Hij is een stuk drukker dan normaal ja... maar hij kan ook een spel spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Is Rob lazerus?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vind alleen ruby leuk...
ja neplazerus die vuile kneusquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Is Rob lazerus?
Jij hebt het door, Rob speelt een smerig spelletje...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:57 schreef melke het volgende:
Wat is Rob een neppert zeg! Die speelt dus echt wel een spel!
Als ie weer doet alsof ie dronken is, moeten ze hem eens een flinke sanctie geven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij is een stuk drukker dan normaal ja... maar hij kan ook een spel spelen.
ik niet..quote:Op zondag 20 november 2005 00:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb die kont van Dido iets te vaak gezien...
Ik vind Dido niet echt een leuk persoon, misschien dat ik het daarom geen leuk stetje vindquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind dit best schattig hoor![]()
Nee toch?quote:Op zondag 20 november 2005 00:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
ruby, ik wil je!
Roel is ook niet leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Dido niet echt een leuk persoon, misschien dat ik het daarom geen leuk stetje vind
En iemand moet er mee beginnen hequote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef F4iTH het volgende:
Ok als iedereen het doet dan....doe ik het ook he:
[afbeelding]
Ik wil eigenlijk ook wel met jou tongen, maar dan moet je wel in de buurt van alkmaar wonen...quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef ruby het volgende:
Rob wil weer eens tongen. Z'n hints vallen niet op de laatste tijd.
Waarheen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: Laatste peukje, dan gaan we weg.
Eeh..nee niet echt.quote:Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel met jou tongen, maar dan moet je wel in de buurt van alkmaar wonen...
Hmmm... checkt Ruby's profiel.... ook een vrouw... hmmmmquote:Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel met jou tongen, maar dan moet je wel in de buurt van alkmaar wonen...
Ja zekers, al 12 jaar.quote:Op zondag 20 november 2005 00:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
ruby, ben je gesettled?
veerkeerd topicquote:Op zondag 20 november 2005 00:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
ruby, ben je gesettled?
Beetje late reactie, maar was de puzzelbol van mijn dochetr aan het in elkaar zettenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk huis, lekker veel ruimte.
We hebben het wel zelf helemaal verbouwd maar het is genieten.
Ok, cool, Rob is dronken!quote:Op zondag 20 november 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Eeh..nee niet echt.
Alles goed verder?
Ze zijn Rob dronken aan het voeren... en zo te zien lukt het aardig.quote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat hebben ze het naar hun zin aan die tafel zeg.
Is zeker behoorlijk wat drank in gegaan vanavond?
ik heb echt geen idee waar het over gaatquote:Op zondag 20 november 2005 00:10 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat hebben ze het naar hun zin aan die tafel zeg.
Is zeker behoorlijk wat drank in gegaan vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |