Inderdaad altijd thuis zitten enzo is niks voor mij en ook kaakte hij mijn muziek altijd af enzo dus ja we waren TE verschillend heb t nog een tijdje aangehouden voor hem maar heb uiteindelijk voor mezelf gekozen (hoewel ik dat echt moeilijk vond, ben liever zelf ongelukkig dan dat ik iemand pijn doe, maar zie nu de toekomst veel rooskleuriger in)quote:Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En je moet gewoon genieten van je wilde leven! *mist soms wilde leven nog wel beetje*.
Och dat kan ik mooi opvangen met alle dingen die ik bezoek op muzikaal vlak. Maar ja voorlopig lekker genieten
Zeker als je jong bent is het verstandig om gewoon voor jezelf te gaan kiezen! Je hebt nog eventjes voor je uiteraardquote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Inderdaad altijd thuis zitten enzo is niks voor mij en ook kaakte hij mijn muziek altijd af enzo dus ja we waren TE verschillend heb t nog een tijdje aangehouden voor hem maar heb uiteindelijk voor mezelf gekozen
Toch wel hequote:
Is kofie tegenwoordig ook al voor 16 jaar en ouderquote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
Ik heb die Starbucks gevonden trouwens!Maar ik mocht niet naar binnen.
![]()
![]()
Niet de starbucks in?quote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Stuur mij dna maar meequote:Op zondag 20 november 2005 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker als je jong bent is het verstandig om gewoon voor jezelf te gaan kiezen! Je hebt nog eventjes voor je uiteraard
Naja ik ben blij datik een vriendin heb die het sowieso wel heeft opdezelfde muziek smaak en van concerten en festivals houdt. Dat is toch waar ik mijn werk in heb.
Alhoewel zit ik er wel aan te denken om haar niet mee te nemen naar Roskilde omdat we eigen met alleen mannen zitten. Dan stuur ik haar wel met een aantal dames naar rock werchter
huh hoe dan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Och wie weet is dat n og wel een idee voor in de toekomstquote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Stuur mij dna maar meelijkt me echt gaaf
foeiquote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek weet ik veel, khad een lemming gemaakt. :/
quote:
ja zeg, ik wou daar naar binnen maar me moeder wou zo nodig naar huis.quote:
ik had al even gewijzigd bedoelde dat rock werchter me erg gaaf lijkt dusquote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och wie weet is dat n og wel een idee voor in de toekomst
Roskilde & Sziget zijn meer okéquote:
Of vrouwtje ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja zeg, ik wou daar naar binnen maar me moeder wou zo nodig naar huis.Maar we gaan zaterdag ofzo ernaartoe hoor ik net.
![]()
daar ben ik nog nooit geweestquote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roskilde & Sziget zijn meer oké
Ik wou dat ik 1.62 was.quote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Of vrouwtje ?zei amy die met haar 162cm ook niet een van de grootsten is
Hehe och na een aantal jaar heb je het daar ook wel gezien hoor..quote:Op zondag 20 november 2005 19:59 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ik had al even gewijzigd bedoelde dat rock werchter me erg gaaf lijkt dus
Pukkelpopquote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef saaw het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest
lowlands
quote:
De maandag was ik eerder naar huis want k had het wel gezien, faithless voor de 10023923e keerquote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
Ik ben afgelopen jaar voor het eerst naar Pinkpop geweest, de maandag.
Ben nog nooit naar zoiets geweestquote:Op zondag 20 november 2005 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pukkelpop
Sziget
Roskilde
Dour
Werchter
Pinkpop
Bospop
Rock am Ring
Hurricane / Southside
V-Festival
Glasto
Och er is zoveel moois![]()
Lowlands kom ik volgend jaar waarschijnlijk gratis naar binnen toequote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef saaw het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest
lowlands
Waar ben je allemaal geweest?quote:
Wordt hoog tijd een keer mee te gaan. Och als je niets te doen hebt kan je wel joinen naar een festivalletje hoorquote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar zoiets geweester wil nooit iemand mee en dan laat ik t maar zitten
Ik wil wel maar mag nietquote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar zoiets geweester wil nooit iemand mee en dan laat ik t maar zitten
Ik leg irl niet makkelijk contacten vind die meet van 29 dec ook doodengquote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd een keer mee te gaan. Och als je niets te doen hebt kan je wel joinen naar een festivalletje hoor
Mag niet waarom niet?quote:
Ik ben ook na Saybia vertrokken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De maandag was ik eerder naar huis want k had het wel gezien, faithless voor de 10023923e keer
geloof mij, dat maakt een hoop uitquote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lowlands kom ik volgend jaar waarschijnlijk gratis naar binnen toe![]()
Dan moet ik 's nachts wel de tenten schoonmaken maar dat maakt niet zoveel uit![]()
Och boeiend gewoon gezellig doenquote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik leg irl niet makkelijk contacten vind die meet van 29 dec ook doodeng
quote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mag je mijn mooie laarzen met 7 cm hak wel lenen zijn we even groot![]()
Niet druk om maken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lowlands kom ik volgend jaar waarschijnlijk gratis naar binnen toe![]()
Dan moet ik 's nachts wel de tenten schoonmaken maar dat maakt niet zoveel uit![]()
Dat wordt heel erg leukquote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |