ja dat schele apie er naast doet ut umquote:Op zondag 20 november 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Ik baal dat mijn jongere fotoboek niet hier ligt. Van de week maar is ff op zolder snuffelen.
Mous die met je moeder is wel
Een buurjongetje van ons heeft dat, zo'n bewerkte creool in zn oor, al vanaf een maand of 7quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef m@x het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat voor bellen je erin hangt. Mijn moeder heeft dat gelukkig altijd een beetje 'normaal' gehouden. Laatst zag ik een jochie van een jaar of drie met een gouden oorring. Geen gezicht!
jezus was wéér opgestaan?quote:Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef daniman het volgende:
nou hier komt dan een foto toen ik 18 was en slaagde voor mijn HAVO en mijn diploma uitgerijkt kreeg:
[afbeelding]
ik heb nog een foto waar ik gedoopt werd en waar ik lang haar en een snorretje had, dat was nog meer Jezus-achtig.quote:
Laat zien!!!!!!!!!!!!!!!! Het was toch niet zo'n eng vlassig snorretje?quote:Op zondag 20 november 2005 22:53 schreef daniman het volgende:
[..]
ik heb nog een foto waar ik gedoopt werd en waar ik lang haar en een snorretje had, dat was nog meer Jezus-achtig.
dan heb jij mijn voeten nog niet gezienquote:Op zondag 20 november 2005 23:29 schreef jessie het volgende:
O je lijkt net echt jezus (zoals hij er opd e palatjes uitziet dan maar) En wat zien je handen er eng uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |