quote:op zondag 20 november 2005 00:26 schreef atuin-hek het volgende:
ik zie trouwes dat het topic alweer richting vol gaat dus nog ff tijd om het oorspronkelijke doel aan te kaarten.
rude zie je in dat je ideeen niet kloppen? ben je nog van plan de berg metingen, experimentele data en zelfs dagelijksleven handelingen (ik wil jou wel es door een rijdende trein zien lopen) die allemaal iets anders zeggen dan wat jij zegt dat er zou gebeuren in acht te nemen?
zoniet wat is het nut dan nog van dit alles?
oh..quote:kan reageren zonder het gevaar te lopen om door te mand te vallen.
daar waren we geblevenquote:op zondag 20 november 2005 00:58 schreef atuin-hek het volgende:
[..]
jij voorspelde dat ik het licht van de explosie na 2 minuten zou zien.
lees en huiver: marktonderzoekje van rudeonline..quote:op zondag 20 november 2005 01:42 schreef halldar het volgende:
hey geinig, dit is nog steeds bezig.
ik vraag me af hoe serieus rudeonline genomen zou worden als hij zijn theorietjes ergens anders zo spuien dan op fok.
marktonderzoekje van rudeonline..quote:op zondag 20 november 2005 01:42 schreef halldar het volgende:
hey geinig, dit is nog steeds bezig.
ik vraag me af hoe serieus rudeonline genomen zou worden als hij zijn theorietjes ergens anders zo spuien dan op fok.
tsja ben bang dat internet de enige plek is waar je dergelijke onzin kan verkondigenquote:op zondag 20 november 2005 01:47 schreef halldar het volgende:
ja nouja ik bedoelde meer in het 'echt'. niet op fora dus.
helemaal mee eens.quote:op zondag 20 november 2005 01:51 schreef atuin-hek het volgende:
[..]
tsja ben bang dat internet de enige plek is waar je dergelijke onzin kan verkondigen
een beetje meer nuance kan ook geen kwaad.quote:op zondag 20 november 2005 01:53 schreef halldar het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
het verbaast me dat zoveel mensen nog uberhaupt al die onzin van hem lezen.
wat me nog meer verbaast is dat iemand zo godsgruwelijk achterlijk kan zijn en maar stug blijft volhouden, niet gehindert door enige kennis van zaken.
pardon?quote:op zondag 20 november 2005 01:46 schreef rudeonline het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar niets toe te voegen. je begon al met een stelling die niet waar was. weinig nut om daar dan verder te gaan.
...
het blijft facinerend hequote:op zondag 20 november 2005 01:53 schreef halldar het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
het verbaast me dat zoveel mensen nog uberhaupt al die onzin van hem lezen.
wat me nog meer verbaast is dat iemand zo godsgruwelijk achterlijk kan zijn en maar stug blijft volhouden, niet gehindert door enige kennis van zaken.
als ik het goed onthouden heb is hij limo chauffeur en iets van 39 jaar oud.quote:op zondag 20 november 2005 01:58 schreef halldar het volgende:
ja nouja chimpansees zijn ook best intelligent maar daar ga je toch ook niet mee discussiëren?
ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe oud rudeonline is, en wat zijn opleiding/vak is?
en hij heeft verder geen opleiding?quote:op zondag 20 november 2005 02:03 schreef atuin-hek het volgende:
[..]
als ik het goed onthouden heb is hij limo chauffeur en iets van 39 jaar oud.
iemand die vwo heeft gedaan zou toch engels moeten kunnen? of heeft ie maar 1 jaar gedaan?quote:op zondag 20 november 2005 02:07 schreef quarks het volgende:
onverwoestbaar zelfs tot nu toequote:op zondag 20 november 2005 02:11 schreef halldar het volgende:
[..]
iemand die vwo heeft gedaan zou toch engels moeten kunnen? of heeft ie maar 1 jaar gedaan?
njah wat maakt het uit, hij heeft in ieder geval een goed immuunsysteem tegen argumenten en logisch redeneren opgebouwd.
misschien is er ergens een verstopt universum in een onbekende dimensie waar hij wél gelijk heeft.quote:op zondag 20 november 2005 02:22 schreef atuin-hek het volgende:
[..]
onverwoestbaar zelfs tot nu toemet een hint van geniepig ontwijken en achteraf goed en/of om praten.
daar waar het licht stil staat.quote:op zondag 20 november 2005 02:24 schreef halldar het volgende:
[..]
misschien is er ergens een verstopt universum in een onbekende dimensie waar hij wél gelijk heeft.
dit universum noem ik 1.
het is rudolfquote:op zondag 20 november 2005 02:07 schreef quarks het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |