quote:MA: OK, big big big book six question. Is Snape evil?
JKR: [Almost laughing] Well, you've read the book, what do you think?
ES: She's trying to make you say it categorically.
MA: Well, there are conspiracy theorists, and there are people who will claim -
JKR: Cling to some desperate hope [laughter] -
ES: Yes!
MA: Yes!
ES: Like certain shippers we know!
[All laugh]
JKR: Well, okay, I'm obviously – Harry-Snape is now as personal, if not more so, than Harry-Voldemort. I can't answer that question because it's a spoiler, isn't it, whatever I say, and obviously, it has such a huge impact on what will happen when they meet again that I can't. And let's face it, it's going to launch 10,000 theories and I'm going to get a big kick out of reading them so [laughs] I'm evil but I just like the theories, I love the theories.
heb ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef wendytje het volgende:
ik weiger te geloven dat hij echt dood is...
vanaf dat moment zat ik te wachten tot hij weer levend zou zijn...
haha grapje. haha voldemort gefopt, haha snape dieper in voldemortclan...
echt schokkend
Met een "Z".quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef addie84 het volgende:
[..]
heb ik ook
Hoe is R A B trouwens vertaald?
precies wat ik ook denk, mooi boekquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef Isabeau het volgende:
HoiIk heb hem ook uit, alhoewel het wel heel erg balen was dat ik al wist wie de halfbloed prins was en wie er dood ging, maar goed.
Ik heb de andere twee delen van dit topic niet gelezen, maar vraag me af wie er nog meer net als ik van mening is dat Professor Sneep/Snape eigenlijk helemaal niet aan Voldemort's kant staat? Ik denk dat hij zo doet om Voldemort ervan te overtuigen dat hij aan zijn kant staat en om dat goed te doen moet Harry er bijvoorbeeld ook van overtuigd zijn dat dat zo is. Perkamentus/Dumbledore lag waarschijnlijk al op sterven en Snape zag dat hij niet te redden was en deed dus alsof hij hem vermoorde. Of ben ik nu te optimistisch over hem? Ik denk dat hij in deel 7 een cruciale rol zal spelen in het redden van Harry's leven oid.
Daar ziet het wel naar uit, al is dat natuurlijk nog niet helemaal zeker.quote:
R A B?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef addie84 het volgende:
[..]
heb ik ook
Hoe is R A B trouwens vertaald?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit, al is dat natuurlijk nog niet helemaal zeker.![]()
het lijkt me echt een goed eindequote:Op woensdag 23 november 2005 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Als Biancavia mevrouw Rowling is dan ga ik deel 7 maar niet meer lezen
De ring, de halsketting, de beker, de slang, het dagboek, iets van ravenklauw/zwadderich en voldemort zelf...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef SSID het volgende:
Nog even over die Horcruxes (gruzielementen). Wat waren ze nou ookweer? Ik heb: ring, amulet, dagboek, beker, slang iets van huffelpuf. wat was die laatste ookweer? Of was dat Voldemort zelf, die het laatste stukje ziel zelf nog had, wat dus al is vernietigd toen hij Harry wilde vermoorden?
Ja maar waar staat RAB voor dan als het Sirius is?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Killer_Mom het volgende:
R.A.B. kijt me Syrius te zijn, t is tenslotte een kinderboek, en alles moet goed komen,
Harry happy, wij "oudere jongeren " ook tevreden over de goede afloop.
Ja het eerste deel ja!quote:
De theorie waar ik me nog steeds aan vasthoud is dat Dumbledore de zevende horcrux is (die V in zijn 'vorige' leven nog niet gemaakt had) maar dat is eigenlijk alleen maar omdat ik niet kan geloven dat Dumbledore ongelijk had in zijn vertrouwen in Snapequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef SSID het volgende:
Nee, ik geloof niet dat Harry een Horcrux is. Als dat zo zou zijn zou Voldemort nooit willen dat hij dood gaat. Voldemort wil dat Harry doodgaat omdat de voorspelling dat heeft voorspeld. Wat ik trouwens ook niet helemaal snap, is dat de voorspelling zegt dat de een niet kan leven zolang de ander in leven is. Dit zou betekenen dat de een de ander moet vermoorden. Wil dat dan ook zeggen dat Harry onschendbaar is voor de Dooddoeners? Dat zou dan betekenen dat Harry gewoon het hol van de leeuw binnen kan stappen en een duel aangaan met Voldemort. (nadat ale horcruxes zijn vernietigd, natuurlijk). Iemand hier nog een mening over?
Goeie, die ring was ik alweer vergeten!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja die hand, hoe zou dat komen!
Heeft met de ring te maken, denk ik, maar hoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |