Dat staat er toch ook?quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst een shoot-out tussen Kleintje, Maurisico, Jappie en Kribbet.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT SPREKEN!
![]()
Aangezien er 14 mensen zijn voor een finale waar slechts plaats is voor 12 mensen is het vandaag Bonanza dag.
Kleintje, Maurisico, Jappie en Kribbet hebben allen 43 punten.
Tot hedenavond 23.59u kan slechts op deze mensen gestemd worden. De twee personen met het hoogste puntenaantal gaan mee naar de finale.
Let op - dit is een positief spel- vandaar dat er slechts negatieve stemmen (minpunten) uitgedeeld mogen worden.
Neem de tijd voor het stemmen en motiveer uw keuze diepgravend aub.
De 4 bankzitters beginnen allen met 100 punten om te voorkomen dat een van die stumpers onder nul eindigt.
Dit is de huidige lijst:
Kleintje: 100
Maurisico: 100
Jappie: 100
Kribbert: 100
Hak er op los en goede nacht.
EINDE MEDEDELING.
![]()
Graag een rode port demins en neem zelf ook watquote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef demins het volgende:
[..]
Qua port en wijn zijn hier in de nabije toekomst geen tekorten te verwachten! Wat mag ik je inschenken?
Ja.quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
ja nog 1 keer voor de duidelijkheid want dat bargoens van apk is bijna niet te volgens. Ik mag dus op deze vier bankers 1 man kiezen om 2 minpunten aan te geven...toch ? apk ? toch ?
En wat doen we als er 3 op dezelfde plek eindigen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef APK het volgende:
Dit is de huidige lijst:
Kribbet: 100
Op deze mensen kan vandaag gestemd worden.
Iedereen die in de lijst stond mag 1 keer stemmen, 2 minpunten per user.
Heel goed notarisquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
jij hebt niet met het spel meegedaan
![]()
die kans is vrij groot, tis misschien wel fucking payback time voor kleintjequote:
Alleen iedereen die nog in de lijst staat, toch. Zelfs BBMennoquote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel goed notaris![]()
Er stonden 54 personen in de laatste lijst, zijn dat alle personen die mogen stemmen of ook degene die eruit waren gestemd (LekkerSimpel is absoluut geen vriend)![]()
Thanks babe, consider it done!quote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Graag een rode port demins en neem zelf ook wat
Dank, hulpsinterklaas.quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen iedereen die nog in de lijst staat, toch. Zelfs BBMenno![]()
wat denk je Gert, zou 1 van die 4 me auto wassen voor punten ?quote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat doen we als er 3 op dezelfde plek eindigen?![]()
Nóg een shoot out?![]()
Dan zijn dit de 54 personen die mogen (en moeten stemmen)quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alleen iedereen die nog in de lijst staat, toch. Zelfs BBMenno![]()
Alleen als jij een stukje in mijn auto gaat rijden en bij al je vrienden (quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat denk je Gert, zou 1 van die 4 me auto wassen voor punten ?
vraag me dan gewoon om die minpunten!quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen als jij een stukje in mijn auto gaat rijden en bij al je vrienden () stopt om te vertellen dat je een andere auto hebt gekocht, dan denk ik er nog even over
![]()
Ik denk dat er wel wat meer uit te slepen valt dan dat.quote:Op zondag 20 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat denk je Gert, zou 1 van die 4 me auto wassen voor punten ?
quote:Op zondag 20 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen als jij een stukje in mijn auto gaat rijden en bij al je vrienden () stopt om te vertellen dat je een andere auto hebt gekocht, dan denk ik er nog even over
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat meer uit te slepen valt dan dat.
* Kleintjes fotoboek er nog maar eens bijpakt.
Heb ik die nog niet van je gehad danquote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
vraag me dan gewoon om die minpunten!
wicked, zullen we even wandelen, je bent nu in de war en hulpbehoevendquote:
Zó lief hè, als je jaloers doet.quote:
Ik ben een ANWB-bord, ik sta lekker vast met mijn pootjes in de grond. En ik behoef geen hulp, ik help juistquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
wicked, zullen we even wandelen, je bent nu in de war en hulpbehoevend![]()
Zal straks mijn avator veranderen, we hebben het nu al zo vaak over de Multipla gehad dat hij wel een plekje verdiendquote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja bommie in de multipla... zien, zien, zien![]()
![]()
Kom maar op als je durft![]()
ANWB bordquote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben een ANWB-bord, ik sta lekker vast met mijn pootjes in de grond. En ik behoef geen hulp, ik help juist![]()
Schuif haar toch bij Coos om de deurquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef demins het volgende:
Mijn moeder loopt nu al minstens drie kwartier in haar eentje polonaise door mijn woning!
Ze wil niet meer terug naar het tehuis. Dat is de strekking van haar liedjes. Is er ergens opvang te regelen? Voor mij?![]()
Je kan hier in de kraamkamer komen slapen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef demins het volgende:
Mijn moeder loopt nu al minstens drie kwartier in haar eentje polonaise door mijn woning!
Ze wil niet meer terug naar het tehuis. Dat is de strekking van haar liedjes. Is er ergens opvang te regelen? Voor mij?![]()
Ok waar zit de fout dan verander ik t evenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
In de OP zitten 5 personen op de bank.![]()
Notaris?![]()
Het moeten er dus 6 zijn want de notaris moet er ook nog bijquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
Notaris?![]()
Demins heeft 45 puntenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef APK het volgende:
Huh
Notaris?![]()
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zittenquote:Op zondag 20 november 2005 01:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
ANWB bord![]()
Nee daar ben je blij mee![]()
nee idd, demins zit niet op de bank, de bank is voor hakoverdeslootmietjes!quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Demins heeft 45 puntenzit dus niet op de bank
Dus mijn lijst was ok?quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
veranderdquote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 puntenquote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zitten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het moeten er dus 6 zijn want de notaris moet er ook nog bij![]()
(vandaar dat ze stil is)
![]()
Wicked is liefquote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke blij met Wickedangel, mede dankzij haar mag ik op de bank zitten![]()
Ik heb je nooit gemogen maar dat merk je in de rest van het spel welquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee idd, demins zit niet op de bank, de bank is voor hakoverdeslootmietjes!
De redder van Jappie en mezelf en dat op het laatste momentquote:
Nou vooruit, voor één keer erger ik me niét het zuur aan dat gelebber van je.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wicked is lief![]()
![]()
Maar had t over dat ANWB bord
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schelequote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 punten![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Helemaal niet want ik heb 45 puntjes kribbie
![]()
Let op de tijdquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wel dan?? Je mist ook nog 2 punten![]()
Ja góed hè, dat ie nét van vakantie terugkwam!!quote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De redder van Jappie en mezelf en dat op het laatste moment![]()
Wat een timing!quote:Op zondag 20 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja góed hè, dat ie nét van vakantie terugkwam!!![]()
Er zijn van die dagen dat ik daar niet op letquote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schele![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef demins het volgende:
En we gaan nog niet naar huis... "Mam, ik heb iets geregeld..." Nog lange niet, nog lange niet...![]()
Een weekje maar... nou eh, Duitsland?quote:Op zondag 20 november 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een timing!![]()
Waar zou hij heengeweest zijn?
Bij mij op de logeerkamerquote:Op zondag 20 november 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een timing!![]()
Waar zou hij heengeweest zijn?
quote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
Stemmen in de finale
..............
Strijders…. Veel succes!!!!!
* M-en-A gieten ondertussen vol genot hun BaCo en CB naar binnen!![]()
Ja toch? ja toch? ja toch?? Vertel me? Please?????? Dan snap ik hetquote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
ja nog 1 keer voor de duidelijkheid want dat bargoens van apk is bijna niet te volgens. Ik mag dus op deze vier bankers 1 man kiezen om 2 minpunten aan te geven...toch ? apk ? toch ?
[BB SC] 784 - FOK! wacht op strippokerquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom schakelt die kutregie nou ineens over op een camera waar niets op te zien is?
Kom maar op Leroyquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef M-en-A het volgende:
Als nummer 1 op de lijst van mensen die BUITEN de finale vallen zullen wij dan ook maar als eerste de punten voor de bank gaan geven......![]()
Gelukkig zie je dat ik het wel eerlijk speelquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe ik, heb een hekel aan te laat komen
![]()
Denk dat Kribbet daar niet naar zoekt, op navelhoogtequote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Zie je ze niet door mijn bloesje heen prikken schele![]()
Ik ga mn winterslaap nog niet houden hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef demins het volgende:
Hey, LoveBear, wat dunkt je ervan? Zal ik je holletje maar weer eens gaan opzoeken?![]()
Ja en dan te bedenken dat Pimmetjuh nog maar kort mee deed en nog maar 5 puntjes had, ja hij is echt mijn held hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja góed hè, dat ie nét van vakantie terugkwam!!![]()
Yeaaaahhhhhhquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef M-en-A het volgende:
Als nummer 1 op de lijst van mensen die BUITEN de finale vallen zullen wij dan ook maar als eerste de punten voor de bank gaan geven......![]()
Dank je welquote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
Stemmen in de finale
Bankzitters start:
Motivatie:
Kribbit: heeft geprobeerd ons nog te redden voor de finale. Die verdient dus zonder twijfel onze steun. Ook voor hem was het kantje boord, maar we gunnen hem zijn plek in de finale. Bij deze is Kribbet dus bij ons gevrijwaard van minpunten.
[
tja ik bedoel we zijn wel newbies maar APk is nou niet echt te volgen zeg maarquote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja toch? ja toch? ja toch?? Vertel me? Please?????? Dan snap ik het
Kribbet je bent een schatje hoor, ik ga mijn best voor je doenquote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat ik het wel eerlijk speel![]()
OK, dan ruik ik je zo!quote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga mn winterslaap nog niet houden hoor![]()
Is nog geen beren bedtijd.
Maar kruip jij maar vast in t stro![]()
![]()
Waar is Pimmetjuh nu gebleven heb al hele tijd een lekker groot glas port voor hem klaar staan, nog even en ik drink hem zelf opquote:Op zondag 20 november 2005 01:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat Pimmetjuh nog maar kort mee deed en nog maar 5 puntjes had, ja hij is echt mijn held hoor![]()
WE............ zijn dus M(aria)-en-A(lex)quote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je welMaar je hebt het over : we, wij en ons, wie zijn jullie allemaal (pimmutjuh?)
![]()
Een notaris slaat alles op en ook deze opmerking van jouquote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Kribbet daar niet naar zoekt, op navelhoogte![]()
* versabommie bukt voor laagvliegend servies!
BEEST!quote:Op zondag 20 november 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar is Pimmetjuh nu gebleven heb al hele tijd een lekker groot glas port voor hem klaar staan, nog even en ik drink hem zelf op![]()
En mogen jullie allebei stemmen of was dit het (ben er al heel blij mee, met dit soort teksten kan ik aan mezelf gaan werken om die etters bover me een beetje aan te pakkenquote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
WE............ zijn dus M(aria)-en-A(lex)![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
WE............ zijn dus M(aria)-en-A(lex)![]()
Dat wil jij niet wetenquote:
Jezus man, de regels zijn kristalhelder.quote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja ik bedoel we zijn wel newbies maar APk is nou niet echt te volgen zeg maar![]()
Helaas voor jou.... 1 user dus 1 stem per rondequote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En mogen jullie allebei stemmen of was dit het (ben er al heel blij mee, met dit soort teksten kan ik aan mezelf gaan werken om die etters bover me een beetje aan te pakken)
Het betaald zich terug om (bijna) geen laag geplaatste wat minpunten te geven, veel leuker om tegen de bazen te schoppenquote:Op zondag 20 november 2005 01:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat Pimmetjuh nog maar kort mee deed en nog maar 5 puntjes had, ja hij is echt mijn held hoor![]()
Moeten de regels nog ff in de OPquote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, de regels zijn kristalhelder.
Hebben jouw ouders geen geld ofzo, dat je niet naar de MAVO mag
quote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
APK te volgen???? euhmmmmmmmquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja ik bedoel we zijn wel newbies maar APk is nou niet echt te volgen zeg maar![]()
Dank je wel Notarisquote:Op zondag 20 november 2005 01:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet je bent een schatje hoor, ik ga mijn best voor je doen![]()
Joh komop je bent zelf ook niet echt het licht als je spelregels tevoorschijn tovert, ze worden binnen een uur meestal 5 keer herzien. Je begint meestal met : iedereen mag punten geven...duh!quote:Op zondag 20 november 2005 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ben er al heel blij mee, geen minpunten van jullie en de afgelopen tijd wel pluspunten, je haalt de goede mensen er zo uit met dit spelquote:Op zondag 20 november 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Helaas voor jou.... 1 user dus 1 stem per ronde![]()
Heel graag want anders krijg ik straks minpunten omdat mijn nickname met een K begintquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Maurisico het volgende:
DAMN APK... had hieral eenc straatfeest geregeld vanwege halen finale... zit ik toch nog op de bank.....om toch nog maar weer eens wat zieltjes te winnen... na soep, en geld....
[afbeelding]
Zo laagquote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Maurisico het volgende:
DAMN APK... had hieral eenc straatfeest geregeld vanwege halen finale... zit ik toch nog op de bank.....om toch nog maar weer eens wat zieltjes te winnen... na soep, en geld....
[afbeelding]
Ik denk dat ik sowieso kleintje 2 minpunten door haar bevallige strotje ga douwen. de finale is een nieuw spel, nieuwe regels en ik denk dat ik rancune nu wel laat meespelen. die kleine rotlaaf heeft me tot drie keer toe genaaid zonder zoenen!quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank je wel NotarisBen wel blij dat iedereen de foto's van Kleintje nu wel gezien heeft en dat moeilijk meer kan gebruiken
![]()
Nou mij heeft die om hoor!quote:
Zodra Versabommie op de bank zit heeft hij geen praatjes meer, zo jammerquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
daarmee ga je vast wel scoren Maurisico, ik hou niet zo van bier, maar je promo-akties kan ik wel waarderen
![]()
mag ik deze post als motivatie gebruiken?quote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel graag want anders krijg ik straks minpunten omdat mijn nickname met een K begint![]()
Ik heb besloten op geen punten te geven, ga ik dan ga ik maar om mijn mede bankzitters minpunten te gevenquote:Op zondag 20 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso kleintje 2 minpunten door haar bevallige strotje ga douwen. de finale is een nieuw spel, nieuwe regels en ik denk dat ik rancune nu wel laat meespelen. die kleine rotlaaf heeft me tot drie keer toe genaaid zonder zoenen!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
Stemmen in de finale
..............
Jij wel, verder denken lukt je toch nietquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
mag ik deze post als motivatie gebruiken?![]()
Nee mag nietquote:Op zondag 20 november 2005 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
mag ik deze post als motivatie gebruiken?![]()
Beetje dom om uitgerekend NU zo te beginnen ...w8 dan eerst tot ik gestemt hebquote:Op zondag 20 november 2005 01:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra Versabommie op de bank zit heeft hij geen praatjes meer, zo jammerNu durft hij wel
![]()
Als er een euro te verdienen is sta jij vooraan, ook zo zieligquote:
kaalgeschoren bouvierquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel graag want anders krijg ik straks minpunten omdat mijn nickname met een K begint![]()
Waar staat het danquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef lovebear het volgende:
Ok alles staat erin.
Is t niet duidelijk vraag maar![]()
Liever dat jij me eruit knalt dan iemand die ik wel magquote:Op zondag 20 november 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje dom om uitgerekend NU zo te beginnen ...w8 dan eerst tot ik gestemt heb
quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh komop je bent zelf ook niet echt het licht als je spelregels tevoorschijn tovert, ze worden binnen een uur meestal 5 keer herzien. Je begint meestal met : iedereen mag punten geven...duh!
trouwens niet zo pronken met je moedermavo he!![]()
Ik denk in ieder geval na als ik een auto ga kopen!quote:Op zondag 20 november 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij wel, verder denken lukt je toch niet![]()
Dan moet ik weer een pagina terug, deze avond heeft me 10 jaar van mijn leven gekost, die spanning kan ik niet meer aanquote:
KOOP ZALLUF!quote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef cuall het volgende:
[..]
kaalgeschoren bouvierkaalhoofdige kontebonker
kaalkop
kaapstander
kaashaas
kaaskop
kaasknobbel
kaasnicht
kaasrandknabbelaar
kadaver
kaffer
kak
kakbal
![]()
kakboerkakbroek
kaketoe
kakker
kakkerlak
kakkie
kakkige kakkerlak
kakmadam
![]()
kameelkamelenpijper
kamelenridder
kamelenvanger
kamelenteen
kamperhoer
kampschreur
kanaak
kanalenveger
kanarieneuker
kannekijker
kannibaal
kaper
karpaten-papoea
kasplant
kebabflap
keeskop
keilewegslet
kelderdel
kenobi
kerkhoefhoer
kerkhofslet
kermisfritbarak
kermissletje
ketsdwerg
ketser
ketter
keutelbaviaan
keuteldeuker
keutelkauwer
keutelkop
keuteltikker
kever
kidnapper
![]()
kiekenkiewiekutkikkerbil
kikkerkop
killerzaad
kilometervreter
kinderlikker
kinderlokker
kinderpedofoon
kip
kippekut
kip zonder kop
kipnugget
kippenneuker
kip-zonder-kop
kistenkut
kittelikker
klaphark
kiwi
kiwikut
klapkut
klaploper
klappekut
klapperkut
![]()
klapperzakkleefkut
klepzeiker
klereflikker
kleurspoeling
kleuterschool
kliekkop
![]()
2 paginas terug suffiequote:Op zondag 20 november 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan moet ik weer een pagina terug, deze avond heeft me 10 jaar van mijn leven gekost, die spanning kan ik niet meer aan![]()
En dat zonder stotteren? Knap hoorquote:Op zondag 20 november 2005 01:38 schreef cuall het volgende:
[..]
kaalgeschoren bouvierkaalhoofdige kontebonker
kaalkop
kaapstander
kaashaas
kaaskop
kaasknobbel
kaasnicht
kaasrandknabbelaar
kadaver
kaffer
kak
kakbal
![]()
kakboerkakbroek
kaketoe
kakker
kakkerlak
kakkie
kakkige kakkerlak
kakmadam
![]()
kameelkamelenpijper
kamelenridder
kamelenvanger
kamelenteen
kamperhoer
kampschreur
kanaak
kanalenveger
kanarieneuker
kannekijker
kannibaal
kaper
karpaten-papoea
kasplant
kebabflap
keeskop
keilewegslet
kelderdel
kenobi
kerkhoefhoer
kerkhofslet
kermisfritbarak
kermissletje
ketsdwerg
ketser
ketter
keutelbaviaan
keuteldeuker
keutelkauwer
keutelkop
keuteltikker
kever
kidnapper
![]()
kiekenkiewiekutkikkerbil
kikkerkop
killerzaad
kilometervreter
kinderlikker
kinderlokker
kinderpedofoon
kip
kippekut
kip zonder kop
kipnugget
kippenneuker
kip-zonder-kop
kistenkut
kittelikker
klaphark
kiwi
kiwikut
klapkut
klaploper
klappekut
klapperkut
![]()
klapperzakkleefkut
klepzeiker
klereflikker
kleurspoeling
kleuterschool
kliekkop
![]()
Gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
Lovebear, wil je erbij zetten (in de OP)
je mag maar één maal stemmen per dag
![]()
![]()
Ik ook maar mijn vrouw is de baas hier in huisquote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval na als ik een auto ga kopen!![]()
Maar goed ookquote:Op zondag 20 november 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn vrouw is de baas hier in huis![]()
Goed bezig!quote:Dus wees hard, Das de motto.
Ja hij heeft last van eigenwijze etterstraaltjesquote:Op zondag 20 november 2005 01:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Wrom...................ik heb nergens last van, jij wel?
kappen jij!quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hij heeft last van eigenwijze etterstraaltjes![]()
Etterstraaltjes.quote:Op zondag 20 november 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hij heeft last van eigenwijze etterstraaltjes![]()
quote:
Jij moet lekker zo doorgaan, sherry verslaafde begoniafetisjist, met je ondraaglijke permanente en bijkleurende grijze rolator!quote:Op zondag 20 november 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zit je nou eigenlijk dwars Versa B.....................?
Vul in wat het best van toepassing is![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij moet lekker zo doorgaan, sherry verslaafde begoniafetisjist, met je ondraaglijke permanente en bijkleurende grijze rolator!
Hooguit wat pesterige trekjes ja, ook jij kan te ver gaan natuurlijk. Jij krijgt geen wijn meer vanavond. Koest en je hol in beertjequote:Op zondag 20 november 2005 01:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Etterstraaltjes.
Grote etterstraal bedoel je![]()
Slaap lekker jongen, je moet het zonder mij doen want ik kruip hier in mijn bedjequote:Op zondag 20 november 2005 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij moet lekker zo doorgaan, sherry verslaafde begoniafetisjist, met je ondraaglijke permanente en bijkleurende grijze rolator!
Sorry,quote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hooguit wat pesterige trekjes ja, ook jij kan te ver gaan natuurlijk. Jij krijgt geen wijn meer vanavond. Koest en je hol in beertje![]()
Zeker weten maar ze is ook erg lief voor me hoorquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeker weten maar ze is ook erg lief voor me hoor![]()
![]()
Ik heb ze allemaal gelezen en ze zijn allemaal van toepassing dus streep niets wegquote:Op zondag 20 november 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zit je nou eigenlijk dwars Versa B.....................?
befman
befschaap
befslet
befslurper
befsmurf
befsnol
beftackle
beftekkel
befvlees
belgicist
belhamel
bekakteneuker
bekschurft
berenanus
berenneuker
berenlul
berggeitballer
berggeitneuker
bergkwabaal
bermslet
beroepskoe
beroepswww'er
beschetendakvenster
beschimmeldefriekandel
beschimmeldepaardenlul
beschuitlul
besmettelijke tongblaar
beul
beulemanser
beunhaas
beverbeffer
bezopen kokosmakroon
bidonviller
bierbeul
bietjesbakker
big
bigbaffer
bigbeffer
biggebilbeffer
biggelikker
behaarde ADHD trekkende kut
biggenwipper
bijbal-eter
bijbal-bijter
bijbalontsteking
bijgoochem
bijprodukt
bikkel
bilbeuker
bilcrosser
billekip
billepik
billenrijder
billiefretter
billpijper
bilnaadfanaat
bilnaadkamaraad
bilnaadkandidaat
bilnaadpiraat
bilnaadskier
bilracer
bilridder
bilspleetatleet
Vul in wat het best van toepassing is![]()
Trusten Cuall, rust maar lekker uit na de inspannende dagen, gelukkig krijg je het de komende uren wat makkelijkerquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen, je moet het zonder mij doen want ik kruip hier in mijn bedje![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen, je moet het zonder mij doen want ik kruip hier in mijn bedje![]()
![]()
![]()
Ik zal er verder niet over uitweiden want dan word het zoquote:
Waar kunnen we dat terug vindenquote:
Goeie vraag!quote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef versabommie het volgende:
lovebeaver, wie ga jij minpunten geven ?
Ik denk kleintje minste discussies mee niet vaak hierquote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef versabommie het volgende:
lovebeaver, wie ga jij minpunten geven ?
wie ga jij bashen met minnies?quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik denk kleintje minste discussies mee niet vaak hier
Heb het even terug gezocht want dacht dat je al had gestemdquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het even terug gezocht want dacht dat je al had gestemden vroeg me dus af waar je de puntentelling had gelaten
![]()
Maar ik had iets te snel gelezen![]()
Teamlead natuurlijk. Ik heb echt een kankerhekel aan slowchatmongolen die verder niks voor dit subforum betekenen.quote:
Hee da's mijn tekst.quote:Op zondag 20 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Teamlead natuurlijk. Ik heb echt een kankerhekel aan slowchatmongolen die verder niks voor dit subforum betekenen.![]()
Bedoel van deze bankzitters oliebolletjequote:Op zondag 20 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Teamlead natuurlijk. Ik heb echt een kankerhekel aan slowchatmongolen die verder niks voor dit subforum betekenen.![]()
Hallo!
Er zijn mook nog andere topics!
Tieten, slechte fakes, muilen van Nathalie!![]()
lovebear - zondag 20 november 2005 @ 01:43quote:
Geef ni kan gebeurenquote:Op zondag 20 november 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
lovebear - zondag 20 november 2005 @ 01:43
quote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
Lovebear, wil je erbij zetten (in de OP)
je mag maar één maal stemmen per dag
Gedaan![]()
-------------------------------------------
Door het snelle lezen dacht ik dat jij al gestemd had "gedaan"![]()
heb net in de sc gezeten om live de miep vingerdiepshow te kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
Tieten, slechte fakes, muilen van Nathalie!![]()
Aangepast.quote:Op zondag 20 november 2005 02:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bedoel van deze bankzitters oliebolletje![]()
KRIBBET ligt zo lekker makkelijk in de mondquote:Op zondag 20 november 2005 02:17 schreef APK het volgende:
Oh, Teamlead is nog niet aan de beurt.![]()
Effe denken.
quote:Op zondag 20 november 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Aangepast.
Jammer dat jij niet op de lijst staat. Jij zou de volgende zijn.![]()
Dank jequote:
Komt goe hoorquote:Op zondag 20 november 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dank jehet is al laat en deze zenuwslopende dag begint zich te wreken
![]()
Voor de tentamens of examens was ik lang niet zo gespannen![]()
Wat is het lijflied van feyenoord ook alweer?quote:
Marsipulami aardig beest?quote:Op zondag 20 november 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het lijflied van feyenoord ook alweer?
quote:Op zondag 20 november 2005 02:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt goe hoor![]()
Maar ga morgen stemmen vanaaf ni hoor
quote:
* aai over de bol geeftquote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik ben vandaag al zo (onverwacht) door het oog van Pimmutjuh gekropen dat ik nergens meer op reken
![]()
Als kleintje morgen allemaal nieuwe foto's plaatst, zijn de andere de lul want de hitsige figuren hier trappen daar dan weer in![]()
Voetbalquote:Op zondag 20 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Heb vanavond naar Barcelona gekeken, dat is pas voetbal en genieten
![]()
GVD Ik had zo de scheit in!quote:Op zondag 20 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Heb vanavond naar Barcelona gekeken, dat is pas voetbal en genieten
![]()
De motivatie is iets waar ik wel naar uitkijkquote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
* aai over de bol geeft
Komt wel goe mensen kijken ook naar post gedrag
En iedere x lekker als motivatie is niet goed.
Het gaat er hard aan toe nu![]()
Dan had je geld kunnen verdienenquote:Op zondag 20 november 2005 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
GVD Ik had zo de scheit in!![]()
Ik wilde geld op Barca zetten, was die fucking bookmaker down.![]()
Gelukkig maar........ anders kun je heel wat kickjes naar "over the ocean" verwachten als je op de nominatiebank komt.quote:
De reden dat ik Canal+ hebquote:
Weet je zeker dat je op dit uur nog gaat stammenquote:Op zondag 20 november 2005 02:36 schreef lovebear het volgende:
OK ga maar stammen
Heb ik iets gemist? Was het zo erg dan? Versabommie kan wel wat hebben hoorquote:
Hand in hand is veel mooier.quote:Op zondag 20 november 2005 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelukkig maar........ anders kun je heel wat kickjes naar "over the ocean" verwachten als je op de nominatiebank komt.![]()
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.quote:Op zondag 20 november 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Was het zo erg dan? Versabommie kan wel wat hebben hoor![]()
Het is toch: hand in hand kameraden??quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop...
Zonder dat iemand het gelezen heeft (zal geen top-hit wezen) krijg je binnenkort punten omdat je hetzelf bij voorbaat inzagquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.
Me reet, ik stemp morgen wel.quote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT BABBELEN!
![]()
Juliie moeten GVD stemmen!![]()
![]()
Einde mededeling.
![]()
Heb ik al gedaan......... was de eerstequote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
Einde mededeling.
![]()
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapenquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop...
Hand in h......quote:Op zondag 20 november 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het lijflied van feyenoord ook alweer?
Ik zit maar te wachten maar ben bang dat er niemand het lef heeft en allemaal tot 23:45 gaat zit wachtenquote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan......... was de eerste![]()
![]()
![]()
en tot nu toe de enige![]()
Asjeblieft.quote:Op zondag 20 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapen![]()
![]()
waarvoor hulde.quote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan......... was de eerste![]()
![]()
![]()
en tot nu toe de enige![]()
En nu het volkslied van Heerenveen................quote:Op zondag 20 november 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hand in h......![]()
Waarom weet je dit Mom???
Foeiiiiiiiiiii
Wij zijn twee vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiendjes... jij en ik...quote:Op zondag 20 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapen![]()
![]()
Ik mis nog dat beest (marsupulamie ofzo, geel beest met een lange staart en zwarte strepen) tochquote:
Japie Valkhof wist toen hij het schreef niet wat een derde wereld land was, Gert tochquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Gert het volgende:
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.
Lezen bwas stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
Einde mededeling.
![]()
Komt de lijst nog ergens apart te staan of moet iedereen maar gaan zoekenquote:
Dank je wel!!!quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef lovebear het volgende:
Maurisico wil ik laten blijven omdat:
Hij is toch een user waar ik wat van verwacht
Grote mond maar klein hartje, stel me niet teleur![]()
Jappie mag ook van mij blijven ookal is t een slijmbal
het is een goede slijmbal.
Het slijm druipt er gewoon af ben benieuw hoe hij het verder gaat doen dus een kans van mij
Kribbet mag blijven Heb zo om hem gelachen kan je veel van verwachten dus maak je naam waar,
en wees kribbig en rebels dan zal je t ver schoppen.
Kleintje je krijgt van mij 2 minpunten heb weinig discussies met je heb je weinig gezien in servival
En kleintjes zoals ik horen wat lager hoop dat je door deze schop wat groter word![]()
En zo word t toch heel spannend![]()
Kleintje: 98
Jappie: 98
Zou kunnen maar hoeft niet echt hoorquote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dank je wel!!!
Ik zie dat Henk er ook is dus mijn eerste minpunten zijn in aantocht![]()
![]()
Yw en bedoelde eertste x stemmen maar ging niet goed neequote:Dank je wel!!!
Ik zie dat Henk er ook is dus mijn eerste minpunten zijn in aantocht
U vraagt wij draaien.quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis nog dat beest (marsupulamie ofzo, geel beest met een lange staart en zwarte strepen) toch![]()
Oei.....Henk. Derde rijk of derde wereld, dat scheelt nogal.quote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Japie Valkhof wist toen hij het schreef niet wat een derde wereld land was, Gert toch![]()
We blijven altijd bij elkaar al duurt het meer dan 100 jaar.......quote:Op zondag 20 november 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij zijn twee vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiendjes... jij en ik...
Shoot Coos, ik zit gelijk naar Paul de Leeuw te kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef Coos het volgende:
Oei.....Henk. Derde rijk of derde wereld, dat scheelt nogal.![]()
Ik wacht nog even met stemmen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dit morgen allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen![]()
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontjequote:Op zondag 20 november 2005 02:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hoeft niet echt hoor![]()
Ik ook.quote:
Das waarquote:Op zondag 20 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontje![]()
Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen avond![]()
Ik heb jouw minpunten allang geteldquote:
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.quote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Hallo, beste mensen die dit allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen
Jeugd sentimentquote:
Daar was je zelluf bij, nu niet gaan zeuren hèquote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.![]()
De calculerende Vinexman.quote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb jouw minpunten allang geteld![]()
Ik ook, bij de vorige kon je doorscrollen tot aan een grote lijst en dat is nu niet meer het gevalquote:Op zondag 20 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dit morgen allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen![]()
Ik had het zonder jouw punten ook gered.quote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.![]()
Nâh, jij had ook wel wat meer puntjes mijn kant uit kunnen gooien.quote:Op zondag 20 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was je zelluf bij, nu niet gaan zeuren hè![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
Open een toppic tussen standen bankzitters
Hey, kusjes zijn voor iedereenquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, jij had ook wel wat meer puntjes mijn kant uit kunnen gooien.
Niet dat het niet genoeg was! Maar te laat!!
Zand er over.
Laten we nu maar zorgen dat de beste man/vrouw mag winnen.![]()
O nee, dat kusje is voor de Lovebear posts. Ik raak helemaal in de war vanavond.![]()
Maar in het geval van Henk ben ik vrij zeker maar weet nu wel dat zijn vrouw Yolande heet en niet Yolandaquote:
Was grapje omdat je zij dat word zoekenquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
We kunnen de stand toch gewoon hier plaatsen?
Dat gebeurt vanzelf als er eindelijk eens iemand gaat stemmen.
Trusten en tot straksquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ,wij gaan denk ik een poging doen om te slapen....
Truste en tot.......![]()
![]()
Zo na vanavond weet ik dat zo zeker niet meer...............quote:
Hallooooooowquote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Hallo, beste mensen die dit allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen
Maar het is een goed idee hoor Lovebear, lekker overzichtelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was grapje omdat je zij dat word zoeken![]()
Zeg maar wat je wil mn avond kan ni meer stukquote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar in het geval van Henk ben ik vrij zeker maar weet nu wel dat zijn vrouw Yolande heet en niet Yolandamaar ik moet nog leren dat ik met mijn uitspraken mensen kan kwetsen
![]()
De rekenmachine ligt naast me, -2 Henk.jansen, -2 Coos, -2 ChantalC enz.quote:
Ik had je toch gewaarschuwd verder van de wijn af te blijven. Nu krijg je inene allemaal vreemde heldere momentenquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
Waarom zou ik dat wel hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontje![]()
Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen avond![]()
Moet ik er 1 openen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is een goed idee hoor Lovebear, lekker overzichtelijk.
APK is de baas en een fout in de telling zou in mijn voordeel kunnen werkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
ben nog bezig met de wijnquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik had je toch gewaarschuwd verder van de wijn af te blijven. Nu krijg je inene allemaal vreemde heldere momenten![]()
Waar is de notarissssssssssssssss.... of de nieuwe notarisquote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet ik er 1 openen.
Voor de tussen standen?
Dus trek de Scanman conclusie en verdwijn vanzelf.quote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De rekenmachine ligt naast me, -2 Henk.jansen, -2 Coos, -2 ChantalC enz.![]()
Open er maar eentje als je weer nuchter bent morgen danquote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben nog bezig met de wijn![]()
Zeg ni hoeveelste
Ik ben neutraalquote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
APK is de baas en een fout in de telling zou in mijn voordeel kunnen werken![]()
Wat ik wil kan jij niet be of verzorgen en trouwens, mijn vrouw ligt hierboven en slaapt erg lichtquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil mn avond kan ni meer stuk![]()
toppics openen gaat nog welquote:Op zondag 20 november 2005 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Open er maar eentje als je weer nuchter bent morgen danKunnen mensen in één oogopslag zien waar ze aan toe zijn.
Zou bovenstaande tekst nog maar eens een 3e x lezen danquote:Op zondag 20 november 2005 03:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
toppics openen gaat nog wel![]()
Maar t typen moet ik dubbel lezel
Geef zo de eerste tussen stan wel in een ieuw toppic door![]()
Hier ben ik.quote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar is de notarissssssssssssssss.... of de nieuwe notaris![]()
Bemoei je er niet mee jaquote:Op zondag 20 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ben ik.![]()
Na hertelling van de stemmen is gebleken dat Kribbet niet op de eindlijst thuis hoort.
Zal morgen in overleg met oud notaris Cuall en meesteroplichter APK hierover even in conclaaf gaan. In de tussentijd lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk minpunten aan Kribbet te geven. Gewoon voor de zekerheid.![]()
Voor hetzelfde geld was die wijn van APK niet te zuipen vanavond en trekt hij morgen met zijn verse kater weer allerlei vreemde conclusies.![]()
[BB] User Servival Game #13quote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat wel hebben![]()
Schrijf dan maar eens neer waarom jij -- punten zou moeten krijgen van mij![]()
Tel de stemmen nog maar lekker na, het is al gebleken dat je een slechte verliezer was en ook je teksten van vanavond sloegen nergens opquote:Op zondag 20 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ben ik.![]()
Na hertelling van de stemmen is gebleken dat Kribbet niet op de eindlijst thuis hoort.
Zal morgen in overleg met oud notaris Cuall en meesteroplichter APK hierover even in conclaaf gaan. In de tussentijd lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk minpunten aan Kribbet te geven. Gewoon voor de zekerheid.![]()
Voor hetzelfde geld was die wijn van APK niet te zuipen vanavond en trekt hij morgen met zijn verse kater weer allerlei vreemde conclusies.![]()
Heb ik toch wat bereiktquote:Op zondag 20 november 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[BB] User Servival Game #13
maar je hebt me wel aan het denken gezet
Nadat ik zoveel stress heb gehad om zover te komen en dan met de kop omlaag weg te gaan voor meneer Coosquote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus trek de Scanman conclusie en verdwijn vanzelf.![]()
Kan ik met mijn stemmen serieusere zaken afhandelen.![]()
Gee ji strak maa een niue toppi door dan kom alle goequote:Op zondag 20 november 2005 03:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
toppics openen gaat nog wel![]()
Maar t typen moet ik dubbel lezel
Geef zo de eerste tussen stan wel in een ieuw toppic door![]()
Ik ga nu slapenquote:Op zondag 20 november 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gee ji strak maa een niue toppi door dan kom alle goeTrusten
![]()
Maar dit ga je niet verder vertellenquote:
Ik kom achter je aan (denk ik) want om 7:30 wil de hond er weer uit (en ja, hij kan klokkijkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen
Hou t rustig hier![]()
![]()
dan doe ik de deur maar achter me dicht denk ik... Het is zo saai hier alleenquote:Op zondag 20 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom achter je aan (denk ik) want om 7:30 wil de hond er weer uit (en ja, hij kan klokkijken)
Ik zeg niets, dat is ons geheimquote:Op zondag 20 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dit ga je niet verder vertellenHet respect was op een gegeven moment iets te ver te zoeken en als je dan dingen schrijft die je meent en ook zo overkomen is dat niet goed
![]()
Heel goed ik hou wel van een geheimpje maar heb liever je 2 minpunten om het gezeur van slijmen te voorkomen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zeg niets, dat is ons geheim![]()
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 20 november 2005 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dan doe ik de deur maar achter me dicht denk ik... Het is zo saai hier alleen![]()
trusten![]()
Die 2 minpunten krijg je als je ze in deze ronde verdientquote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef KRIBBET het volgende:
Heel goed ik hou wel van een geheimpje maar heb liever je 2 minpunten om het gezeur van slijmen te voorkomen.
dus blijf wie ik ben.![]()
Is goed, slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
Aan het eind van deze zenuwslopende dag wil ik al die users bedanken die me als nog in de finale hebben gekregen![]()
![]()
Pimmutjuh, je bent echt een topper om op de laatste minuut de lijst nog even om te gooien (Jappie is het met me eens)
Profileren en dingen beloven daar doe ik niet aan, heb vanavond 1x mijn excuses aangeboden (op mijn manier) en dat is meer dan genoeg![]()
Morgenmiddag ben ik terug![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 08:46 schreef ChantalC het volgende:
De nederlandse vereniging van Fok! Bitches heeft het volgende besloten:
Jappie heeft de vereniging niks mee. Volgens de vereniging ben jij de zwakste schakel... Tot ziens!
Kleintje: 98
Jappie: 94
Dat toont wederom aan dat je alleen maar in de finale zit wegens een welgevormd achterwerk en totaal niet meeleest in deze topicreeks.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap er geen reet meer van...
bankzitters???
Waar wordt het allemaal uitgelegd hoe het nu werkt?
Ik kan het niet vinden....
Kort gezegd staan wij met z'n 4tjes op het schavot..."kribbet"; kleintje" mauriscio et moiquote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
bankzitters???
Kleintje In de OP staat wat info over het stemmen, je bent op de bank terechtgekomen om te strijden voor een plek in de finale.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
bankzitters???
Heel simpel...roep iedereen op om zijn/haar minstemmen aan jou te geven.quote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Oke, en hoe kom ik van de bank?
Je kunt het advies van Jappie volgen.........quote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Oke, en hoe kom ik van de bank?
In het weekend ben ik gewoon te druk voor BB omdat ik dan paardrijles moet geven en ja... ben immers druk bezig met andere dingen (kan ik hier niet vertellen i.v.m. mijn ex die alles meeleest).
In ieder geval, bedankt voor het vertrouwen van iedereen zodat ik toch in de finale zit...
Om wille van deze opmerking heb ik echt zoiets van.... KOOP ZALLUF!quote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
Als kleintje morgen allemaal nieuwe foto's plaatst, zijn de andere de lul want de hitsige figuren hier trappen daar dan weer in![]()
Boehoe... moest even een traantje wegpinken om deze post...quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat toont wederom aan dat je alleen maar in de finale zit wegens een welgevormd achterwerk en totaal niet meeleest in deze topicreeks.![]()
Dat bedoelt ze volgens mij helemaal niet.quote:Op zondag 20 november 2005 12:35 schreef cuall het volgende:
Als je echt niet mee wilt doen in de finale
Hehe... iemand die mij snaptquote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze volgens mij helemaal niet.![]()
Ik zag tot mijn vreugde dat jij je fotoboek had geupdate.....quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Ach... weet je wat... ik ga niet voor mezelf pleiten... of ik vlieg eruit... of niet...
Kleintje gaat door naar de finale... En wel hierom:quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Ach... weet je wat... ik ga niet voor mezelf pleiten... of ik vlieg eruit... of niet...
ik ben bijna van plan mijn fotoboek te downgradenquote:Op zondag 20 november 2005 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag tot mijn vreugde dat jij je fotoboek had geupdate.....
(... verwachtingsvol nieuwe foto aanklikt...)
....met een paard!![]()
Dan doe ik het wel even.quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Ach... weet je wat... ik ga niet voor mezelf pleiten...
quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Boehoe... moest even een traantje wegpinken om deze post...
boehoe.. ik had gewoon nooit een real life moeten downloaden
En ja, ik heb vandaag ook maar weinig tijd om te zitten en dan zit ik er, moet ik tig topics lezen om bij te blijven...
Boehoe...
He... ik ga straks vlakbij die doos wonen ja!quote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel even.
Paardrijles geven? Dat zijn Dido-verhalen.
Maurisico: 100, Kribbet: 100, Kleintje: 94, Jappie: 94.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel even.
Paardrijles geven? Dat zijn Dido-verhalen.
Maurisico: 100, Kribbet: 100, Kleintje: 94, Jappie: 94.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dit jou stem van vandaag APK ???
OK, hier dan het laatste lijstje;)quote:
Ik heb de moed nog niet opgegeven Kleintjequote:Op zondag 20 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Jappie... volgens mij zijn wij de 2 verliezers straks.
Dus.... zijn we op elkaar aangewezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |