Import?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb 'm!
hij was zojuist binnen gekomen bij de lokale gamesboer hier á ¤39,50!
Moet ze niet naar de Gilmore Girls kijken vanavond?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat baal ik dat ik nu m'n DS niet bij me heb! En vanavond heb ik met m'n vriendin afgesproken, dus dan komt er ook niets van spelen!
owja, ik heb de mijne dus bij de Play-It in Emmen gehaald, mocht er een Fokker in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:44 schreef BMH het volgende:
Gameshop Twente heeft Mariokart binnen. Ze belden me net op
De Fransenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, gewoon nederlandse (en franse) tekst achterop!
Ik ook nog nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef stefmans het volgende:
aaaaaah ik wil hem ooook, zoveel mensen die hem al hebben![]()
volgens mij is dit een grote samenzwering en zijn ze bang voor onze online kwaliteiten en wil niemand dat we hem eindelijk hebben,quote:
Sony zit erachter...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
volgens mij is dit een grote samenzwering en zijn ze bang voor onze online kwaliteiten en wil niemand dat we hem eindelijk hebben,![]()
het tuig waarschijnlijk lezen ze op dit moment deze postsquote:
WE HATEN JULLIEquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
het tuig waarschijnlijk lezen ze op dit moment deze posts![]()
ik heb trouwens besloten nu iedere winkel af te gaan iedere dag tot vrijdag. Gewoon voor de zekerheid hequote:
Dat kan ik niet, ik heb er al voor betaald. Ik moet dus wachten tot hij op de deur ploft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb trouwens besloten nu iedere winkel af te gaan iedere dag tot vrijdag. Gewoon voor de zekerheid he![]()
Das mooi, zou je Rotterdam en Utrecht ook af willen gaan? Dan hoef ik dat niet te doen, hoor ik het wel van jouquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb trouwens besloten nu iedere winkel af te gaan iedere dag tot vrijdag. Gewoon voor de zekerheid he![]()
spannend op welke manier heb je hem nu eerder. Gewoon de winkel of het Bestellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik heb er al voor betaald. Ik moet dus wachten tot hij op de deur ploft.
sorry daar moet ik je in teleurstellen ik moet ook nog naar school maar met plezier check ik eindhoven wel voor jequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das mooi, zou je Rotterdam en Utrecht ook af willen gaan? Dan hoef ik dat niet te doen, hoor ik het wel van jou
In de winkel, omdat sommige winkels zich niet aan de release regels houden (thank God). Maar online is ie 7 euro goedkoperquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
spannend op welke manier heb je hem nu eerder. Gewoon de winkel of het Bestellen![]()
wat doe je dan liever eerder gamen of 7 euro uitsparenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
In de winkel, omdat sommige winkels zich niet aan de release regels houden (thank God). Maar online is ie 7 euro goedkoper
7 euro uitsparenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat doe je dan liever eerder gamen of 7 euro uitsparen![]()
En je mag 4 tot 6 dagen van ons horen hoe tof het spel is, zonder dat je het zelf kunt spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef basalphenaar het volgende:
Waarom verzendt dat klote CD-WOW nou pas op de releasedate
Nou moet ik na vrijdag nog 4 tot 6 dagen wachten
Maja ik betaal wel 8 euro minder
zelfs niet voor mariokartquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
7 euro uitsparenZo rijk ben ik nou ook weer niet.
![]()
HOU OP!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En je mag 4 tot 6 dagen van ons horen hoe tof het spel is, zonder dat je het zelf kunt spelen.
m'n vriendin is net naar huis toe, en ik zie net dat ik de accu van mn DS eig moet opladen, eerst maar ff leegspelen dus!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En je mag 4 tot 6 dagen van ons horen hoe tof het spel is, zonder dat je het zelf kunt spelen.
Je hebt een friendslist optie voor 60 "friends". Je kunt je vrienden toevoegen door friendcodes (zie mijn sig) in het spel te typen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je ook met gasten die je kent, online spelen?
Of is het alleen anoniem spelen?
Als je hun friendcode heb kan je ook tegen vrienden spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je ook met gasten die je kent, online spelen?
Of is het alleen anoniem spelen?
De kans is groot dat je het spel vandaag tegenkomt in een winkel, maar het kan zijn dat tie er NU nog niet ligt, omdat ze de vracht dan nog niet hebben uitgepaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Als je hun friendcode heb kan je ook tegen vrienden spelen.
Ik ga morgen even bij intertoys, 3 verschillende frs winkels, bartsmit en replay kijken (zitten toch allemaal bij elkaar in de buurt) of ze mariokart al hebben. Ik hoop van wel want mijn castevania is verneukt (items die ik nodig heb zijn zomaar weg) en ik heb geen zin om dat pauper spel helemaal opnieuw uit te spelen.
Die van mij heb je (hopelijk) vanmiddagquote:Op woensdag 23 november 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
Friendcodes mensen!
heb je het geprobeerdquote:Op woensdag 23 november 2005 10:26 schreef Cheiron het volgende:met mijn geluk gaat het wifi toch niet werken met de wanadoo livebox
Zeik eens niet zo... Jezus, begint echt strontirritant te worden. Je doet het ook al op GoT.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:00 schreef BMH het volgende:
Friendcodes mensen!
NOU IK BEN NOG NIET GEBELD AAAAAARGHquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m
Nog geen wifistick, dus nog niet online helaas
Die had de Dixons ook nog nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb m
Nog geen wifistick, dus nog niet online helaas
Niet zo frusti hequote:Op woensdag 23 november 2005 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NOU IK BEN NOG NIET GEBELD AAAAAARGH![]()
Hahhaha. Je raakt gefrustreerd zie ik. Mariokart!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo... Jezus, begint echt strontirritant te worden. Je doet het ook al op GoT.
ER IS NOG GVD NIEMAND DIE MARIO KART HEB JA. DAT JIJ ER NOU ZO TROTS OP BENT WETEN WE NU GVD WEL...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |