Geloof de smiley maar. Eigenlijk is niets de moeite waard op dit moment.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet ik je tekst geloven of je smilie?
Weet ik niet meer maar vertel eens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
[..]
Tania heette zij
ze kreeg zo een geweldig valse exit
Zit aan de grapefruitsapquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je vanavond bijvoorbeeld een stuk minder drank naar binnen giet dan gisteren.
Ik wel in ieder geval. Niks zelfs.![]()
Die indruk had ik al.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof de smiley maar. Eigenlijk is niets de moeite waard op dit moment.
Ik wacht wel tot ze gaan klaverjassenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer luisteren is echt beter voor je gemoedsrust
Het "1 ... 2 .... ja " is veel leuker
Ze mocht eens plotseling verdwijnen. Vrijwillige exit of zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:47 schreef ruby het volgende:
Wat is Roel gaan doen? Durfde hij Dido wel alleen te laten?
Yeah, fuck the Roels man!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel & Dido hebben zichzelf tot outsiders gebombardeerd toch?
Het is dat Nathalie niet mee kan badderen... anders was die er ook bij geweest.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mona die van de evenwichtsbalk afflikkerde was ook niet verkeerd
Dat ze er niet naast komt zitten op een stoel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat Nathalie niet mee kan badderen... anders was die er ook bij geweest.
En niet zo'n klein beetje ook...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Rob gezopen?
Welnee, ze zien Rob, Nathalie, en misschien Joost echt nog wel als hun groepje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die werd geloof ik gewoon even weggeroepen door BB en mocht gelijk niet meer terug het huis in. Heeft dus helemaal geen afscheid kunnen nemen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet ik niet meer maar vertel eens.
Wodka kicks ass bij Rob!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook...
ja opzekerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is dat Nathalie niet mee kan badderen... anders was die er ook bij geweest.
neequote:
Hoezo? Ik vind dit best schattig hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef melke het volgende:
Kan Dido geen geheime missie krijgen? Iets in de trend van negeer Roel een hele week
http://www.snopes.com/business/alliance/marlboro.aspquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Gezellig potje kaarten, met de KKK sigaretten op de voorgrond.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
[..]
*stille tocht aan het organiseren is*
ja in de hitte van een battle ofzo werd iedereen behalve zij terug naar het huis gelokt en toen stond ze daar heel zielig alleen op het veld en toen stond haar koffertje daar ineens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Die werd geloof ik gewoon even weggeroepen door BB en mocht gelijk niet meer terug het huis in. Heeft dus helemaal geen afscheid kunnen nemen.
Ik jog mee...quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
[..]
*stille tocht aan het organiseren is*
Ja heel graagquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:54 schreef melke het volgende:
Kan Dido geen geheime missie krijgen? Iets in de trend van negeer Roel een hele week
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind dit best schattig hoor![]()
aan jajajaja van nathalie heeft ze blijkbaar toch niet genoegquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:55 schreef jessie het volgende:
Dido heeft vanmiddag toch gezegd dat ze niet bij Roel wilde slapen odmat ze het te benauwd vond worden. Wat heeft ze hem nu weer nodig he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |