Het zal wel aan de tongval die we gewoon zijn liggen, want ik vind net het omgekeerdequote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef detulp050 het volgende:
Die Belg is niet goed te verstaan en is veel te snel
Ik begreep het ook al niet.quote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef detulp050 het volgende:
Wat is een AKKSESOIRE![]()
Als iemand niet duidelijk kan articuleren dan dient deze persoon niet het dictee voor te dragen...
Het zou natuurlijk wel nog ergens kunnen dat je eigenlijk van accesoire die eerste c als een "k" klank moet uitspreken ...quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik begreep het ook al niet.Bedoelde ze nou accesoire?
Als mompelen en snel praten een tongval is, dan wel ja.quote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het zal wel aan de tongval die we gewoon zijn liggen, want ik vind net het omgekeerde![]()
Accessoire denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met dubbel -s iddquote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel nog ergens kunnen dat je eigenlijk van accesoire die eerste c als een "k" klank moet uitspreken ...
quote:
Ik vond de uitspraak duidelijk zat, maar gewoon veel en veel te snel.quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Als mompelen en snel praten een tongval is, dan wel ja.
Het computerprogramma (Access), spreek je ook zo uit. Al is dat natuurlijk wel Engels.quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is dat zo?Nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |