* XcUZ_Me wacht geduldig tot de 13equote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Vava het volgende:
Ik lag vanmiddag in een heerlijk Snowcakebad met een glaasje Gluhwein![]()
Het is een aanrader![]()
Ze zitten vlak bij elkaar dat scheelt. En idd de nieuwe adres staat op de site. Als je bij Mustek uitstapt (metro) Dan zie je links een grote brug, en rechts van je gewoon de straat (die oversteken eindje doorlopen dan loop je naar de oude Lush)quote:Op maandag 28 november 2005 17:33 schreef Elefes het volgende:
Tnx voor je reactie Funnie
Weet je toevallig het adres van de "oude" Lush? Ik kan alleen dat van de "nieuwe" vinden (geloof ik; op de site van lush Tsjechië). Of misschien waar hij ongeveer zit
tssK in ene lush topic reclame maken voor iets andersquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:27 schreef schatje het volgende:
Misschien een tip, beautyaddict.nl heeft een winter sale. Er zitten leuke producten tussen voor een zacht prijsje. Ik heb wat dingetjes van het merk Bella besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef kozakken het volgende:
Ik ga de 14e December naar een LUSH VIP partySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaaf zeg
Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef kozakken het volgende:
Ik ga de 14e December naar een LUSH VIP partyJe pakketje is binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat had je deze overigens leuk ingepakt![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:43 schreef kozakken het volgende:
Kletsen met alle ander lushie-addicts, vip-tasje en korting en veeeel te veel kopen
Wat voor bubble bar heb je gekocht en hoe knap dat je echt maar één ding hebt gekocht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
Heb net een bubble bar gekocht en kreeg een krantje mee waar een sticker opplakt:
I
ik koop er elke week 1 ding ongeveer..niet echt het geld om er veel te kopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat voor bubble bar heb je gekocht en hoe knap dat je echt maar één ding hebt gekocht.
Haha geen dank hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef kozakken het volgende:
Vava!heldin van me
Dat zijn de tips die me een goede dag gaan bezorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |