dat zou kunnen jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef basalphenaar het volgende:
Toch weet ik niet of ik 'm wel bij CD-WOW ga bestellen, ik wil toch echt wel zeker zijn dat ik 'm heb op de 25e. Als ik het niet doe ga ik vrijdagmiddag gewoon ff naar de stad om 'm daar te kopen, maarja misschien is ie dan ook al wel weer uitverkocht......
Ik heb m bij GCshop besteld, is ie ook een stuk goedkoper.quote:Op zondag 20 november 2005 14:25 schreef basalphenaar het volgende:
Naja ik waag het er gewoon op, CD-WOW is inderdaad ook goedkoper, in de meeste winkels gaat ie 45 euro kosten volgens mij. Helaas heb ik nu nog geen geld, morgen wel, krijg ik mijn salaris
ik denk dat die mario kart + DS wel overal verkrijgbaar zijn zowieso mario kart los ookquote:Op zondag 20 november 2005 14:35 schreef super-muffin het volgende:
Is het verstandig om em nog ergens te reserveren? Of hebben ze em vrijdag wel overal? Zoja ga ik vrijdag avond een DS kopen met Mario Kart DS
nee volgens mij krijgen wij in NL eerst alleen die grijzequote:Op zondag 20 november 2005 14:41 schreef super-muffin het volgende:
Aha, en die pack met een DS en MarioKart samen is die er ook al Vrijdag en ook in een andere kleur?
quote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef RaymanNL het volgende:
Oehwww nog vijf hele lange dagen wachten![]()
hebben. verkopen is weer wat andersquote:Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
De intertoys zou hem dinsdag al hebben hoorde ik ergens? en de andere winkels zouden hem woensdag alle binnenhebben?
rustig bernie rustig!quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
GVD, ik kan echt niet wachten
IK WORD GE-HEK HIERRRRRR
Ik heb em alquote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
GVD, ik kan echt niet wachten
IK WORD GE-HEK HIERRRRRR
bek houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |