wicked, zullen we even wandelen, je bent nu in de war en hulpbehoevendquote:
Zó lief hè, als je jaloers doet.quote:
Ik ben een ANWB-bord, ik sta lekker vast met mijn pootjes in de grond. En ik behoef geen hulp, ik help juistquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
wicked, zullen we even wandelen, je bent nu in de war en hulpbehoevend![]()
Zal straks mijn avator veranderen, we hebben het nu al zo vaak over de Multipla gehad dat hij wel een plekje verdiendquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja bommie in de multipla... zien, zien, zien![]()
![]()
Kom maar op als je durft![]()
ANWB bordquote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben een ANWB-bord, ik sta lekker vast met mijn pootjes in de grond. En ik behoef geen hulp, ik help juist![]()
Schuif haar toch bij Coos om de deurquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef demins het volgende:
Mijn moeder loopt nu al minstens drie kwartier in haar eentje polonaise door mijn woning!
Ze wil niet meer terug naar het tehuis. Dat is de strekking van haar liedjes. Is er ergens opvang te regelen? Voor mij?![]()
Je kan hier in de kraamkamer komen slapen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef demins het volgende:
Mijn moeder loopt nu al minstens drie kwartier in haar eentje polonaise door mijn woning!
Ze wil niet meer terug naar het tehuis. Dat is de strekking van haar liedjes. Is er ergens opvang te regelen? Voor mij?![]()
Ok waar zit de fout dan verander ik t evenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
In de OP zitten 5 personen op de bank.![]()
Notaris?![]()
Het moeten er dus 6 zijn want de notaris moet er ook nog bijquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
Notaris?![]()
Demins heeft 45 puntenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
Notaris?![]()
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zittenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
ANWB bord![]()
Nee daar ben je blij mee![]()
nee idd, demins zit niet op de bank, de bank is voor hakoverdeslootmietjes!quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Demins heeft 45 puntenzit dus niet op de bank
Dus mijn lijst was ok?quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
veranderdquote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 puntenquote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zitten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het moeten er dus 6 zijn want de notaris moet er ook nog bij![]()
(vandaar dat ze stil is)
![]()
Wicked is liefquote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zitten![]()
Ik heb je nooit gemogen maar dat merk je in de rest van het spel welquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee idd, demins zit niet op de bank, de bank is voor hakoverdeslootmietjes!
De redder van Jappie en mezelf en dat op het laatste momentquote:
Nou vooruit, voor één keer erger ik me niét het zuur aan dat gelebber van je.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wicked is lief![]()
![]()
Maar had t over dat ANWB bord
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schelequote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 punten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |