Dat staat er toch ook?quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst een shoot-out tussen Kleintje, Maurisico, Jappie en Kribbet.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT SPREKEN!
![]()
Aangezien er 14 mensen zijn voor een finale waar slechts plaats is voor 12 mensen is het vandaag Bonanza dag.
Kleintje, Maurisico, Jappie en Kribbet hebben allen 43 punten.
Tot hedenavond 23.59u kan slechts op deze mensen gestemd worden. De twee personen met het hoogste puntenaantal gaan mee naar de finale.
Let op - dit is een positief spel- vandaar dat er slechts negatieve stemmen (minpunten) uitgedeeld mogen worden.
Neem de tijd voor het stemmen en motiveer uw keuze diepgravend aub.
De 4 bankzitters beginnen allen met 100 punten om te voorkomen dat een van die stumpers onder nul eindigt.
Dit is de huidige lijst:
Kleintje: 100
Maurisico: 100
Jappie: 100
Kribbert: 100
Hak er op los en goede nacht.
EINDE MEDEDELING.
![]()
Graag een rode port demins en neem zelf ook watquote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef demins het volgende:
[..]
Qua port en wijn zijn hier in de nabije toekomst geen tekorten te verwachten! Wat mag ik je inschenken?
Ja.quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
ja nog 1 keer voor de duidelijkheid want dat bargoens van apk is bijna niet te volgens. Ik mag dus op deze vier bankers 1 man kiezen om 2 minpunten aan te geven...toch ? apk ? toch ?
En wat doen we als er 3 op dezelfde plek eindigen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef APK het volgende:
Dit is de huidige lijst:
Kleintje: 100
Jappie: 100
Maurisico: 100
Kribbet: 100
Op deze mensen kan vandaag gestemd worden.
Iedereen die in de lijst stond mag 1 keer stemmen, 2 minpunten per user.
Heel goed notarisquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
jij hebt niet met het spel meegedaan
![]()
die kans is vrij groot, tis misschien wel fucking payback time voor kleintjequote:
Alleen iedereen die nog in de lijst staat, toch. Zelfs BBMennoquote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel goed notaris![]()
Er stonden 54 personen in de laatste lijst, zijn dat alle personen die mogen stemmen of ook degene die eruit waren gestemd (LekkerSimpel is absoluut geen vriend)![]()
Thanks babe, consider it done!quote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Graag een rode port demins en neem zelf ook wat
Dank, hulpsinterklaas.quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen iedereen die nog in de lijst staat, toch. Zelfs BBMenno![]()
wat denk je Gert, zou 1 van die 4 me auto wassen voor punten ?quote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat doen we als er 3 op dezelfde plek eindigen?![]()
Nóg een shoot out?![]()
Dan zijn dit de 54 personen die mogen (en moeten stemmen)quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen iedereen die nog in de lijst staat, toch. Zelfs BBMenno![]()
Alleen als jij een stukje in mijn auto gaat rijden en bij al je vrienden (quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat denk je Gert, zou 1 van die 4 me auto wassen voor punten ?
vraag me dan gewoon om die minpunten!quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen als jij een stukje in mijn auto gaat rijden en bij al je vrienden () stopt om te vertellen dat je een andere auto hebt gekocht, dan denk ik er nog even over
![]()
Ik denk dat er wel wat meer uit te slepen valt dan dat.quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat denk je Gert, zou 1 van die 4 me auto wassen voor punten ?
quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen als jij een stukje in mijn auto gaat rijden en bij al je vrienden () stopt om te vertellen dat je een andere auto hebt gekocht, dan denk ik er nog even over
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat meer uit te slepen valt dan dat.
* Kleintjes fotoboek er nog maar eens bijpakt.
Heb ik die nog niet van je gehad danquote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
vraag me dan gewoon om die minpunten!
wicked, zullen we even wandelen, je bent nu in de war en hulpbehoevendquote:
Zó lief hè, als je jaloers doet.quote:
Ik ben een ANWB-bord, ik sta lekker vast met mijn pootjes in de grond. En ik behoef geen hulp, ik help juistquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
wicked, zullen we even wandelen, je bent nu in de war en hulpbehoevend![]()
Zal straks mijn avator veranderen, we hebben het nu al zo vaak over de Multipla gehad dat hij wel een plekje verdiendquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja bommie in de multipla... zien, zien, zien![]()
![]()
Kom maar op als je durft![]()
ANWB bordquote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben een ANWB-bord, ik sta lekker vast met mijn pootjes in de grond. En ik behoef geen hulp, ik help juist![]()
Schuif haar toch bij Coos om de deurquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef demins het volgende:
Mijn moeder loopt nu al minstens drie kwartier in haar eentje polonaise door mijn woning!
Ze wil niet meer terug naar het tehuis. Dat is de strekking van haar liedjes. Is er ergens opvang te regelen? Voor mij?![]()
Je kan hier in de kraamkamer komen slapen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef demins het volgende:
Mijn moeder loopt nu al minstens drie kwartier in haar eentje polonaise door mijn woning!
Ze wil niet meer terug naar het tehuis. Dat is de strekking van haar liedjes. Is er ergens opvang te regelen? Voor mij?![]()
Ok waar zit de fout dan verander ik t evenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
In de OP zitten 5 personen op de bank.![]()
Notaris?![]()
Het moeten er dus 6 zijn want de notaris moet er ook nog bijquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
Notaris?![]()
Demins heeft 45 puntenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
Notaris?![]()
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zittenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
ANWB bord![]()
Nee daar ben je blij mee![]()
nee idd, demins zit niet op de bank, de bank is voor hakoverdeslootmietjes!quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Demins heeft 45 puntenzit dus niet op de bank
Dus mijn lijst was ok?quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
veranderdquote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 puntenquote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zitten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het moeten er dus 6 zijn want de notaris moet er ook nog bij![]()
(vandaar dat ze stil is)
![]()
Wicked is liefquote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zitten![]()
Ik heb je nooit gemogen maar dat merk je in de rest van het spel welquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee idd, demins zit niet op de bank, de bank is voor hakoverdeslootmietjes!
De redder van Jappie en mezelf en dat op het laatste momentquote:
Nou vooruit, voor één keer erger ik me niét het zuur aan dat gelebber van je.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wicked is lief![]()
![]()
Maar had t over dat ANWB bord
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schelequote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 punten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |