wat een onzin, het enige wat ik verander aan de theorie is dat ik stel dat wij bewegen met 300.000km/sec en licht stil staat. maakt dat verder iets uit voor de wiskundige bewijzen van de theorie? het maakt geen drol uit of je nou zegt dat licht beweegt of wij, de resultaten blijven gelijk.quote:op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef doffy het volgende:
rude, je kan niet zeggen dat de relativiteitstheorie fout is. de hele moderne natuurkunde is erop gebaseerd, en het barst van de toepassingen die je in het dagelijks leven allemaal gebruikt: magnetrons, spaarlampen, kerncentrales, computers!
hooguit kan je zeggen dat er eventuele onvolkomendheden in die theorie zitten, maar dan nog moet je aankomen met een nieuwe theorie die alle goede en al 80 jaar lang gecontroleerde voorspellingen van einstein óók recht doet. jouw theorie komt daar niet eens bij in de búúrt!
verkeerde eind of gek zijn 2 verschillende dingen. ik geloof ook niet dat 87% echt weet waar ze het over hebben. om te stellen dat al deze mensen het allemaal wel weten, dat lijkt mij simplistisch.quote:momenteel denkt 87% dat je ófwel gek bent, of het bij het verkeerde einde hebt. ik vind het knap dat je daaruit concludeert dat je score níet beroerd is
die 5% komt niet van mezelf. ik heb daar verder geen oordeel over. ik vindt jullie echter wel beperkt doordat jullie niet inzien dat wij ten opzichte van het licht met 300.000km/sec bewegen.quote:op donderdag 24 november 2005 18:39 schreef guyver2 het volgende:
dus rudeonline gelooft dat hij geniaal zou kunnen zijn?
correctie: je wilt er niet in geloven. overigens is het geen kwestie van geloven: onze 'bijbel' is experimenteel te toetsen. en hoe zat dat ook al weer met jouw theorie...?quote:op donderdag 24 november 2005 18:20 schreef rudeonline het volgende:
sorry, ik geloof niet in jullie bijbel.
heb je zelf gestemd, en zo ja: waarop? die vijf procent zal wel gedacht hebben 'laat ik rudeonline een hart onder de riem steken, dan blijft hij ten minste door gaan met zijn vermakelijke topics!'.quote:5% sloot niet uit dat ik wel geniaal zou kunnen zijn.
gekken (gelukkig) ook.quote:geniale mensen zijn over het algemeen in de minderheid.
ik heb ja gestemd, wat overigens niet zegt dat ik absoluut gelijk heb.quote:op donderdag 24 november 2005 18:59 schreef maethor het volgende:
[..]
correctie: je wilt er niet in geloven. overigens is het geen kwestie van geloven: onze 'bijbel' is experimenteel te toetsen. en hoe zat dat ook al weer met jouw theorie...?
[..]
heb je zelf gestemd, en zo ja: waarop? die vijf procent zal wel gedacht hebben 'laat ik rudeonline een hart onder de riem steken, dan blijft hij ten minste door gaan met zijn vermakelijke topics!'.
[..]
gekken (gelukkig) ook.
tot hij weerlegd is.quote:op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef rudeonline het volgende:
[..]
het is wel een kwestie van geloven, hoe lang blijf jij in de theorie die nu bestaat geloven?
dat gebeurt niet. hoogstens komt er een grotere theorie waar de rt dan een onderdeel van blijkt te zijn, of een limietgeval of iets dergelijks. net zoals newtons mechanica. dat beschreef destijds heel mooi de bewegingen van massa onder invloed van zwaartekracht. nu weten we dat dat slechts geldt voor lage snelheden, en dat je de rt erbij moet halen zodra je over relativistische snelheden begint. maar dat maakt de newtoniaanse mechanica niet fout.quote:wat als over 5 jaar blijkt dat hij helemaal niet klopt? was het dan wel opeens een geloof. delen kloppen wel, maar niet alles.
de werkelijkheid is in dit opzicht moeilijk voor te stellen. daar verandert een theorie niets aan. de rt beschrijft de werkelijkheid prima, en daar moeten we het vooralsnog mee doen.quote:jouw idee is gebaseert op wiskundige "bewijzen". je kunt je vervolgens helemaal geen voorstelling maken van datgene waar je in gelooft. zou je het wel kunnen. dan zou je "zien" dat jouw theorie ( oftewel de intuitie van einstein) niet klopt.
wie zegt jou dat die mensen het serieus meenden? weet je wel hoeveel lolbroeken hier op fok! rondhangen?quote:helaas stemmen er niet zoveel mensen, maar als er 7% wel iets gelooft van mijn ideeen, is dat echt niet slecht.
het feit dat al die serieuze wetenschappers, die veel langer over deze materie hebben nagedacht dan jij, en ook meer kennis van zaken hebben, de rt onderschrijven en niet met jouw theorie zijn gekomen moet bij jou een lichtje laten branden.quote:bijna 1 op de 10. reden genoeg om je af te vragen waarom niemand eerder met deze visie van mij kwam.. er had op zijn minst toch wel een boek moeten bestaan over de "omgekeerde" rt..
dat is in het andere topic rude, en daar heb ik een aantal posts geleden nog jou vragen beantwoordt.quote:op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef rudeonline het volgende:
natuurkunde... filosofie met wiskunde. probeer nou ook eens mijn vragen te beantwoorden over de plaats waar het heelal uitdijdt? de grens neemt immers overal toe, elk punt kan als middelpunt worden gezien, dus elk punt zou ook als grens kunnen worden gezien.
als je zelf geleerd had wist je dat dit niet waar is. haushofer heeft het al vaak gezegd, en het geldt ook voor mij: ik absorbeer niet klakkeloos kennis, maar denk ook zelf kritisch na. en dat geldt ook voor vrijwel elke wetenschapper. true, er zitten wel eens een paar fantasten tussen zoals jij (die het predikaat wetenschapper niet verdienen), maar hun theorieën worden dan ook al gauw afgeschoten (bijv. die artikelen over perpetuum mobilae die op gezette tijden voorbijkomen).quote:op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef rudeonline het volgende:
tja, al die geleerden. weet je wat geleerd betekend. dat je iets hebt aangenomen.
ja, zo gaat dat in de wetenschap.quote:je geeft zelf toe dat je in de theorie blijft geloven totdat hij is weerlegd.
dat is niet waar!quote:jij bent dan iig niet de peroon die hem zal weerleggen. dat zal zowiezo nooit iemand zijn die in de theorie gelooft. vraag de paus maar eens of hij niet in god zou kunnen geloven.
zegt iemand die er zelf totaal geen verstand van heeft.quote:natuurkunde... filosofie met wiskunde.
de hele ruimte dijt uit, zodat het voor iedereen lijkt alsof hij het centrum van de uitdijing is. ik heb wel eens de analogie met een rijzende krentencake gemaakt. een krentencake met daarin een driedimensionaal rooster van krenten, bijv. met 1 cm ruimte er tussen. boven, onder, voor, achter, links en rechts van elke krent bevindt zich een buurkrent. in de oven rijst de cake => de ruimte tussen de krenten neemt toe totdat er op een gegeven moment tussen elk paar aangrenzende krenten 10 cm zit. probeer je dit maar eens voorstellen. elke krent zal denken dat hij het middelpunt van de uitdijing is, maar niets is minder waar.quote:probeer nou ook eens mijn vragen te beantwoorden over de plaats waar het heelal uitdijdt? de grens neemt immers overal toe, elk punt kan als middelpunt worden gezien, dus elk punt zou ook als grens kunnen worden gezien.
nee, dat maak jij ervan.quote:en geloof me, de wetenschap weet dat er bij de lichtsnelheid geen tijdsverloop meer is.
quote:hoe je dan kan bewegen? tijd en ruimte zijn beide gereduceert naar 0. te simpel om te begrijpen.
ingewikkelt om daar nog een bewegend verhaal van te maken.
inderdaadquote:op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef atuin-hek het volgende:
je bent ook mooi selectief blind ook he? anders had je vast wel gelezen dat er bij lange na niet alleen wiskundige bewijzen zijn voor srt en art.
quote:"a theory is a good theory if it satisfies two requirements: it must accurately describe a large class of observations on the basis of a model that contains only a few arbitrary elements, and it must make definite predictions about the results of future observations." he goes on to state..."any physical theory is always provisional, in the sense that it is only a hypothesis; you can never prove it. no matter how many times the results of experiments agree with some theory, you can never be sure that the next time the result will not contradict the theory. on the other hand, you can disprove a theory by finding even a single observation that disagrees with the predictions of the theory."
sorry hoor, maar jij hebt na die anderhalf jaar nog steeds geen flauw benul van hoe wetenschap werkt? die mechanica van newton, is dat opeens een geloof geworden omdat ze in limietgevallen niet meer klopt? serieus rude, je zet jezelf hier heel erg mee te kijk.quote:op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef rudeonline het volgende:
[..]
het is wel een kwestie van geloven, hoe lang blijf jij in de theorie die nu bestaat geloven?
wat als over 5 jaar blijkt dat hij helemaal niet klopt? was het dan wel opeens een geloof. delen kloppen wel, maar niet alles.
gebasseerd op wiskundig formalisme, en getoetst via het experiment. zal ik dat nog eens herhalen? getoetst via het experiment het experiment bepaald of het wiskundige gechoochel ook werkelijk ergens op slaat. je kunt genoeg wiskundig correcte theorieen bouwen. da's geen punt. alleen, waarnemingen duwen jou in een bepaalde richting. jij meent het zonder waarnemingen te kunnen doen, maar dan beschrijf je iets wat in je hoofd zit, niet wat je om je heen ziet.quote:jouw idee is gebaseert op wiskundige "bewijzen". je kunt je vervolgens helemaal geen voorstelling maken van datgene waar je in gelooft. zou je het wel kunnen. dan zou je "zien" dat jouw theorie ( oftewel de intuitie van einstein) niet klopt.
rude, ik kan je verzekeren dat ik de meest idiote theorie kan bedenken, met vreemde hersenspinsels en wat wetenschappelijke termen erin, en dat ruim een kwart van fok! denkt dat ik misschien wel een punt heb. die 7 % zegt echt waar niks. als je je daar zo wanhopig aan gaat vastklampen, ben je niet zo kritisch tegenover je publiek.quote:helaas stemmen er niet zoveel mensen, maar als er 7% wel iets gelooft van mijn ideeen, is dat echt niet slecht. bijna 1 op de 10. reden genoeg om je af te vragen waarom niemand eerder met deze visie van mij kwam.. er had op zijn minst toch wel een boek moeten bestaan over de "omgekeerde" rt..
hier struikel je nou al een tijdje over, maar natuurlijk is er wel tijdsverloop bij de lichtsnelheid. ik snap nog steeds niet hoe je hierbij komt. echt niet. het is gewoon niet waar. weet je wat, dat herhaal ik ook even, en dan duidelijk:quote:op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef rudeonline het volgende:
en geloof me, de wetenschap weet dat er bij de lichtsnelheid geen tijdsverloop meer is.
hoe je dan kan bewegen? tijd en ruimte zijn beide gereduceert naar 0. te simpel om te begrijpen. ingewikkelt om daar nog een bewegend verhaal van te maken.
ik heb het gelezen, maar jij was het met me eens dat lengtecontractie en tijdsdilatie er voor zorgen dat bij de "lichtsnelheid" eigenlijk niet meer over tijd en ruimte kan worden gesproken.quote:op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef haushofer het volgende:
[..]
hier struikel je nou al een tijdje over, maar natuurlijk is er wel tijdsverloop bij de lichtsnelheid. ik snap nog steeds niet hoe je hierbij komt. echt niet. het is gewoon niet waar. weet je wat, dat herhaal ik ook even, en dan duidelijk:
de relativiteitstheorie gaat er van uit dat er tijdsverloop is bij de lichtsnelheid
dat kun je moeilijk gaan negeren, lijkt me.
quote:ik moet zeggen dat hij een punt heeft als hij stelt dat een foton niet met de lichtsnelheid kan reizen, omdat ruimte en tijd dan niet bestaan.
ja, ik bedoelde: je hebt een punt, als je de relativiteitstheorie niet begrijpt. ik heb me zelf ook over dit punt verwonderd, ( mocht je denken dat ik of anderen nou nooit over dit soort zaken nadenken of kritisch nadenken over de rel.theorie ) maar dat is louter een onbegrip van de relativiteitstheorie. jij trekt een conclusie over dat foton vanuit een bepaalde geprefereerde waarnemer. en dat mag niet , volgens de rel.theorie. kijk, jij kan het daar prima mee oneens zijn, maar je stelt volgens mij dat de rel.theorie hier de mist ingaat, maar ze spreekt haar nergens tegen. dat maak jij ervan.quote:op donderdag 24 november 2005 21:01 schreef rudeonline het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, maar jij was het met me eens dat lengtecontractie en tijdsdilatie er voor zorgen dat bij de "lichtsnelheid" eigenlijk niet meer over tijd en ruimte kan worden gesproken.
[..]
mag niet volgens de rel. theorie. man, het is toch geen wetboek!quote:op donderdag 24 november 2005 21:07 schreef haushofer het volgende:
[..]
ja, ik bedoelde: je hebt een punt, als je de relativiteitstheorie niet begrijpt. ik heb me zelf ook over dit punt verwonderd, ( mocht je denken dat ik of anderen nou nooit over dit soort zaken nadenken of kritisch nadenken over de rel.theorie ) maar dat is louter een onbegrip van de relativiteitstheorie. jij trekt een conclusie over dat foton vanuit een bepaalde geprefereerde waarnemer. en dat mag niet , volgens de rel.theorie. kijk, jij kan het daar prima mee oneens zijn, maar je stelt volgens mij dat de rel.theorie hier de mist ingaat, maar ze spreekt haar nergens tegen. dat maak jij ervan.
je praat nu over hetzelfde in twee topic; betekent dat dat deze dicht kan?quote:op donderdag 24 november 2005 22:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
mag niet volgens de rel. theorie. man, het is toch geen wetboek!
niemand begrijpt waarom er tijddilatie en lengtecontractie plaatsvindt. men weet alleen dat er zoiets gebeurt. heeft volgens jou tijd nou eigenlijk wel of geen richting?
wat is de richting van tijd?
je (rudeonline) neemt hierbij een balk van 300.000 kilometer en gaat er daarbij vanuit dat de balk zich van je af gaat verplaatsen, en je kijkt daarbij in het verlengde van de balk. hierdoor klopt jou aanname. maar gaat de balk nu juist in tegengestelde richting bewegen, de balk gaat dan aan je voorbij richting achterwaarts. je ziet nu dus eerste 100 kilometer balk aan je voorbij gaan voordat je het einde van de balk ziet bewegen... de balk lijkt nu dus juist 100 kilometer langer...quote:als deze balk nu beweegt met een bepaalde snelheid dan zul je het uiterste einde van de balk stil zien staan op het moment dat punt a begint te bewegen, pas na 1sec zul je punt b zien bewegen waardoor de balk eigenlijk iets korter lijkt. als punt b immers begint te bewegen is punt a al een stukje van jou verwijderd. over de gehele lengte zie je de balk dus korter worden, en des te verder je kijkt hoe korter hij lijkt. stel dat de balk met 100km/sec beweegt, op het moment dat punt b begint te bewegen is punt a al 100km van jou verwijderd. de balk lijkt dus 100km korter. dit is dus de reden van het optische bedrog van korter wordende lengtes.
je standpunten verdedigen en jezelf belachelijk maken zijn twee verschillende dingen die in jou geval toevallig in elkaars verlengde liggen.quote:op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef rudeonline het volgende:
hoeft van mij niet, maar dit topic is niet van mij. van mij hoeft men geen topics te starten "tegen" mij. maar ik verdedig mijn standpunten natuurlijk wel. vandaar dat ik hier ook reageer.
omdat onze menigen verschillen maak ik mezelf nog niet belachelijk. er zijn echter maar weinig mensen die het niet zoveel kan schelen of je nou wel of niet slaagt voor je examen.quote:op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef jeroenmeloen het volgende:
[..]
je standpunten verdedigen en jezelf belachelijk maken zijn twee verschillende dingen die in jou geval toevallig in elkaars verlengde liggen.
ik heb je nog geen enkel zinnig ding uit zien kramen. de kennis van de boeken waar ik volgens jou mijn kennis uit heb zijn je compleet vreemd. het interesseert je niet wat bewezen is en wat niet, je strooit lukraak met dingen die volgens jou 'proefondervindelijk' bewezen zijn, zoals reizen met lichtsnelheid (als dat niet belachelijk is, wat dan wel??).quote:op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef rudeonline het volgende:
[..]
omdat onze menigen verschillen maak ik mezelf nog niet belachelijk. er zijn echter maar weinig mensen die het niet zoveel kan schelen of je nou wel of niet slaagt voor je examen.
je hebt slechte argumenten waarmee je mijn idee probeert te weerleggen. jij hebt alleen maar annnames uit je boeken. het maakt mij niet uit. doe wat je moet doen.
wetenschap gaat dan ook niet om meningen maar om meningen die onderbouwd zijn met feiten. en die onderbouwende feiten mis jij.quote:op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef rudeonline het volgende:
[..]
omdat onze menigen verschillen maak ik mezelf nog niet belachelijk. er zijn echter maar weinig mensen die het niet zoveel kan schelen of je nou wel of niet slaagt voor je examen.
je hebt slechte argumenten waarmee je mijn idee probeert te weerleggen. jij hebt alleen maar annnames uit je boeken. het maakt mij niet uit. doe wat je moet doen.
nee, de natuur is een wetboek. en de rt blijkt die natuurwetten akelig nauwkeurig te beschrijven. dus het mag niet alleen volgens de rt, het mag ook niet van de natuur. en je kan ouwehoeren wat je wilt, maar daar kom je niet omheen.quote:op donderdag 24 november 2005 22:04 schreef rudeonline het volgende:
nee, natuurlijk niet. maar jij kunt niet aanwijzen waar ze de mist in gaat. tot dan neem ik die theorie voor waar. da's toch niet zo gek? je moet toch een bepaald standpunt innemen? het is aan jou om aan te tonen waar de gevestigde theorie de mist in gaat.quote:op donderdag 24 november 2005 22:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
drogreden van de bovenste plank. ik, en andere mensen, begrijpen donders goed waar tijddilatatie vandaan komt, en lengtecontractie is daar een rechtstreeks gevolg van. dat is, omdat de lichtsnelheid constant is. natuurlijk heeft tijd een richting. ze heeft in zekere zin ook een snelheid; je definieert als snelheid een viervector, en de eerste component daarvan is de tijdscomponent. die richting kun je bekijken als zijnde altijd positief. die richting kan dus positief of negatief zijn.quote:niemand begrijpt waarom er tijddilatie en lengtecontractie plaatsvindt. men weet alleen dat er zoiets gebeurt. heeft volgens jou tijd nou eigenlijk wel of geen richting?
wat is de richting van tijd?
ik probeer je te laten zien waar ze de mist ingaan. welke berekening bewijst dat licht beweegt? helemaal niets, je meet een snelheid t.o.v jezelf terijl je niet eens je eigen snelheid weet.quote:op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef haushofer het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. maar jij kunt niet aanwijzen waar ze de mist in gaat. tot dan neem ik die theorie voor waar. da's toch niet zo gek? je moet toch een bepaald standpunt innemen? het is aan jou om aan te tonen waar de gevestigde theorie de mist in gaat.
[..]
drogreden van de bovenste plank. ik, en andere mensen, begrijpen donders goed waar tijddilatatie vandaan komt, en lengtecontractie is daar een rechtstreeks gevolg van. dat is, omdat de lichtsnelheid constant is. natuurlijk heeft tijd een richting. ze heeft in zekere zin ook een snelheid; je definieert als snelheid een viervector, en de eerste component daarvan is de tijdscomponent. die richting kun je bekijken als zijnde altijd positief. die richting kan dus positief of negatief zijn.
overigens kun je allemaal verschillende bases kiezen; ik kan prima een basis kiezen waarin de lichtsnelheid 0 is. dat is prima, maar de fysica mag niet afhangen van die basis. let op: ik stel dus niet zo dat de lichtsnelheid 0 is, ik stel dat ik de mogelijkheid heb om zo mijn coordinaten te kiezen dat ze 0 wordt. zoiets noemen ze "light-cone coordinates". kun je ook googlen.
dat hoeft ook niet: snelheid is altijd ten opzichte van 2 punten. is je al heel vaak verteld.quote:op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef rudeonline het volgende:
[..]
ik probeer je te laten zien waar ze de mist ingaan. welke berekening bewijst dat licht beweegt? helemaal niets, je meet een snelheid t.o.v jezelf terijl je niet eens je eigen snelheid weet.
de relativiteitstheorie is een serieuze theorie.quote:zou toch wel eens een belletje moeten gaan rinkelen dat nooit iemand hier serrieus een theorie over heeft geschreven. nou goed, er zijn er enkelle maar daar reageren jullie niet op.
quote:crackpots? – e.p.j. van den heuvel (hoogleraar astrofysica)
de hoogleraren cees dekker en ronald meester begeven zich in hun oraties buiten hun eigen vakgebieden, respectievelijk de moleculaire biofysica en de waarschijnlijkheidsrekening, en veroorloven zich uitspraken op het gebied van de evolutiebiologie, een terrein waarin ze duidelijk amateurs zijn.
hun stuk deed me denken aan de vele stukken van einsteinverbeteraars die ik in de loop der tijden toegestuurd kreeg, zowel in nederland als in de vs.
deze lieden zijn een bekende en wereldwijde plaag in de natuur- en sterrenkunde. het gaat vrijwel altijd om personen, die gefascineerd zijn geraakt door de relativiteitstheorie, maar hun kennis vaak uit populaire boekjes hebben. ze denken dat einstein het bij het verkeerde eind heeft gehad. ze menen dat zij zelf als eerste een fout in zijn redenaties ontdekt hebben, maar meestal gaan ze zelf al op de eerste paar bladzijden de fout in. misschien hopen ze beroemd te worden door een beroemde man te verbeteren.
wat deze crackpots niet begrijpen is dat de relativiteitstheorie een essentiële hoeksteen is van het bouwwerk der natuurkunde. je kunt daar niet zomaar een hoeksteen uittrekken zonder het gehele gebouw te ontwrichten. als de relativiteitstheorie fout is, dan is de theorie van het elektromagnetisme ook fout, om nog maar te zwijgen van de kwantummechanica en de theorie van chemische binding. dan zou alles wat elektrisch of elektronisch werkt niet kunnen bestaan en de relativistische correcties die gps-systemen toepassen zouden verkeerd zijn en je zou voortdurend onbetrouwbare informatie van je navigator krijgen.
[..]
bron: skepter 16(1), maart 2003
de engelse wikipedia heeft er een heel artikel aan gewijd:quote:op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef doffy het volgende:
over crackpots
en dan komt even later het hoofdstuk "topics typically associated with the "crank" label", en onder het kopje "physics, computer science and mathematics" vinden we, jawel, "disproving einstein's theory of relativity".quote:crank (person)
from wikipedia, the free encyclopedia.
"crank" (or kook, crackpot, or quack) is a pejorative term for a person who writes or speaks in an authoritative fashion about a particular subject, often in science, but is alleged to have false or even ludicrous beliefs.
en welke zijn dat dan? die van jou is al ontkracht.quote:op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef rudeonline het volgende:
..
zou toch wel eens een belletje moeten gaan rinkelen dat nooit iemand hier serrieus een theorie over heeft geschreven. nou goed, er zijn er enkelle maar daar reageren jullie niet op.
maar beste rudeonline, ( en nou ga ik iets zeggen wat al heel vaak is gezegd ) :quote:op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef rudeonline het volgende:
[..]
ik probeer je te laten zien waar ze de mist ingaan.
en waarover heb ik jou dan aan het denken gezet?quote:en je hebt mij persoonlijk zeker aan het nadenken gezet ; je stipt zo nu en dan subtiele punten uit de theorie aan.
gelukkig. kan die 24% die dat wel denkt zich nog eens even aan z'n hooft krabben. als ik dan toch zweef tussen geniaal of gek, dan heeft die 24% het dus waarschijnlijk mis en hadden ze beter kunnen stemmen op iets anders. misschien toch een klein beetje geniaal? ze zijn in ieder geval niet goed in staat om mijn ideeen te weerleggen.quote:je kunt mij niet wijsmaken dat je, na al die jaren, nog steeds zo overtuigd bent van jezelf, want je komt op mij niet over als krankzinnig. het is gewoon pure koppigheid en een verkeerde inschatting.
rude, van het bouwwerk van jouw theorie rest, sinds ongeveer 2 dagen nadat je hier op fok verscheen, niets meer dan enkele rokende sintels. jij bent alleen de énige die denkt dat het nog overeind staat.quote:op maandag 28 november 2005 13:43 schreef rudeonline het volgende:
misschien toch een klein beetje geniaal? ze zijn in ieder geval niet goed in staat om mijn ideeen te weerleggen.
jij denkt dat mensen dat serieus hebben ingevuld?quote:op maandag 28 november 2005 13:43 schreef rudeonline het volgende:
[..]
en waarover heb ik jou dan aan het denken gezet?
[..]
gelukkig. kan die 24% die dat wel denkt zich nog eens even aan z'n hooft krabben. als ik dan toch zweef tussen geniaal of gek, dan heeft die 24% het dus waarschijnlijk mis en hadden ze beter kunnen stemmen op iets anders. misschien toch een klein beetje geniaal? ze zijn in ieder geval niet goed in staat om mijn ideeen te weerleggen.
marktonderzoekje van rudeonline..
volgens mijn poll valt dat wel mee. en er zijn op andere sites ook een aantal positieve reactie.quote:op maandag 28 november 2005 13:50 schreef doffy het volgende:
[..]
rude, van het bouwwerk van jouw theorie rest, sinds ongeveer 2 dagen nadat je hier op fok verscheen, niets meer dan enkele rokende sintels. jij bent alleen de énige die denkt dat het nog overeind staat.
overigens, wat vond je van mijn geciteerde stukje over 'crackpots'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |