Daar ben ik nog mee bezig , wordt morgen een grote zoekactie ben ik bangquote:Op zondag 20 november 2005 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is je probleem al opgelost met je Netwerkverbindingen?
Misschien brengt het geluk en gebeurd er zometeen nog ietsquote:Op zondag 20 november 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat een mooi rond topicnummer
781000
Lijkt wel een fakequote:
Gert laat 't afwetenquote:Op zondag 20 november 2005 02:24 schreef F4iTH het volgende:
* f4ith vond Fish fingers leuker klinken![]()
Dacht ik ook net toen ik eentje moest sluiten.quote:Op zondag 20 november 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Wat een mooi rond topicnummer
781000
Hopend op een vervolg hequote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik ook net toen ik eentje moest sluiten.
Trusten Scan, en de rest van de lieverds. Behave.![]()
Gert toch! Wat doe je ons aan!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ik moest even een sateetje opwarmen!quote:
Dat speculeren ze he. Rob zei dat hij iedere morgen wat vond. Maar geloof niet dat dat waar isquote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnen aardig wat info al te hebben gevonden wat over de schutting is gegooid. Daar hebben wij volgens mij niets van meegekregen.
Dat zal wel lukkenquote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig was dat niet mijn topic die je moest sluitenquote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://z15.zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=14995quote:Op zondag 20 november 2005 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
Is ze nu al klaar???? Ze liggen nu zo stil? Bang dat er andere binnenkomen? Als ik zo close kan ik niet meer op houden hoor
quote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef ks_choice het volgende:
Ja, ik ga ook slapen. Morgen moet ik weer een beetje fris kunnen opstaan.
Have fun y'all!!
Ja dat heb ik ook. Maar ja, morgen zal ze wel weer komen met het ik moet afstand nemen verhaalquote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar we kunnen nu wel concluderen dat het toch echt zeer serieus lijkt te zijn tussen Dido en Roel. Dit os echt voor het eerst dat ik dat gevoel heb. Wie weet hoe dat af gaat lopen als BB stopt.
Have fun y'all!!
Ik denk dat voor Dido het is afgelopen, maar dat Roel nog wel wiltquote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar we kunnen nu wel concluderen dat het toch echt zeer serieus lijkt te zijn tussen Dido en Roel. Dit os echt voor het eerst dat ik dat gevoel heb. Wie weet hoe dat af gaat lopen als BB stopt.
Ze gaan vast trouwen en kindjes makenquote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Have fun y'all!!
Ik schatte die kans voorheen ook echt 0 in, maar begin nu toch te twijfelen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze gaan vast trouwen en kindjes maken![]()
En een golden retriever nemen en een wit hekje om het huis, en een caravan kopen. Dan is het plaatje compleetquote:Op zondag 20 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is het snel over ze krijgen vast ruzie en zien elkaar niet meer.quote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet het niet, denk toch dat na BB de boel zou kunnen verwateren, volgens mij werd het later ook niets tussen Bart en Sabine dacht ikquote:Op zondag 20 november 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schatte die kans voorheen ook echt 0 in, maar begin nu toch te twijfelen.
En dat gaat kind gaat na chantalquote:Op zondag 20 november 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel zit vooral op Dido haar lippen. Flauw ik weet het, maar ik kon het niet latenquote:Op zondag 20 november 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan is het snel over ze krijgen vast ruzie en zien elkaar niet meer.
In het BB huis zit je op elkaar lippen dan gaat het goed maken iets makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |