quote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee da's waar...De meeste mods verdedigen hun slotjes policy door te schermen met de FAQ, dat doe jij tenminste niet
quote:Maar waar staat dat opsom topics niet mogen? Of geef in elk geval een alternatief
Nee, dan ben je bezig een interessant topic om zeep te helpen en dat blijft baggeren. Daar waarschuw ik bij deze voor.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ok, mag ik daar dan ook vragen:
"Wat verdient een Fokker?"
En kan jij dan meteen even het oude topic erbij plakken? Zijn we klaar![]()
Joh, ga jij lekker thuis zielig lopen doen en geef de users gewoon wat ze willen en waar ze recht op hebben volgens de regels... In plaats van je nu als een klein kind vast te bijten in je eigen mening en mensen het leven moeilijk te maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dan ben je bezig een interessant topic om zeep te helpen en dat blijft baggeren. Daar waarschuw ik bij deze voor.
Lezen kun je ook al niet he?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Het alternatief is in het topic aangegeven, bedankt nog voor de link.
Jullie geven in het topic aan e.e.a. te willen weten qua inkomen, dan kun je het daar vragen.
Ja kom op, wat kan jou nou dat ene topic schelen. Desnoods verplaats je het maar naar een ander (sub-) forum, hoewel ik het in WGR de meest gepaste plaats vind.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Doe gewoon dat topic open geen gezeur meer
Nee, sorry.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef Drive-r het volgende:
Five-Horizons... Als je na het sluiten van 1 topic meer reacties krijgt in 15 minuten dan in de afgelopen drie maanden, zegt je dat dan niks?
Wat ben jij een ronduit waardeloze moderator, alleen al door zoiets te zeggen. Wel eens gehoord van het hebben van een plaat voor je kop?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Anyway: het topic gaat niet open, daar hoeft dan ook niet meer om gevraagd te worden.
Ja, weet ik. Ik ben tevens een eikel, arrogante lul en een betweter. Nu we dat allemaal hebben gehad, kunnen we weer fijn verder.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat ben jij een ronduit waardeloze moderator, alleen al door zoiets te zeggen. Wel eens gehoord van het hebben van een plaat voor je kop?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik ben tevens een eikel, arrogante lul en een betweter. Nu we dat allemaal hebben gehad, kunnen we weer fijn verder.
forum@fok.nlquote:Op maandag 23 januari 2006 17:30 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
Trots op jezelf? Waar kan ik klachten over de moderaties indienen, behalve bij de betreffende moderator zelf? Ik kon er geen topic over vinden en vind het zonde van dit forum om er een nieuwe voor op te starten.
Daar kan ik nergens openbaar in een topic iets over posten? Dat moet via de mail?quote:
preciesquote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
Pfff wat een genuil zeg, gewoon open dat topic
Nee, hoor. We hebben ook nog Feedback.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Daar kan ik nergens openbaar in een topic iets over posten? Dat moet via de mail?
Feedbackquote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Daar kan ik nergens openbaar in een topic iets over posten? Dat moet via de mail?
Daar kon ik dus niks vinden, maar dan maak ik wel een nieuw topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor. We hebben ook nog Feedback.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
He Five_Horizons (nooit van gehoord trouwens)
quote:je bent wel een fanatiekeling he? Probeer je je soms op deze manier te bewijzen? Of omhoog te likken?
Kijk een goede mod gaat niet in op persoonlijke aantijgingen. Waarom kun je niet in DIT topic reageren op de berichten? Je hebt dat topic dichtgegooid omdat je je persoonlijk aangevallen voelde ofzo. En met het "slotjesknopje" kon je natuurlijk geweldig je gezag waarmaken. Stoer hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Aangenaam! (wie ben je?)
[..]
Bij wie zou ik dat moeten dan
Anyway. Heb je verder nog iets te melden, dan mag je me mailen, je kunt naar forum@fok.nl of als je het echt blijkbaar hoog zit, naar Feedback. Ik vind het allemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |