quote:Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.
Meestal kan het gewoon al voor de officiele releasequote:Op woensdag 23 november 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop ik eens een keer een Europees Nintendo spel:
[..]
Kan zeker virjdag pas?
welke router heb je?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef paarse_paashaas het volgende:Mariokart kan m'n router niet vinden
Linksys WAG54Gquote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef _Supreme het volgende:
[..]
welke router heb je?
Ik ben hier ook bang voor..
Meld even of ze hem bij MM beurs hebben, dan ga ik daar na m'n werk ff langsquote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga zo naar rotterdam centrum......en ik ga elke zaak af
![]()
en ow wee als ze hem niet willen verkopen![]()
DS zit al in de oplader![]()
Ik heb ook de wag54g , en die deed het in het begin ook niet. Wat je even moet doen is bij "Advanced Wireless Settings" in je router je "Control TX Rate" op 2 mbps zetten. Hij werkt nu perfect bij mijquote:Op woensdag 23 november 2005 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Linksys WAG54G
http://www1.linksys.com/international/product.asp?coid=19&ipid=667
bedoel je 12mbps, want ik kan alleen kiezen uit 12, 18, 24, 36, 48, 54 of auto.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:11 schreef gekkedikke het volgende:
[..]
Ik heb ook de wag54g , en die deed het in het begin ook niet. Wat je even moet doen is bij "Advanced Wireless Settings" in je router je "Control TX Rate" op 2 mbps zetten. Hij werkt nu perfect bij mij
Heb jij je Wireless Network Mode wel op 802.11b staan ? Ik bedoel echt 2 mbpsquote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
bedoel je 12mbps, want ik kan alleen kiezen uit 12, 18, 24, 36, 48, 54 of auto.
[edit]
die setting op 12mbps zetten helpt iig nog niets, hij vind m;n router gewoon niet.
staat op Mixed, aangezien hier ook 11g apparatuur staat.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:28 schreef gekkedikke het volgende:
[..]
Heb jij je Wireless Network Mode wel op 802.11b staan ? Ik bedoel echt 2 mbps
Zet hem dan eens op 802.11b dan kun je als het goed is hem ook op 2 mbps zetten. Bij mij zag die de router ook niet hoor , nadat ik hem had veranderd doet ie het wel. Welk type router heb je dan ?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
staat op Mixed, aangezien hier ook 11g apparatuur staat.
V2, firmware 1.00.19quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef gekkedikke het volgende:
[..]
Zet hem dan eens op 802.11b dan kun je als het goed is hem ook op 2 mbps zetten. Bij mij zag die de router ook niet hoor , nadat ik hem had veranderd doet ie het wel. Welk type router heb je dan ?
de WAG54g v1.2 of de 2.0 ?
Ja dat had ik ook, alleen ik heb een andere router dan jou ik heb namelijk de v1.2 , Wat je eens kunt proberen is een andere firmware op je router zetten.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
V2, firmware 1.00.19
en met 11B only kan ik nog geen andere opties invoeren dan diegene die ik hiervoor al genoemd heb.
Maar Mario Kart vind m'n router niet eens, terwijl SSID broadcast aanstaat en ik alle ander beveiligingen ook heb uitgezet.
http://xthost.info/wag/ <----------- hier staat wel een aantal nieuwe firmware voor jou routerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:46 schreef gekkedikke het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, alleen ik heb een andere router dan jou ik heb namelijk de v1.2 , Wat je eens kunt proberen is een andere firmware op je router zetten.
Een Wifi router kent vaak ook gewoon UTP poorten. Mijn PC's zitten gewoon besnoerd aan me linksys wifi router terwijl de laptop & NDS via wifi internetten.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:10 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand die USB stick al gezien? Of zal ik gewoon een wireless routertje aanschaffen? Moet ik ook een Wireless Netwerkkaart voor mn PC aanschaffen natuurlijk...
+- 2 weken.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:57 schreef basalphenaar het volgende:
Ik word gek! CD-WOW zegt: "current status: sent"
Misschien heb ik 'm dan toch vrijdag of zaterdag
Hoelang doet CD-WOW er meestal over als het eenmaal verzonden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |