Ik wil best wat iets opdonderen maar jij komt uit Breda...quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef juiced het volgende:
Achjoh, donderd toch op.
Oh, ik wordt er net op geattendeerd dat je een meisje bent:quote:Op zondag 20 november 2005 00:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil best wat iets opdonderen maar jij komt uit Breda...
Oja, jij zei toch wat iets over die bossen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef juiced het volgende:
Achjoh, donderd toch op.
Iets met vloeibare bossen en gas in een beerput ja...zoiets.quote:Op zondag 20 november 2005 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Oja, jij zei toch wat iets over die bossen?.
Meisjes kunnen zeurenquote:
Nou doe eens wat iets liefs...quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef juiced het volgende:
[..]
Iets met vloeibare bossen en gas in een beerput ja...zoiets.![]()
E waor...ik heb er nooit eerder van gehoord..ik snap er dus eigenlijk ook helemaal geen kont van.quote:Op zondag 20 november 2005 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou doe eens wat iets liefs...
Is dat Brabants of Emmiaans?
Gun mij dat wat iets want dan kan ik haar pesten...![]()
Hoe goedkoop..quote:
Vertel..quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef juiced het volgende:
[..]
Jij bent de aanstichter van heel wat anders!![]()
Jij gaat wat iets verhuizen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ow, en Breda is een Pauperstad..
Later![]()
En Utrecht is tof!quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe goedkoop..
Ow, en Breda is een Pauperstad..
Later![]()
Wat iets?quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Monidique het volgende:
Stali, dit gaat nergens over.
Je bent een manquote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Monidique het volgende:
Net wat iets van POL he?quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef Biogarde het volgende:
Wat een zaadtopic..
Benieuwd hoelang ie open blijft![]()
Over wat iets?quote:Op zondag 20 november 2005 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Snap er geen hoer meer van..
Van het hele topic njet![]()
Ryan3 slaat mij...quote:Op zondag 20 november 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Over wat iets niet is per definitie geen twijfel mogelijk.
Komt het zo over?!?quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
En dit moet zogenaamd iets semi-intellectueels zijn?
Je moet sowieso niet letten op Ryan3, ook al slaat hij je. Slaan is fysiek, gevoel mentaal. Elke verbinding daartussen is dan ook illusie.quote:
Ik ben het maar... een wat iets...quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
En dit moet zogenaamd iets semi-intellectueels zijn?
Ik vaar er fysiek en mentaal wel wat iets bij...quote:Op zondag 20 november 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet letten op Ryan3, ook al slaat hij je. Slaan is fysiek, gevoel mentaal. Elke verbinding daartussen is dan ook illusie.
Open maar wat iets een topic...quote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik stel dat potverdikkie net in onder mijn username!![]()
Nu moeten we trouwen.
Jamaar...ik ben niet zo goed in het openen van topics...quote:Op zondag 20 november 2005 00:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Open maar wat iets een topic...
In TTK, want daar kunnen ze nog wat iets handelen...
.
Als zij denkt dat Brabanders willekeurig het woordje "wat" er tussen gooien, moet ze heel hard richting de randstad getrapt worden. Het is dus geen Brabants.....quote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef Stali het volgende:
Ik wil wat iets zeggen...
Ik wat iets doen...
Ik wil wat iets drinken...
Is dit Emmiaans of is het zoals zij zegt... Brabants..:{.
Deurklinkquote:
Jij wilt wat iets trouwen he?quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef juiced het volgende:
[..]
Jamaar...ik ben niet zo goed in het openen van topics...![]()
Joh, kap nou eens met geleuterquote:
Ontopicquote:Op zondag 20 november 2005 00:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wel wat iets ontopic reageren graag..
Huh...quote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, kap nou eens met geleuter![]()
Wat?
-Gaat nergens meer over!
Je weet wat is he?
-Joh, kap nou..
![]()
Je mag me net als HarrySack wat iets bellen hoor...quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef Monidique het volgende:
Overigens denk ik nog steeds dat Stali een kloon can Ryan3 & Co. is, hoor.
Valsen heaup....quote:Op zondag 20 november 2005 00:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Nou eeuuh....eigenlijk niet!![]()
Sorry voor dezen opwecking van valsen heaup ofzoiets.![]()
Dat lijkt mij onnodig. Maar is het niet wonderlijk, of zelfs eng, dat jij weet of eerder natuurlijk onthoudt dat ik de man gebeld heb?quote:Op zondag 20 november 2005 00:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Je mag me net als HarrySack wat iets bellen hoor...
He?! Wat iets heb jij gebeld?quote:Op zondag 20 november 2005 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onnodig. Maar is het niet wonderlijk, of zelfs eng, dat jij weet of eerder natuurlijk onthoudt dat ik de man gebeld heb?
Zo'n rotopmerking had ik van jou wat iets niet verwacht. Het lef om te bellen heb je duidelijk niet maar een oordeel wel.quote:Op zondag 20 november 2005 01:00 schreef Monidique het volgende:
Oh, je bedoelt om te bevestigen dat jij geen kloon bent? Nee, dat is toch zeker geen bewijs. En trouwens, dan krijg ik alleen maar een arme, zielige vrouw met een klein kind aan de lijn, die zich afvraagt wie waarom mij haar nummer haaft gegeven.
Welke rotopmerking? Volgens mij heb ik die niet geplaatst,quote:
Ik heb aangegeven waarom ik niet zomaar ga bellen.quote:Het lef om te bellen heb je duidelijk niet maar een oordeel wel.
Ik ben niet wat iets dronken alleen durf jij niet, maar wel mij wegschrijven als een kloontje.quote:Op zondag 20 november 2005 01:03 schreef Monidique het volgende:
Waarom ik dat denk? Omdat iemand die zegt zo vaak lastig gevallen te worden door onder andere zekere eens op dit forum aanwezige personen, vast en zeker niet haar eigen telefoonnummer hier laat rondslingeren. Tenzij ze dronken is, natuurlijk,.
Omdat je niet durft idd.quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef Monidique het volgende:
Ik heb aangegeven waarom ik niet zomaar ga bellen.
Nee, omdat ik niet weet of jij jouw nummer geeft en dus net zo goed een of ander willekeurig iemand zou kunnen bellen die er niet van gediend is.quote:
Je bent echt walgelijk Monidique.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet weet of jij jouw nummer geeft en dus net zo goed een of ander willekeurig iemand zou kunnen bellen die er niet van gediend is.
Je veux dire quelque chose ...quote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef Stali het volgende:
Ik wil wat iets zeggen...
Ik wat iets doen...
Ik wil wat iets drinken...
Is dit Emmiaans of is het zoals zij zegt... Brabants..:{.
Dag Gajus...quote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef YvesMontand het volgende:
[..]
Je veux dire quelque chose ...
Je veux faire quelque chose ...
Je veux boire quelque chose ...
Een mengelmoes van Nederlandse en Franse taal (-constructies)
een euvel uit de Zuidelijke Nederlanden
Gajus...leuke avatar...quote:Op zondag 20 november 2005 01:15 schreef YvesMontand het volgende:
[..]
Je veux dire quelque chose ...
Je veux faire quelque chose ...
Je veux boire quelque chose ...
Een mengelmoes van Nederlandse en Franse taal (-constructies)
een euvel uit de Zuidelijke Nederlanden
Dat doe ik niet,quote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent echt walgelijk Monidique.
Je schrijft me af als e.e.a zielig vrouwtje met een kindje.
quelque ------------> watquote:Op zondag 20 november 2005 01:16 schreef Stali het volgende:
Dag Gajus...
Anders leg je even e.e.a. uit ja.
Dat heb je wel gedaan.quote:
Moet ik even wat tekstje naar voren halen? Gajus...quote:Op zondag 20 november 2005 01:26 schreef YvesMontand het volgende:
[..]
quelque ------------> wat
une chose ---------> een iets ding
quelque chose ---> wat iets iets
Goed idee, maar jeez... wat zijn sommige mensen smerig zeg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |