Als je niet kan verdedigen en je ruilt Webber en gooit Jackson weg. Tja....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik zag dat het dit seizoen niet zo lekker gaat met mijn favo team the Kings, enig idee hoe dat kan? Vorig jaar waren ze toch vrij goed of niet??
En je laat Mo Evans als FA naar de Pistons gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef Robertje het volgende:
[..]
Als je niet kan verdedigen en je ruilt Webber en gooit Jackson weg. Tja....
Odom deelt behoorlijk wat assists uit... mag ook wel als hij eigenlijk de PG taken heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 11:49 schreef J-Will het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Odom ook assists kon uitdelenDacht dat hij echt een standaard rebound en puntenkanon was.
quote:"You develop some hands growing up in New York City, and I was fortunate to get seven steals," Parker said.
doet ie inderdaad goed na al die DNP's. Toch raar dat hij eerst niet speelde en nu spontaan bijna 20 minuten. Was hij misschien licht geblesseerd ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Dan weer 12 punten en 8 rebounds in 18 minuten![]()
Hij heeft het al eerder gedaan. Bovendien schoot hij de eerste paar wedstrijden überhaupt erg goed qua FG%, maar later is dat wat naar beneden gegaan en culmineerde in de 9-30 shooting tegen de bobcats.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef Toolmannetje het volgende:
Verder was het volgens mij de eerste keer dat Bryant boven de .500 FG schiet dit seizoen met 14-24.
Het gaat gewoon heel slecht. Enige pluspunt is dat het alleen maar beter kan gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:30 schreef popolon het volgende:
Had toch een betere start verwacht van Indiana, nu verloren van Dallas wat op zich niet zo raar is, the Mavs hebben een heel aardig team.
Wel of geen Shaq, Miami is geen probleem voor SA.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef J-Will het volgende:
nou30 punten in de eerste helft. Blamage.
De echte competitie begint pas in de play-offs en dan wil ik nog wel eens zien wat er gebeurt als Shaq en Mourning Ben en Tim zouden moeten kunnen dominerenquote:Natuurlijk staat het buiten kijf dat detroit en SA veel sterker zijn dan Miami op dit moment, maar de echte competitie begint pas na de All-star break.
De echte competitie is natuurlijk al lang begonnen maar na de All-Star zal het losbranden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
De echte competitie begint pas in de play-offs en dan wil ik nog wel eens zien wat er gebeurt als Shaq en Mourning Ben en Tim zouden moeten kunnen domineren
Aanvallend niet nee, verdedigend is ie juist heel dominant.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:02 schreef Robertje het volgende:
Ben is niet echt een dominante speler.
Ja Tim zouden ze al jaren moeten kunnen domineren. Vreemd genoeg wil dit nooit echt lukken, maar laten we er even vanuit gaan dat het dit jaar wel lukt. Nu alleen Parker, Ginobili en Finley nog en ze zijn er.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
De echte competitie begint pas in de play-offs en dan wil ik nog wel eens zien wat er gebeurt als Shaq en Mourning Ben en Tim zouden moeten kunnen domineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |