Wel een geweldige tekst...quote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat het plaatje van Kobe niet helemaal overeenkomt met de tekst![]()
Ze verliezen wel...quote:Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami is goed uit de startblokken, 10-1![]()
Van Toronto notabene.quote:
^^^quote:Op maandag 21 november 2005 08:53 schreef Skeffie het volgende:
tvp
KG zou heel goed bij de Pistons passen: Hele goede D. ook, aanvallend meer te bieden dan Sheed en Darko samen en KG heeft niet zo'n enorm ego wat 'm ook tot een prima teamspeler maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou Detroit Milicic en Wallace willen traden... Ze halen 2 jaar achter elkaar de FInals en ook dit jaar zit dat er weer in... Never change a winning team. KG is uiteraard wel goed, maar vraag me af of hij wel in het team past.
Nope, KG voor O'neal en Tinsleyquote:
Ik vind KG trouwens niet veel beter dan O'neal. Indiana zou er geen klote mee opschieten. Detroit wel waarschijnlijk, maar zou het zonde vinden voor Sheed. Die lijkt nu toch wel zijn plek te hebben gevonden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope, KG voor O'neal en Tinsley
Gelukkig zal dit toch niet gebeuren.
Nou ja, als je hem ziet... hij heeft een geweldig basketballichaam hij heeft gewoon potentie (heel af en toe zie je dat in zijn spel)... ik vraag me alleen af of het er ooit uit zal komen. Het lijkt of hij niet echt wil, of dat hij het gewoon niet ziet...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef Zwansen het volgende:
Kwame, snap nog niet wat Jordan in hem zag...
http://www.hoopshype.com/salaries/minnesota.htmquote:Op woensdag 23 november 2005 15:58 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoe lang staat Garnett nog onder contract bij de Wolves dan?
Dan kan ie 't op de Payton manier proberen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Hmmm... als het contract afgelopen is-ie 33...
Wade heeft nog een rookie contract... die zijn limited... zelfde geldt voor LeBron...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef Djensen het volgende:
wtf verdiend Dan Gadzuric en meer dan de helft van de NYK meer dan Dwayne Wade!
Jep, kunnen eind dit jaar verlengd worden en dan zitten ze volgens mij ook meteen op 75 miljoen voor 6 jaar ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wade heeft nog een rookie contract... die zijn limited... zelfde geldt voor LeBron...
Aha, mn eerste reactie: lomp, ze zijn al veel waardevoller dan (veel) anderen dus daar moeten ze ook naar verdienen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Wade heeft nog een rookie contract... die zijn limited... zelfde geldt voor LeBron...
Dat is toch dat ze meer salaris krijgen omdat ze in zo'n dure stad wonen of heb ik dat verkeerd??quote:Op donderdag 24 november 2005 14:03 schreef BitetheBullet het volgende:
New York betaalt nog wel wat meer hoor, ze krijgen ook nog een luxury tax van zo'n 40 miljoen![]()
Nee, luxury tax is een boete die je opgelegd krijgt als team als je de salary cap, van ongeveer 55 miljoen overschreidt. Voor elke dollar die je boven dat bedrag aan salarissen uitgeeft, moet je ook nog eens een dollar boete betalen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch dat ze meer salaris krijgen omdat ze in zo'n dure stad wonen of heb ik dat verkeerd??
Isaiah Thomas heeft alleen het team bouwen niet zo goed begrepen. Het lijkt of hij een fantasy team probeert op te bouwen. Dan contracteert hij weer 3 dezelfde point guards of 3 kleine PF's tegelijk, zonder naar de echte problemen van zijn team te kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Toolmannetje het volgende:
En coach larry brown die 50 mil krijgt voor 4(?) jaar..
Met al dat geld zou je toch denken dat er op een gegeven moment wel een goed team komt te staan, maar nog niet overtuigend en de rookies (minst verdiende) doen het goed daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |