quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef sleepy1958 het volgende:
Chantal liegt. ze heeft dido aan tafel tot aan de grond toe afgebrand. kwam keihard
aan bij dido. mag dido daar dan de pé in over hebben.
ja laten we dat idd maar doen, lijkt me een heel goed planquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee en dan de slowchat in ONZ en de rest in commentaren op de streamverslagen!![]()
Ik doe wel mee hoor. We gaan een anti-Lieske-caps-front vormen en starten met het verspreiden van flyers met daarop: walg jij ook van die melkfles-caps waarmee je wordt doodgegooid door een paar fokkers? Sluit je aan en maak kans op een seksweekendje met Dido, de ware beauty zonder kilo's make-up"quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik probeer wat tegenwicht te bieden, maar het zijn er te veel.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet! Die foto's fleuren de boel heel aangenaam op
Mannen die zitten te gamenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om wat meer variatie in de caps te zien. Meer mannen bijvoorbeeld(en nee, ik kan ze nu zelf even niet maken....ik heb 4 zwarte streams)
Tsja, is ook niet echt boeiend hè.quote:
zolang Joost geboycot mag... uhm.... op Roel & Rob zit ik eigenlijk ook niet te wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om wat meer variatie in de caps te zien. Meer mannen bijvoorbeeld(en nee, ik kan ze nu zelf even niet maken....ik heb 4 zwarte streams)
psst je heb mail als het goed isquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, is ook niet echt boeiend hè.
Dido en chantal is leukquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, is ook niet echt boeiend hè.
Niet echt, is nogal soft.quote:
Ze moeten elkaar op de bek slaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Niet echt, is nogal soft.
Ik wil schelden, janken en vechten zien.
Zit er niet in vandaag de haat zit nog niet diep genoegquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Niet echt, is nogal soft.
Ik wil schelden, janken en vechten zien.
Ze hebben écht wel een hekel aan elkaar, rare wijven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit er niet in vandaag de haat zit nog niet diep genoeg
Hierna zijn ze echt weer allemaal vriendinnetjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:15 schreef jessie het volgende:
O het word nu echt beter hoor na dit gesprek
Denk ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Straks fluistert Dido met Nathalie en Chantal met Ingrid en zijn we weer bij af.![]()
Vrouwen....
Nou als nath met dido praat en chantal en ingrid zullen we hun echte mening horen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hierna zijn ze echt weer allemaal vriendinnetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |