En hun beugels zijn ook nog niet vast blijven zitten tijdens een kus.quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Puberaal?
Ik heb nog niet één keer hun tanden tegen elkaar horen knallen bij het zoenen.
Get a room.quote:
Klopt, maar ik vind jou ook interessant...quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Moet je niet naar de streams kijken? Is heel interessant hoor nu.![]()
Ik ben hier en dan is het altijd wel gezelligquote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef weyden het volgende:
hallo nog een beetje leven in de brouwerij?? ROb weer stierlijk vervelend
Ach hij doet wel vaker vreemde dingen bij haar, het lijkt niet op te vallen, vreemd genoeg.quote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Als Rob nog even doorgaat met Ingrid, hebben we dit jaar ook de eerste live verkrachting in het huis.
of gaat dat te ver?..
quote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben hier en dan is het altijd wel gezellig![]()
Ik vroeg het me alleen af, kreeg een deja vu van toen ik 14 was , ging het er ook zo aan toe in het bubbelbad.quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hun beugels zijn ook nog niet vast blijven zitten tijdens een kus.
eerstequote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Als Rob nog even doorgaat met Ingrid, hebben we dit jaar ook de eerste live verkrachting in het huis.
of gaat dat te ver?..
Hoe later de avond hoe schoner het volkquote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben hier en dan is het altijd wel gezellig![]()
Ben je bijna klaar of niet? Anders wil ik je wel even straf geven.quote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
ruby krijgt straf, ruby krijgt 3 zweepslagen...
Ligt eraan of je de nadruk legt op 'ook' of op 'eerste'quote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
eerste
Daar verschillen de meningen over.
quote:Op zondag 20 november 2005 00:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Hoe later de avond hoe schoner het volk![]()
'Weer'quote:Op zondag 20 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de nadruk legt op 'ook' of op 'eerste'
Het lijkt er wel op hij viel ingrid al lastig.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Is Rob lazerus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |