Raffaela is een goede gok denk ik... Als ze Harm naar de workshops laten gaan kan het zomaar zijn dat ie ver komt... Wellicht niet op sex-appealquote:Op zondag 20 november 2005 09:44 schreef mrsj het volgende:
Raffaela of Harm..
die laatste heb ik overigens wel m`n twijfels over..
hijs keischattigquote:Op zondag 20 november 2005 00:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dat suffe haar en die getuite lipjes?.
Nee, bedankt..
Zoals ik al zei: Ellen. Of Floortje. Of Sanne.
Zo is je avatar wat beterquote:
Jaaa Nadeemquote:
Daar lijkt het wel op idd. Het lijkt nergens naar imho, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoor
Gelukkig is die Charissa niet overdrevenquote:Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik denk dat dat overdreven gedoe van Raffaëla - dat nu nog gewoon grappig is - mensen op een gegeven moment op de zenuwen gaat werken en dat Charissa dan een hele goede kans maakt.
Met d'r glimlachquote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig is die Charissa niet overdreven. Alleen met een mindere stem dan.
Deze gast heeft inderdaad een super stem, heel professioneel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik hoop I-Jay!!![]()
Hij is mooi, heeft een goede uitstraling, kan goed zingen en heeft een prettige stem...Dus alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |