wat is datquote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef geejeej het volgende:
wil er iemand een invite van mij voor paiq? ik heb er 2 voor vrouwen, 1 voor een man
Ik zit nog maar net op paiq en ik vind het ook wel grappig! Voor mij denk ik stukke beter dan lijsten met profielen. Dan ga ik toch te kieskeurig wezen, denk ik. Je merkt toch vrij snel in een chat of iemand je ligt of niet!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:00 schreef RizzleR het volgende:
nog bedankt voor de invite!
heel grappig systeem moet ik zeggen dat paiq, je hebt zelf weinig invloed op je matches maar misschien is dat juist wel goed
Ik geloof dat je de enige bentquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef vrijdags het volgende:
Da's inderdaad grappig dat paiq... komt ook gelijk met een match aanzetten in mijn eigen stad..
Vind ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Stelling: Als je een relatie krijgt moet je je uitschrijven op een datingsite
ik heb me profiel nog wel, maar ben geen full member meer en kan dus ook geen berichtjes meer sturenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vind ik wel![]()
Als je serieus bent met je relatie, dan snap ik niet wat je nog op een datingssite doet.
Alsof je bij een beter aanbod vertrekt en tot die tijd gewoon nog in je huidige relatie blijft.
Wat vind jij Sylvana?
Ben ik het mee eens. Of je moet op zoek naar vriendschap zijn, dan is het natuurlijk wat andersquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Hier nog een. Of juist vrouwen die mij niet moetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef BarBaar het volgende:
Ja!
Om een of andere reden weet ik altijd OF bezette mensen te vinden, om iemand die minstens aan de andere kant van het land wonen.. Maar ik snap echt niet wat je op een datingsite moet als je al een relatie hebt.. en je verprutst het dan gewoon..
Uiteraard eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Dat je veel berichtjes op lexa krijgt ligt eerder aan jou dan aan lexaquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Lexa juist ontzettend leuk. Misschien ook wel omdat ik daar gigantisch veel berichtjes krijg...
Heb trouwens al één date gehad via lexa, maar ik kan niet peilen in hoeverre die kerel serieus is of niet.
Trouwens... ik heb al een tijdje contact met iemand van Paiq en vannacht droomde ik dat hij me vertelde dat hij 1.65 m lang was.(ben zelf 1.76m)
Misschien komt het wel omdat ik de laatste tijd alleen maar leuke kerels ontmoet die ik te klein vind, maar dit was echt heel vaag.
Overigens ben ik een beetje oververmoeid de laatste tijd, dus ik denk dat ik niet veel meer ga daten binnenkort.
Je hebt gelijk, ik ben ook zo leuk hequote:Op zaterdag 26 november 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat je veel berichtjes op lexa krijgt ligt eerder aan jou dan aan lexaik krijg namelijk amper berichtjes op lexa binnen
![]()
![]()
Zo leuk, dat op Rp bijna niemand reageert?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben ook zo leuk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |