quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ff een paar punten.
Punt1: Ik ben geen Maurisico, ik ben Lovebear en blijf Lovebear en geen kloon dus.
punt2: ik ben niet benieuwd hoe hij eruit ziet en zeker niet die van jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:09 schreef demins het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een hele opluchting mevrouw, u heeft geen idee wat zo'n berenbek voor schade kan aanrichten aan 's mans edele deel.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ff een paar punten.
Punt1: Ik ben geen Maurisico, ik ben Lovebear en blijf Lovebear en geen kloon dus.
punt2: ik ben niet benieuwd hoe hij eruit ziet en zeker niet die van jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Hey, Cuall, wat leuk, je werkt met zwaar gestoorden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, even in de bonen:quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn relatie met Kleintje is van platonische aard. Ik zou het buitengewoon op prijs stellen mocht u hierover tegen haar zwijgen als de Utrechtse heuvelrug.quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je zat kleintje voor te liegen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah okayquote:Op zondag 20 november 2005 20:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
FF ter verduidelijking. Daar was ik gister al uitgedonderdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En toen werd de termijn ook niet verlengd tot na 23.59 en was het volgens mij OOK WEEKENDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om BB even aan te halen...... "KUNNEN JULLIE LEZEN"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij kwal ken je hulp krijggequote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, even in de bonen:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O jawel hoor dat weet ik wel.quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is een hele opluchting mevrouw, u heeft geen idee wat zo'n berenbek voor schade kan aanrichten aan 's mans edele deel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bonenquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, even in de bonen:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bij kwal ken je hulp krijggeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! DE GEILE LEIDER NEEMT HET WOORD!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
O jawel hoor dat weet ik wel.
Komt dat zie je wel eens op tv, leer je veel van zulke programmas.
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeffff........ nog meer stemfraude...... gelegaliseerde dubbele stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! DE GEILE LEIDER NEEMT HET WOORD!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die vandaag tegen de losers gestemd heeft mag na 0.00u wederom een stem uitbrengen. Dit alles om die reet van Kleintje in de finale te krijgen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken je nou niets nieuws verzinnenquote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bij kwal ken je hulp krijggeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond die van die bonen beter. Dit heb jij toch niet nodig jongen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil geen hulp! Ik wil gewoon zwaar gestoord blijven! Jammer dat jij niet zo lekker in je vel zit!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb je op de verkeerde plank in de videotheek gekeken!quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij snapt het.quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?
PH52.. rukker van het het jaar...wat lul je nou...."ik dacht u is Maurisico" ..........super-nerd... stop dat ding in je eigen poeperd en hou je kop verder dichtquote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oh, neemt u mij niet kwalijk mevrouw, ik dacht u is Maurisico. Mijn welgemeende excuses.
En mocht u benieuwd zijn hoe zo'n ding er nu in het eggie uitziet, neemt u gerust contact met mij op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je had t er over waar een beer toe in staat is.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al veel natuurfilms voorbij zien komen, maar nog nooit een beer met een afgerukt mannenpiemeltje in zijn bek, sorry hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, penisnijd ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
PH52.. rukker van het het jaar...wat lul je nou...."ik dacht u is Maurisico" ..........super-nerd... stop dat ding in je eigen poeperd en hou je kop verder dicht
Zo klinkt het wel, maar daar ben ik absoluut op tegen!!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dusssssssssssssssss.....Als ik die kleine werpdwerg vandaag 2 minnen in d'r reet vots, dan krijg ik morgen kans om het weer goed te maken danwel erger?
Meid laat hem maar, hij denkt sier te kunnen maken met andermans grapjes, bij gebrek aan eigen fantasiequote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken je nou niets nieuws verzinnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall is topom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop