Ze zijn gewoon een beetje geil, net als Robquote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze toch met dat "Eat my pussy"?
Ik vind het ook geen leuk setje en toch kijk ik liever naar die twee als naar een duimzuigende Ingrid, een op zichzelf geilende Nathalie voor de spiegel, Rob die in zichzelf (stiekem tegen de kijkers) praat/zingt of niet te vergeten: GNAGNAGNA...quote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Dido niet echt een leuk persoon, misschien dat ik het daarom geen leuk stetje vind
Jij bent toch ook weleens opgewonden?quote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat heeft Rob weer semi geile praat.![]()
Het is een drankspelletje. Dat is altijd leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het over gaat
Ja, maar ik heet geen Rob.quote:Op zondag 20 november 2005 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij bent toch ook weleens opgewonden?
Nee ik vind dit opgeil niet echt leuke tv. Kom eens met iets nieuws daar in dat huis!quote:Op zondag 20 november 2005 00:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen leuk setje en toch kijk ik liever naar die twee als naar een duimzuigende Ingrid, een op zichzelf geilende Nathalie voor de spiegel, Rob die in zichzelf (stiekem tegen de kijkers) praat/zingt of niet te vergeten: GNAGNAGNA...
Ik wil alleen wel meer actie zien maar tot nu toe dit Dido dwars.
Sinds Kees van Kooten is gestopt zoeken ze nog iemand die 'de vieze man' kan spelen. Ik denk dat ik hem heb gevondenquote:
He is WASTEDquote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob is naar de klote hè?
hahaquote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, ik laat je in vrede plassen...
quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds Kees van Kooten is gestopt zoeken ze nog iemand die 'de vieze man' kan spelen. Ik denk dat ik hem heb gevonden
Nee Rob stelt zich aanquote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob is naar de klote hè?
Ben jij ook een beetje opgewonden vandaag?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik laat je in vrede plassen...
quote:Op zondag 20 november 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, bij hem heeft het iets heel ranzigs inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
Ik vind die Rob echt zó afstotelijk ranzig, als ie hitsig is.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
Ik vind die Rob echt zó afstotelijk ranzig als ie hitsig is.
Hij zal het wel weer spelen inderdaad. Dat flikt ie iedere keer volgens mij.quote:
geen topavond, maar het is wel eens saaier geweestquote:Op zondag 20 november 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Hoi allemaal , ik heb weer een avondje niks gemist las ik wel![]()
Zeg je vader even dat hij condooms moet goedkeurenquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
ruby, ik wil je...
quote:Op zondag 20 november 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik ben druk bezig met streams kijken.![]()
Maar je wilt vast msnnen...quote:Op zondag 20 november 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik ben druk bezig met streams kijken.![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Bloeit hier een ware fok romance op ?
![]()
Precies! En dan Josti die heel nuchter en eerlijk zegt; Rob! Rob! en nu een collaatje he?quote:Op zondag 20 november 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
Eerst die arme Rob dronken voeren, en smeken of ie niet liever cola wil?
Oplazeren, dan doorvoeren ook.
Nou ze klinken alsof ze al 20 jaar getrouwd zijnquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Lekker voor het water.quote:Op zondag 20 november 2005 00:22 schreef trith het volgende:
Volgens mij was dido net roel aan het afrukken.
2 vrouwenquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
![]()
haha, ja ik zie het, zal wel een nathalie drankje zijnquote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
zie stream 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |