Terwijl je zou verwachten dat juist mensen die bovenmodaal verdienen hun salaris niet zouden willen prijsgeven...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:38 schreef trigt013 het volgende:
Jammer altijd dat mensen alleen hun salaris geven als ze weten dat ze bovenmodaal maken. Geeft altijd van die scheve vehoudingen.
Sergeant
11 dienstjaren
27000 bruto pj
jaquote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Gaat dit een simpel opsom-topic worden?
Mja dat lijkt inderdaad erg mager. Aangezien je al bijna 6 jaar werkervaring hebt en een gemiddeld startsalaris van een HBO opgeleid persoon toch al minimaal 2000 euro zal zijn, als het al niet meer is. Het bedrijf waar ik werk geeft beginnende HBO mensen een startsalaris van 24000 euro.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:37 schreef elvy het volgende:
Oh, misschien kunnen jullie mij ook direct helpen!
Het geval is als volgt:
Ik vind mijn salaris voor de functie erg aan de magere kant.Heb dit ook verschillende keren met mijn leidinggevende besproken, die verschuilt zich achter 'marktconform'. Ik ben dit dus niet met hem eens. Laatste gesprek heeft hij aangegeven dat ik eens een lijstje mocht/ moest maken van salarissen van leeftijdgenoten in vergelijkbare functies. leidinggevende verschuilt zich ook steeds achter "wij zijn een bedrijf zonder commercieel oogpunt, en de salarissen dus ook niet te vergelijken met 'commercieele' salarissen ondanks dat we gewoon een BV zijn. Liefst zoek ik dus naar vergelijkbare, min of meer diensverlenende functies
Mijn situatie:
Ik ben Gewasmanager/projectleider, dit is een organisatorische/ coördinerende functie op HBO niveau bij een organisatie die belangen behartigt en kennis verstrekt e.d.
leeftijd: 29
op dit moment 2 jaar in dienst bij dit bedrijf ( nu met mijn derde jaarcontract, nog zo'n leuke bedrijfspolicy),
Daarvoor 3,5 jaar relevante werkervaring
Salaris: 2.000 Euro bruto.
Ik zie niet in wat er interessant zou moeten zijn aan het moeten weten wat (bij wijze van) de buurman verdient cq. krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef thumper het volgende:
Jammer dat er -- in Nederland -- geen openheid aan wordt gegeven, hoewel dit gelukkig steeds meer wordt
Als dat zo blijft gaat er een keurig hangslot op, vandaar dat ik er maar een opmerking tegenaan gooi...quote:
Is op zich ook niet interessantquote:Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er interessant zou moeten zijn aan het moeten weten wat (bij wijze van) de buurman verdient cq. krijgt.
24000 euro wat voor een bedrijf is dat dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Mja dat lijkt inderdaad erg mager. Aangezien je al bijna 6 jaar werkervaring hebt en een gemiddeld startsalaris van een HBO opgeleid persoon toch al minimaal 2000 euro zal zijn, als het al niet meer is. Het bedrijf waar ik werk geeft beginnende HBO mensen een startsalaris van 24000 euro.
Maar het zal inderdaad afhangen van de sector waarin je werkt. Daarnaast is de vraag of je een HBO diploma hebt, of een mbo diploma.
Beetje meer info zou handig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |