Blijft open. Leuk idee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef Gamedemon het volgende:
kuttopic, slotje
Als het je niet bevalt dan post je tog gewoon nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
een spel waarbij je een stonede mod speelt en dat je dan slotjes kan zetten op kuttopics!
Geweldig idd, dat echte leven, ik geniet er nu al meer dan 19 jaar volop van, ben er ook maar blind voor gegaan, zonder eerst reviews te lezen, maar gelukkig is het het nog altijd 100% waardquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:39 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ehm.. een reallivesim maar dan vanuit eerstepersoonsperspectief, bij voorkeur met echte emoties, echte omgevingen etc.
Meer dat je een soort van schizofrenie kan nabootsenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geweldig idd, dat echte leven, ik geniet er nu al meer dan 19 jaar volop van, ben er ook maar blind voor gegaan, zonder eerst reviews te lezen, maar gelukkig is het het nog altijd 100% waard.
De perfecte fucktard gamequote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef Sickert het volgende:
een game zoals animal crossing waarin je op virtueel gebied alles kan
en dan ook iemand doodschieten zodat zijn spel over is
Dynasty warriorsquote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef Blinker het volgende:
Een game waarin je als het ware grote veldslagen moet spelen in 3rd person view o.i.d.
Van die oude middeleeuwse veldslagen bijv en dan gewoon rushen en rammen wat je rammen kan
hiervan moest ik zelfs lachenquote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
En als je dan een goede advocaat hebt word je vrij gesproken anders word je opgesloten in de gevangenis voor 20 jaar en moet je kont neuk mini games doen
Jezus, wat ontzettend gaaf!quote:Op zondag 20 november 2005 00:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dynasty warriors
Kingdom Under Fire: Heroes
quote:Op zondag 20 november 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Mortal Kombat in combinatie met nintendogs.
een Gta kloon?quote:Op zondag 20 november 2005 10:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Een game waarin je bill gates moet neerknallen
gamedemon is al gelukkig en laat hem in de waan dat hij niet slimmer kan worden anders gaat hij dadelijk fok! nog ownen en dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef bonke het volgende:
ik wil een spel waar de hoofdpersoon een weerzingwekkend, dom, vrouwloos respectloos nerdje is ( zoals gamedemon) die dan dmv opdrachten steeds slimmer, knapper, respectvol en gelukkiger word
Ken ik jou?quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef bonke het volgende:
ik wil een spel waar de hoofdpersoon een weerzingwekkend, dom, vrouwloos respectloos nerdje is ( zoals gamedemon) die dan dmv opdrachten steeds slimmer, knapper, respectvol en gelukkiger word
It's called Social life my friend.quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef basalphenaar het volgende:
Een MMORPG die nou eens niet in de elfjestijd afspeelt, maar gewoon in deze tijd. Eigenlijk zoiets als GTA alleen dan met een nog grotere wereld, waarin iedereen een bepaalde rol speelt, de ene is agent, de ander is pizzakoerier enz. Het is moeilijk uit te leggen maar ik droom er al jaren van, zo'n game
eeijj tnx hequote:Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef Gamedemon het volgende:
weerzingwekkend, dom, vrouwloos respectloos nerdje
en dat haal jij uit 2 posts? respect hoor
Met een beetje realisme is niks mis peristiliusquote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef peristilius het volgende:
Ik zou wel een spel willen zien waar iedereen ontopic bleef.
Ik had wel verwacht dat iemand dat zou gaan zeggenquote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
It's called Social life my friend.
Ga eens naar buiten en tadaaa daar is je game
wow coolquote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef DrDentz het volgende:
ok, het is de Van Dijk Studieboeken Tycoon
je moet in het begin ala theme hopital zeg maar allemaal kamers inrichten; een inslag, een magazijn, een computerkamer, back-office, uitslag, karren kopen waar boeken op kunnen, heftruckjes, en daarna personeel aannemen; een zooi inzetters, gasten die stickers plakken, gasten die boeken repareren, foutherstellers
en zo uitgroeien en concurreren met je mede boeken tycoons
Dirkh - the gamequote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Een game waarin je fanatiek slotjes mag zetten op de door evil AI aangemaakte baggertopics.
Klink inderdaad wel gaafquote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef OG-Loco het volgende:
GTA, met als auto's alles wat de laatste NFS-serie kan, meer gebieden en soorten missies ( Far Cry, Halo) en qua volk veel realistischer spul ( echte types mensen, kunnen praten met iedereen ) + de mogelijkheid om elk mogelijk gebouw in te kunnen.
En om het af te maken kun je ook nog je eigen steden bouwen.
en dat je ook gewoon naar een stadion kan gaan en daar kan voetballen maar het is wel beter dan fifaquote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef OG-Loco het volgende:
GTA, met als auto's alles wat de laatste NFS-serie kan, meer gebieden en soorten missies ( Far Cry, Halo) en qua volk veel realistischer spul ( echte types mensen, kunnen praten met iedereen ) + de mogelijkheid om elk mogelijk gebouw in te kunnen.
En om het af te maken kun je ook nog je eigen steden bouwen.
Damm niet normaal hoe kom je er op.quote:Op zondag 20 november 2005 22:19 schreef mikando18 het volgende:
Je zit in zo'n ding met vier wielen een uuh.. auto en dan kan je gas geven en remmen en sturen enzo, en dan moet je andere auto inhalen en als eerste over de streep te komen, dat lijkt me nou zo tof.
Zoiets als ik ook in een van de eerste posts zei?quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef basalphenaar het volgende:
Een MMORPG die nou eens niet in de elfjestijd afspeelt, maar gewoon in deze tijd. Eigenlijk zoiets als GTA alleen dan met een nog grotere wereld, waarin iedereen een bepaalde rol speelt, de ene is agent, de ander is pizzakoerier enz. Het is moeilijk uit te leggen maar ik droom er al jaren van, zo'n game
Ik ook idd...een soort MMOGTA (quote:Op zondag 20 november 2005 14:08 schreef basalphenaar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |