Zijn de graten trouwens niet schadelijk?quote:Edit: Al opgelost
In blik worden ze week.quote:Op zondag 20 november 2005 04:31 schreef Quarks het volgende:
Zijn de graten trouwens niet schadelijk?
quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Xebrozius het volgende:
Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te vreten vind met een klein beetje peterselie.
Voor de aso's: Haarballen met mayo.quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Xebrozius het volgende:
Lekkere zalm koop je vers. Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te vreten vind met een klein beetje peterselie.
Vers kopen, een contradictio in terminis.quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Xebrozius het volgende:
Lekkere zalm koop je vers.
Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te eten vindt met een klein beetje peterselie.
lul niet, je kan gewoon geen verse vis betalenquote:Op zondag 20 november 2005 07:49 schreef StefanP het volgende:
Ik eet volop vis, ook verse zalm. Maar tonijn, zalm en zelfs makreel uit blik zijn gewoon ook heerlijk!
Zit je nou echt in al mijn topics irritant te replyen om me een hak te zetten? Triest figuur.quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef BennyNL het volgende:
[..]
lul niet, je kan gewoon geen verse vis betalen
kut pauper
Zeker zo iemand wiens vriendinnetje slaatjes bestelt in de McDo.quote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zit je nou echt in al mijn topics irritant te replyen om me een hak te zetten? Triest figuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |