Dat is altijd zo op zondagquote:
Daar heb ik ook wel eens last van als het lekker eten isquote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef snopprinses het volgende:
bleh teveel gegeten net
ye twas kebab en friet..lang niet meer gehad dus moest en zou het opetenquote:Op zondag 20 november 2005 18:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van als het lekker eten is![]()
Een half uur later ben ik kotsmisselijk![]()
Slimquote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ye twas kebab en friet..lang niet meer gehad dus moest en zou het opeten
nu heb ik buikpijn ;p
Saai zegquote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kebab is lekker![]()
Laatst nog een broodje doner kebab gehaald bij de turk![]()
AmyNiks gemist hoor
oke, 1 dingetjequote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Saai zegik dahct er is vast heeel veel gebeurd maar nee hoor
Dat las ik al mjah das ook niet echt spannend enzoquote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oke, 1 dingetjesnopp is misselijk
![]()
T lukt nog niet echt he?quote:Op zondag 20 november 2005 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoe was julie dag?![]()
om het topic een beetje levend te houden![]()
vond je dat t leukstequote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef saaw het volgende:
mijn dag was oke
mn vriend was hier blijven slapen en we hebben vanochtend pannekoeken gebakken en nog beetje rondgehangen en hem toen naar de trein gebrachtdaarna naar mn opa gegaan die heel ziek is
Hij is nu dus officieel je vriendquote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef saaw het volgende:
mijn dag was oke
mn vriend was hier blijven slapen en we hebben vanochtend pannekoeken gebakken en nog beetje rondgehangen en hem toen naar de trein gebracht
daarna naar mn opa gegaan die heel ziek is
Ik had dat hartje iets naar voren gezet en niet achter naa de trein gebracht en ipv dat hartje eenquote:
jupquote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij is nu dus officieel je vriend![]()
Beterschap voor je opa![]()
Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen en ben vanmiddag naar mijn oma toegegaan, de hele familie was daar![]()
Wonen jullie erg ver van elkaar dan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:23 schreef saaw het volgende:
[..]
jup![]()
en thnx
uitslapen is fijnn
en amylee: vond het niet erg om hem naar de trein te brengen hoor dus ook geendaarbij
niet dat ik hem niet graag NOG meer wil zien maar je kan niet alles hebben
hij woont in huizen, ik in amsterdamquote:Op zondag 20 november 2005 19:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wonen jullie erg ver van elkaar dan?
Das mooiquote:Op zondag 20 november 2005 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]
hij woont in huizen, ik in amsterdam
valt dus heel erg mee, iets langer dan een half uurtje
maar heb hem vrijdag en gister de hele dag gezien dus ik kom niks te kort
Das wel heel erg ver jaquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Das mooimijn ex woonde in den haag was een beetje te ver vanuit friesland 3 en half uur teinen en trammen voor ik er was
pffquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Das mooimijn ex woonde in den haag was een beetje te ver vanuit friesland 3 en half uur teinen en trammen voor ik er was
Ik dus ook niet en ik heb ook nog geen ov enzo dus t werd ook duur om elkaar ieder weekend te zien soms zag ik m 1keer per maandquote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef saaw het volgende:
[..]
pff
nja je leest wel eens over mensen met relaties die nederland-australie oid overbruggen, dus het kan kennelijk, maar ik zou het niet kunnen opbengen om elkaar maa10 keer per jaar ofzo te zien
Met een OV wordt het inderdaad al heel wat makkelijker jaquote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik dus ook niet en ik heb ook nog geen ov enzo dus t werd ook duur om elkaar ieder weekend te zien soms zag ik m 1keer per maand
ja kan ik me voorstellen. ik heb ook geen OV en vind mijn retourtje van 6 euro al een redelijke investeringquote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik dus ook niet en ik heb ook nog geen ov enzo dus t werd ook duur om elkaar ieder weekend te zien soms zag ik m 1keer per maand
Ik krijg m pas in sept als ik naar de uni ga dusquote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met een OV wordt het inderdaad al heel wat makkelijker ja![]()
Heerlijk zo'n kaartje![]()
Hoi Messenga
Heb speciaal kortibngskaart toen gekocht en dan was een weekendretourtje 23,90 en dan kan je vrijdag pas na 7 uur weg en zondag terug dus een lang weekend werden dan 2 enkeltjes a 18 euroquote:Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen. ik heb ook geen OV en vind mijn retourtje van 6 euro al een redelijke investering
maar zie hem zowiezo 3 keer in de week want we werken samen, en het is daar altijd heel gezellig
OV komt er wel aan gelukkig
en hoj messenga
Teringquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Heb speciaal kortibngskaart toen gekocht en dan was een weekendretourtje 23,90 en dan kan je vrijdag pas na 7 uur weg en zondag terug dus een lang weekend werden dan 2 enkeltjes a 18 euro
t liep ook niet zozeer daarom stuk maar hij had meer verwachtingen van de relatie dan ik, hij was mijn eerste vriendje (22) en ik zijn zoveelste vriendin al, dus was toch een erg groot verschilquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lukt me prima hoor een relatie Den Helder - Londen..
Maar ja vanaf het nieuwe schooljaar: Eindhoven - Eindhoven![]()
Ik snap, och je bent nog jong genoeg om de visjes in de zee te gaan ontdekkenquote:Op zondag 20 november 2005 19:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]
t liep ook niet zozeer daarom stuk maar hij had meer verwachtingen van de relatie dan ik, hij was mijn eerste vriendje (22) en ik zijn zoveelste vriendin al, dus was toch een erg groot verschil
Daarom hij wilde t liefst nu al kinderen etc (zn zus heeft op haar 17e een kind gekregen meeste verantwoordelijkheid kwamen voor zijn rekening en die van zijn ouders, en dat viond en vind ie geweldig enzo) en hij heet zijn wilde leven al gehad en ik nog niet.quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik snap, och je bent nog jong genoeg om de visjes in de zee te gaan ontdekken
heb ik ook eens gehad jaquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef AmyLee het volgende:
[..]
hij heeft zijn wilde leven al gehad en ik nog niet.
17 tis nog niet heel lang uitquote:Op zondag 20 november 2005 19:47 schreef Messenga het volgende:
Hoe oud was je toen zelf dan Amy?
En je moet gewoon genieten van je wilde leven! *mist soms wilde leven nog wel beetje*.quote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Daarom hij wilde t liefst nu al kinderen etc (zn zus heeft op haar 17e een kind gekregen meeste verantwoordelijkheid kwamen voor zijn rekening en die van zijn ouders, en dat viond en vind ie geweldig enzo) en hij heet zijn wilde leven al gehad en ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |