikke kneus is nog niet zo erg, maar dat ie em uitscheldt voor iemand die het syndroom van down heeft vind ik toch best wel ernstig. hoe moet ie zich verklaren tegenover al die gehandicapten die constant langs de voetbalvelden zitten en vaak een gesprekje met de spelers hebben?
Dus in feite zegt Fortes dat hij Temmink een mongool vindt en dat je dat aan hem kan zien, alleen in andere bewoording (als welbespraakte buitenlander).quote:[inf.] persoon met het downsyndroom
Loran viel geblesseerd uit, hij moest wel.quote:Op maandag 21 november 2005 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Flink schorsen die gast, doe je RBC alleen maar een plezier mee
En die Roks is ook een drol dat hij hem nog steeds opstelt
Het gaat erom dat hij zijn opmerkingen met een serieuse intonatie brengt; hij meent het, en gelooft erzelf ook in. Hij moet wel beseffen dat hij dit voor een miljoen kijkers (tsja Talpa he) zegt en ermee een hoop mensen kwetst/ beledigd. Hij brengt het alsof mensen met het downsyndroom minderwaardig zijn, terwijl zij die ermee te maken hebben (ouders familie etc) er juist een mooi en respectvol leven van proberen te maken. Daarnaast is hij geen onbeschreven blad waarbij hij al zoveel onnozele incidenten op zijn naam heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 00:28 schreef Toewan het volgende:
[..]
Het woord mongool wordt te pas en te onpas gebruikt en niemand die er een probleem van maakt.
De dikke van Dale geeft de volgende beschrijving van mongool.
[..]
Dus in feite zegt Fortes dat hij Temmink een mongool vindt en dat je dat aan hem kan zien, alleen in andere bewoording (als welbespraakte buitenlander).
mooie reactie ook van Vakkie-zhquote:Op maandag 21 november 2005 00:42 schreef cultheld het volgende:
http://www.rbcroosendaal.nl/?pagina=artikel&id=253
quote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Erwtensoep het volgende:
mooie reactie ook van Vakkie-zh
Daar doelde ik idd opquote:Op maandag 21 november 2005 00:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
mooie reactie ook van Vakkie-zh
Zijn laatste match bij AZ was AZ 1-5 Roda. Fortes is die match compleet weggespeeld door Koné en was de wedstrijd erop ineens tribuneklant ipv. aanvoerder.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef Timmehhh het volgende:
Wordt nu wel duidelijk waarom die destijds bij AZ is weggestuurd...
Yeah right, hij gelooft dat hij de diagnose heeft gesteld dat Temmink een mongool is doordat je dat aan hem kan zien.quote:Op maandag 21 november 2005 00:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij zijn opmerkingen met een serieuse intonatie brengt; hij meent het, en gelooft erzelf ook in.
Heeft hij het dan over minderwaardig zijn gehad ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij moet wel beseffen dat hij dit voor een miljoen kijkers (tsja Talpa he) zegt en ermee een hoop mensen kwetst/ beledigd. Hij brengt het alsof mensen met het downsyndroom minderwaardig zijn, terwijl zij die ermee te maken hebben (ouders familie etc) er juist een mooi en respectvol leven van proberen te maken. Daarnaast is hij geen onbeschreven blad waarbij hij al zoveel onnozele incidenten op zijn naam heeft.
Wat heeft ie gezegd. Heb het gemist SVquote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Rake woorden van Hugo Borst in Studio Voetbal. En terecht.
1. ik bedoel dat je bepaalde toewensingen op verscheidene manieren kan brengen. de serieusheid in zijn verhaal maakt het alleen maar minder sympathiek.quote:Op maandag 21 november 2005 01:01 schreef Toewan het volgende:
[..]
Yeah right, hij gelooft dat hij de diagnose heeft gesteld dat Temmink een mongool is doordat je dat aan hem kan zien.
[..]
Heeft hij het dan over minderwaardig zijn gehad ?
Dat hij een reeks van incidenten op zijn naam heeft geeft alleen maar aan dat hij gefrustreerd is en dat het eigenlijk jammer is dat het juist uit zijn mond moet komen.
quote:Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
die hersens zijn duidelijk aangetast van al dat verdedigen bij RBC![]()
Als je een visvergunning hebt ben je daar welkomquote:Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
die hersens zijn duidelijk aangetast van al dat verdedigen bij RBC![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 08:17 schreef matthijst het volgende:
Hoop gejank om weinig...
Sjongejonge, die gast wilde gewoon de scheids op een originele manier afkankeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |