Bek dicht, hond!quote:Op maandag 21 november 2005 02:19 schreef HIVman het volgende:
Collecteren voor de gehandicapten.
Dat luie kutvolk doet ook niets zelf he?
Een triangel gaat ze prima af, maar een collectebus en wat charmes niet?quote:
ik hoop dat je wakker ligt van je leugenachtige wildersbash, die volkomen mislukt is. zielige kraker.quote:Op maandag 21 november 2005 02:19 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maar... maar... daar ga ik nu echt wakker van liggen..
Dat schijnt niet te mogen. Dat schijnt te confronterend voor de tere zieltjes van de donateurs te zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 02:20 schreef HIVman het volgende:
[..]
Een triangel gaat ze prima af, maar een collectebus en wat charmes niet?
quote:Op maandag 21 november 2005 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat je wakker ligt van je leugenachtige wildersbash, die volkomen mislukt is. zielige kraker.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 21 november 2005 02:22 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat schijnt niet te mogen. Dat schijnt te confronterend voor de tere zieltjes van de donateurs te zijn.
Zijn internetcafé's zolang open? Ik neem toch aan dat in een internetprovider dat volk geen aansluiting geeft? Immers ze zitten toch illegaal in een woning?quote:Op maandag 21 november 2005 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop dat je wakker ligt van je leugenachtige wildersbash, die volkomen mislukt is. zielige kraker.
je bent niet alleen een ondankbare snol, je bent ook nog eens een leugenachtige domme vrouw/man die dacht wilders ff te bashen. jouw leugenachtigheid geeft hem meer stemmen, contra productief dus.quote:
Ja, houd je mond maar weer.quote:Op maandag 21 november 2005 02:23 schreef HIVman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Misschien kunnen ze een cabaret-act doen aan de deur.
Shhht, dat was eigenlijk mijn bedoeling.quote:Op maandag 21 november 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent niet alleen een ondankbare snol, je bent ook nog eens een leugenachtige domme vrouw/man die dacht wilders ff te bashen. jouw leugenachtigheid geeft hem meer stemmen, contra productief dus.
je denkt verkeerd. in de meeste krakerspanden. of moet ik het extreem-linkse bolwerken noemen hebben ze tegenwoordig internet. of is je dat ontgaan op fok!?quote:Op maandag 21 november 2005 02:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn internetcafé's zolang open? Ik neem toch aan dat in een internetprovider dat volk geen aansluiting geeft? Immers ze zitten toch illegaal in een woning?
mislukt dit keer. en de volgende keer ook, misschien moet je eens gaan nadenken.quote:Op maandag 21 november 2005 02:26 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Shhht, dat was eigenlijk mijn bedoeling.
Mijn excuus, ik wist niet dat elk lowlife en i-verbinding had, maar als je FP leest wordt dat idd wel duidelijk!quote:Op maandag 21 november 2005 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je denkt verkeerd. in de meeste krakerspanden. of moet ik het extreem-linkse bolwerken noemen hebben ze tegenwoordig internet. of is je dat ontgaan op fok!?
femke is gewoon een vuige hoer en doet heden ten dage niks anders dan wat ze vroeger deed, ze weet niet beter.quote:Op maandag 21 november 2005 02:29 schreef Het_hupt het volgende:
Femke H. was niet gierig, die pakte elk mannelijk geslachtsdeel in elk krakerspand om zich omhoog te kunnen wippen![]()
Qu'est-ce que c'est, nadenken?quote:Op maandag 21 november 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mislukt dit keer. en de volgende keer ook, misschien moet je eens gaan nadenken.
Helaas is kraken niet illegaal, alleen de kraak zelf (inbraak) is illegaal. Maar daar moet je op worden betraptquote:Op maandag 21 november 2005 02:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn internetcafé's zolang open? Ik neem toch aan dat in een internetprovider dat volk geen aansluiting geeft? Immers ze zitten toch illegaal in een woning?
Dat heeft ze ook niet, ik vindt het ook niet echt slim om te liegen om dergelijke zaken.quote:Op maandag 21 november 2005 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
leuk he? terwijl ik steeds meer begin af te vragen of je wilders überhaupt wel gezien hebt.
Is goed hoor, schatje.quote:Op maandag 21 november 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
mea culpa voor mijn enigzins grove taalgebruik van vanacht. ik liet me wat meevoeren vanwege alle leugens die hier staan.
Relatief.. Ze verdienen echt wel meer als Jan Modaal hoor, dus ik zou het zeker niet karig durven noemen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef Dirktator het volgende:
1. Het salaris van een Tweede Kamer-lid is relatief gezien erg karig.
Justement.quote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Jossos het volgende:
[..]
Relatief.. Ze verdienen echt wel meer als Jan Modaal hoor, dus ik zou het zeker niet karig durven noemen.
Vergeet niet dat het opleidingsniveau van het gemiddelde kamerlid ook een stuk hoger is dan dat van Jan Modaal. Bovendien werkt Jan Modaal maar 40 uur in de week en een kamerlid zit denk ik snel over de 60 uur. Verder is het natuurlijk een onzekere baan, iedere vier jaar staat je baan op de tocht. Al met al is 85000 euro per jaar dus zeker geen hoog salaris vind ik, misschien zelfs wel een beetje karig. Niet dat ik vind dat het omhoog moet hoorquote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Jossos het volgende:
Relatief.. Ze verdienen echt wel meer als Jan Modaal hoor, dus ik zou het zeker niet karig durven noemen.
Wat is er mis met Wilders behalve zijn gierigheid (wat ik eigenlijk nog niet eens als slecht zie)? Ik zie Wilders juist als een aardige kans om voor conservatief liberaal beleid meer steun te krijgen. Het gepeupel kent Wilders alleen van zijn standpunten over de Islam en vreemdelingen en zijn daarom geneigt op hem te stemmen. Wat velen echter niet weten is dat ze hun traditionele PvdA verruilen voor iemand die op economisch en sociaal vlak een zeer liberaal beleid steunt. Kortom Wilders is zo slecht nog niet.quote:Op maandag 21 november 2005 02:26 schreef ma_jojo het volgende:
Shhht, dat was eigenlijk mijn bedoeling.
ho je vergeet even de riante wachtgeld regeling te vermelden voor politici.quote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het opleidingsniveau van het gemiddelde kamerlid ook een stuk hoger is dan dat van Jan Modaal. Bovendien werkt Jan Modaal maar 40 uur in de week en een kamerlid zit denk ik snel over de 60 uur. Verder is het natuurlijk een onzekere baan, iedere vier jaar staat je baan op de tocht. Al met al is 85000 euro per jaar dus zeker geen hoog salaris vind ik, misschien zelfs wel een beetje karig. Niet dat ik vind dat het omhoog moet hoorgenoeg gekken die het nu willen doen.
![]()
Oke, daar geef ik je gelijk in. De wachtgeldregeling dekt in feite het risico van een gekozen baan af dus dat argument vervalt dan.quote:Op maandag 21 november 2005 17:49 schreef Basp1 het volgende:
ho je vergeet even de riante wachtgeld regeling te vermelden voor politici.![]()
Verder dat 85.000 euro wel minimaal 2.5 * modaal is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |