quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Lod het volgende:
[..]
Iedereen wil natuurlijk dat Snape toch nog aan de slechte kant blijkt te staan.
Ik blijf ervoor pleiten dat Snape gewoon aan de kant van Dumbledore staat, juist omdat hij vanaf het begin van boek 1 verdacht is en elke keer weer blijkt dat hij toch 'goed' zou zijn.
Vooral omdat Perkamentus hem dus vertrouwt. En dat is het hem juist, want ook al is eerder gebleken dat Perkamentus het niet altijd bij het juiste eind had, of verkeerde beslissingen heeft genomen, die keren hadden geen betrekking op het karakter van mensen (voor zover ik me kan herinneren).
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:35 schreef Lod het volgende:
[..]
Iedereen wil natuurlijk dat Snape toch nog aan de slechte kant blijkt te staan.
Ik blijf ervoor pleiten dat Snape gewoon aan de kant van Dumbledore staat, juist omdat hij vanaf het begin van boek 1 verdacht is en elke keer weer blijkt dat hij toch 'goed' zou zijn.
Vooral omdat Perkamentus hem dus vertrouwt. En dat is het hem juist, want ook al is eerder gebleken dat Perkamentus het niet altijd bij het juiste eind had, of verkeerde beslissingen heeft genomen, die keren hadden geen betrekking op het karakter van mensen (voor zover ik me kan herinneren).
Het is een profetie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik deel 7 van Harry voor 1 euro kon kopen!
Hele stapels lagen er, de kaft was een soort donkerblauw met lichtblauwe strepen er doorheen.![]()
Daar zit ook nog wat in. Vind ik ook nog een redelijke mogelijkheid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef creno het volgende:
Ik had nog wat aanvulling op de theorie dat perkamentus niet dood is !
- in het boek word veel gesproken over nonverbale spreuken, en daar is Sneep heel goed in.
- in het boek word ook duidelijk gemaakt dat Sneep zelf spreuken verzint (die staan in het toverdrankenboek gekriebeld)
Sneep heeft dus een spreuk verzonnen die het kan doen lijken op een Avada kedavra. Hier is ie heel druk mee bezig geweest en Perkamentus heeft hierop aangedrongen. Dit valt ook te herleiden uit de ruzie die Hagrid had gehoord (HBP blz 306) waarbij hij hoorde dat Sneep overwerkt klonk en dat ie perkamentus heeft beloofd om het te doen.
De film is al 3 maanden uit, ik denk dat de meeste hier ondertussen wel wisten hoe Voldemort er uit zagquote:Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef SSID het volgende:
Ik heb een foto gevonden van hoe Voldemort eruit gaat zien. SLECHT!!! Ik heb hem altijd voor me gezien als een oudere, statige man, maar wel een met veel kracht. Zwart haar, sluik, misschien een beetje grijs.
Dit hebben ze ervan gemaakt:
http://upload.wikimedia.o(...)fiennesvoldemort.JPG
Jammer dat het zo moet...
Snape was ook een Deatheater. Alleen is hij door Dumbledore omgeturned (toen de gekooide man al gevangen was (en het dus niet wist)), dit is geaccepteerd door de rechtbank. Dus de man in de kooi sprak over Snape wel de waarheid voor zover hij hem wist.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb nog een 'Snape is evil' bewijsje denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |