Maar je hoopt het stiekem welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat voorspelt FOT's eigen weerman speedy...ikke niet natuurlijk![]()
Daar pin ik hem op vast!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat voorspelt FOT's eigen weerman speedy...ikke niet natuurlijk![]()
Nee joh, al die kou en glibberigheid is niks voor mij...behalve als ik binnen zit met een beker warme chocolademelk met slagroom danquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je hoopt het stiekem wel
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Knus huismusjequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh, al die kou en glibberigheid is niks voor mij...behalve als ik binnen zit met een beker warme chocolademelk met slagroom dan
ja misschien wel, of gewoon een koukleumquote:
Beetje winterspek heeft zo zijn voordelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja misschien wel, of gewoon een koukleum
Hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje winterspek heeft zo zijn voordelen![]()
Jankebalkquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef Jelleee het volgende:
Eerst wordt het waarschijnlijk natte diarree-hagel, en dan als je vingers eraf gevroren zijn en als je geen zin meer hebt en je half dood van school komt, dán pas gaat het sneeuwen, every year -_-
Niet? Nou alles wat in mijn haar zit als in naar binnen ga loopt 2 minuten later toch wel erg nat mijn nek inquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sneeuw hoort niet nat te zijn hoor luap
Ik ga wel aan het thermisch ondergoedquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje winterspek heeft zo zijn voordelen![]()
MutZen zijn okeequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef luap het volgende:
[..]
Niet? Nou alles wat in mijn haar zit als in naar binnen ga loopt 2 minuten later toch wel erg nat mijn nek inen mutsen doe ik niet aan
![]()
quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga zo naar vrienden...filmpje kijken
hehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef luap het volgende:
[..]
MutSen zijn zeker okee, alleen niet voor mij![]()
muts (de ~, ~en)
Gaat goed komenquote:
Laat maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef luap het volgende:
[..]
muts (de ~, ~en)
1 MutZ 2 mutZenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef luap het volgende:
[..]
muts (de ~, ~en)
hee dat ken ik niet. Is dat van Pickwick?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit nu gewoon beetje te zappen met pot thee er naast![]()
herfststorm. best goede thee... iets te veel vanille en te weinig kaneel en appel alleen
jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee dat ken ik niet. Is dat van Pickwick?
Requote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef Re het volgende:
zo net reunie gehad van studie in Leiden, wat een saaie boel ... morgen lekkere fotoshoot iig
quote:
regen en aanvriezned, dus ijzel. maak jij maar leuke foto's terwijl ik 20 keer per minuut op mn snuit gaquote:Op zondag 20 november 2005 01:14 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ik zie het, maar niet getreurd geeft mooie platen (hopen we dan maar)
nog een paar nachtjesquote:
is goed... mafze, ik ga ook maar eens kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen, laten we het er morgen verder over hebben
joh, zeur niet. ik heb al stofgezogen en brood gesmeerd en een bed verschoont.En dat allemaal voor dat ik een uurtje geleden begon met photoshoppen.quote:Op zondag 20 november 2005 08:28 schreef pea4fun het volgende:
Wat doe ik hier op zondagmorgenik hoor in bed!
kijk je uit dan? met die natte handen op je toetsenbord?quote:Op zondag 20 november 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben al vanaf 6.45 op
Heb al aan mijn nieuwe site gefrobeld en nu ben ik aan het afwassen
Mogguh!!
Als we nu een tijdje niets van Puckzzz horen weten we dat het toetsenbord kapot isquote:Op zondag 20 november 2005 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
kijk je uit dan? met die natte handen op je toetsenbord?
Ik ben blij dat dat niet het eerste is wat ik denk als ik 's ochtends wakker word.quote:Op zondag 20 november 2005 09:47 schreef k_man het volgende:
Koffie
Daarna zien we wel weer verder...
Thee mutsquote:Op zondag 20 november 2005 09:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat niet het eerste is wat ik denk als ik 's ochtends wakker word.
Hahaha, daar denk ik ook niet aanquote:
Tjonge wat een aktiviteit, ik heb nog steeds niks bijzonders gedaan, loop een beetje te lummelen...maar daar is zondag ook voorquote:Op zondag 20 november 2005 09:02 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
joh, zeur niet. ik heb al stofgezogen en brood gesmeerd en een bed verschoont.En dat allemaal voor dat ik een uurtje geleden begon met photoshoppen.
als je een testert nodig hebt dan gil je wel he?quote:Op zondag 20 november 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben al vanaf 6.45 op
Mogguh!!
ja joh, 't is nog geeneens winterquote:Op zondag 20 november 2005 10:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een hele goeie morgen allemaal
60% kans op winters weer volgend weekend, wel blijven de temps boven 0 helaasdat betekent dat het niet zal blijfen liggen. Maar goed we hebben dec nog natuurlijk
Nou en, laat het nu maar wit wordenquote:Op zondag 20 november 2005 10:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja joh, 't is nog geeneens winter
Jij bent wel erg wakker vanmorgen...bijdehandjes als ontbijt gehad?quote:
Och dat krijgen we vast in maart pas...als iedereen denkt dat het lente gaat wordenquote:Op zondag 20 november 2005 10:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou en, laat het nu maar wit worden
Ik ga me dood lachen dat deze winter helemaal niks wordtquote:Op zondag 20 november 2005 10:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Och dat krijgen we vast in maart pas...als iedereen denkt dat het lente gaat worden
Zoals ik al zei, het is voor mijn al haast middag.quote:Op zondag 20 november 2005 10:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij bent wel erg wakker vanmorgen...bijdehandjes als ontbijt gehad?
Het is toch zo dat ze ieder jaar een strenge winter voorspellen? 1 keer zullen ze het goed hebben en dan roept iedereen...zie je wel!quote:Op zondag 20 november 2005 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga me dood lachen dat deze winter helemaal niks wordt! iedereen die loopt momenteel overal maar te wachten tot het komt
ivp van -5 overdag en -10 in de nacht krijgen we temp van 10 graden overdag en 5 graden in de nacht met regen
En dan in november 2006 een onverwachte zeer strenge winterweer dat niemand zag aankomen![]()
Dat zou heus niet grappig zijn hoor!quote:Op zondag 20 november 2005 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga me dood lachen dat deze winter helemaal niks wordt! iedereen die loopt momenteel overal maar te wachten tot het komt
ivp van -5 overdag en -10 in de nacht krijgen we temp van 10 graden overdag en 5 graden in de nacht met regen
En dan in november 2006 een onverwachte zeer strenge winterweer dat niemand zag aankomen![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 10:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dat zou heus niet grappig zijn hoor!
Sta ik mooi voor lul met mijn nieuwe schaatsen hier bij de vijver.
Nee, dan gaat het nu vriezen voor een week, krijgen alle kindertjes met sinterklaas en kerst nieuwe schaatsen, en dan wordt het weer warmer de rest van de winterquote:Op zondag 20 november 2005 10:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2005 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben al vanaf 6.45 op
Mogguh!!
Hoi, vroeg op voor de fotoshoot?quote:
Iddquote:Op zondag 20 november 2005 10:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is toch zo dat ze ieder jaar een strenge winter voorspellen? 1 keer zullen ze het goed hebben en dan roept iedereen...zie je wel!
Nah dan heb je zowiezo volgendjaar een dikke elf stedentochtquote:Op zondag 20 november 2005 10:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:
Dat is leuk!quote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, vroeg op voor de fotoshoot?
ik denk dat ik maar eens wat met water probeer te klooien...
zeg herman van veen, ik heb me koffie nog niet op hoorquote:
Laat het uiteindelijke resultaat eens zien?quote:Op zondag 20 november 2005 10:33 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dat is leuk!
Ik ben een tijd terug zo'n 4 uur bezig geweest om een waterdruppel vast te leggen met mijn compactcam. en heel tof.
Goeie nacht danquote:Op zondag 20 november 2005 10:34 schreef Re het volgende:
[..]
zeg herman van veen, ik heb me koffie nog niet op hoor![]()
ja ff alles weer beetje opbouwen hierquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, vroeg op voor de fotoshoot?
ik denk dat ik maar eens wat met water probeer te klooien...
Aha okequote:
Moment, even het kind eten gevenquote:Op zondag 20 november 2005 10:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Laat het uiteindelijke resultaat eens zien?
Niet onbelangrijkquote:Op zondag 20 november 2005 10:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Moment, even het kind eten geven
Nee want dat is heel erg belangrijk, tenminste belangrijker dan het fotografie zooiquote:
ach die kan best ff wachtenquote:Op zondag 20 november 2005 10:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Moment, even het kind eten geven
quote:Op zondag 20 november 2005 10:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Laat het uiteindelijke resultaat eens zien?
Die eerste is mooiquote:Op zondag 20 november 2005 10:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het bleek bijzonder lastig om dit met een compact cam te doen. Ik zou het graag nog eens proberen met een dsrl
Deze zijn ook gemaakt met een Minolta, een Dimage Z1.quote:Op zondag 20 november 2005 11:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die eerste is mooiIk heb ook al ooit eens met mijn minolta toen zitten klooien, ik ga het nu nog eens over doen. Ik heb nu een dslr en een bouwlamp
Tof! Veel succes.quote:Op zondag 20 november 2005 11:15 schreef pea4fun het volgende:
Deze maakte ik toen met een Minolta dimage 7
[afbeelding]
Deze nu netok ok...ik geef toe, er mag wel een kleurtje bij...ga ik nu proberen
[afbeelding]
zowquote:Op zondag 20 november 2005 10:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
als je een testert nodig hebt dan gil je wel he?
voor de site, niet voor de afwas
Damn die eerstequote:Op zondag 20 november 2005 10:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het bleek bijzonder lastig om dit met een compact cam te doen. Ik zou het graag nog eens proberen met een dsrl
quote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier koud en grijs en ik voel me een beetjeKrijg net te horen dat een oom van me prostaatkanker heeft... Wel 85% genezingskans en ze zijn er gelukkig vroeg bij en alles, maar toch, ff rauw op je dak hoor
Jj ookquote:
Kop op Flashquote:Op zondag 20 november 2005 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb niet eens zin om te gaan fotograferen, zo'n pestdag
Netjes!quote:Op zondag 20 november 2005 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een postbankpasje van laten maken
Voor de liefhebbers die nog niet wisten dat het mogelijk was: http://paskamer.postbank.nl
quote:Op zondag 20 november 2005 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een postbankpasje van laten maken
Voor de liefhebbers die nog niet wisten dat het mogelijk was: http://paskamer.postbank.nl
Archiefmateriaalquote:Op zondag 20 november 2005 17:25 schreef k_man het volgende:
Ik heb deze erop laten pleuren:
[afbeelding]
kijk, daar komt wel een bak licht vanafquote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx voor de complimentjes voor mijn siteIk heb gekozen voor een simpele maar duidelijke layout zonder toeters en bellen het laden duurt zo al lang genoeg
![]()
Ik heb vandaag een lamp gekocht op de rommelmarkt voor 5 euro!
er zitten twee halogeen lampen in van elk 1000 watt met elk een aparte schakelaar. Hij kan op een statief gemonteerd worden en als we ff gaan klussen kan er ook zo'n paraplu aan gemonteerd worden. Ik ben helemaal blij![]()
Ik heb geen idee waarvoor de lamp van origine is gebruikt, het is echt een oud ding, ik wou 'm eerst als soort van decoratie gebruiken in huis maar toen zette die vent 'm even aan de stroom en verblindde meteen de helft van de bezoekersIk ga nog ff Googelen om uit te zoeken wat voor lamp het eigenlijk is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hedler is een bekend merk in lampen jaquote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
Yeeey ik heb ff gegoogled op Hedler, het is een originele studiolamp er zijn bij konijneberg zelfs nog paraplu's voor verkrijgbaar, voor 110 euro, ik denk dat ik ff verder google om te zien of dat wat goedkoper kan
Wat een aanschaf van 5 euro al niet kan doen. Op zoek naar paraplu's en statieven kwam ik op deze advertentie klik en heb toch maar een bod gedaan. * Duimt *quote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ziet er wel oldscool uit Puckzzz, met dat gemoffelde ijzer
quote:Uw bod van ¤300,00 is geplaatst.
heb je de rest van de advertentie gelezen? 3 lampen, 3 statieven. 2 paraplu's, 1 lamp met van die kleppen, een stevige koffer.... is niet echt duur hoor.quote:
psssst niet te lovend wezen anders krijg ik ook zin om te biedenquote:Op zondag 20 november 2005 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je de rest van de advertentie gelezen? 3 lampen, 3 statieven. 2 paraplu's, 1 lamp met van die kleppen, een stevige koffer.... is niet echt duur hoor.
je laat het he?quote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
psssst niet te lovend wezen anders krijg ik ook zin om te bieden
Dan ga ik lekker ¤ 301 biedenquote:Op zondag 20 november 2005 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je laat het he?mag het mij ook een keertje meezitten?
Je bent nogal wat van plan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je de rest van de advertentie gelezen? 3 lampen, 3 statieven. 2 paraplu's, 1 lamp met van die kleppen, een stevige koffer.... is niet echt duur hoor.
dat is ook mooi spul...quote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef blackbully het volgende:
misschien iemand hier intresse in? liep er net tegen aan
http://www.fotoflits.nl/product_info.php?products_id=461&osCsid=395f18cb3ef5a7016c08a2b5eab86720
slurpt wat stroom maar dan heb je ook wat licht in huis
Ik ben bezig een studio te bouwen, daar kan ik met deze lampen wel mee uit de voeten denk ik zoquote:
thuis kamertje aan opgeofferd of meer luxe en dus echt een flinke ruimte?quote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben bezig een studio te bouwen, daar kan ik met deze lampen wel mee uit de voeten denk ik zo
ik wil in princiepe geen dimmer gebruiken. Ik heb alletwee de soorten filters dacht ik en het verschil tussen 56 en 64 weet ik niet. Is dat de groote of vermogen ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 19:47 schreef blackbully het volgende:
par 64? of 56?
het is wel redelijk geel licht als je hem aan een dimmerhangt
heb je daglicht filters? of alleen de gebruikelijke disco kleuren?
Handig tegen een winterdepressiequote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef blackbully het volgende:
slurpt wat stroom maar dan heb je ook wat licht in huis
ehh 56 is normaal 250w kan ook 500in geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 19:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
ik wil in princiepe geen dimmer gebruiken. Ik heb alletwee de soorten filters dacht ik en het verschil tussen 56 en 64 weet ik niet. Is dat de groote of vermogen ofzo?
komt niet echt uv uit dus het zal niet echt veel uitmakenquote:
met 1250 Watt komt er op allerlei golflengtes wel genoeg uit lijkt me zomaar hoorquote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
komt niet echt uv uit dus het zal niet echt veel uitmaken
Garage aan het verbouwen. Is een verwarmde ruimte met voldoende oppervlak, ja okee de wasmachine en droger staan er ook, maar er komt geen auto in te staanquote:Op zondag 20 november 2005 19:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
thuis kamertje aan opgeofferd of meer luxe en dus echt een flinke ruimte?
In dat geval zijn het 64 lampen want de meeste zijn 1000w.quote:Op zondag 20 november 2005 19:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehh 56 is normaal 250w kan ook 500in geloof ik
de 64 is 500 of 1000w. is dus ook een slag groter
ik denk dat voor normale foto's het fijn is om wat daglicht filters voor je lamp te gooien om een natuurgetrouwere foto te krijgen.
hoe breed is dieruimte dan wel niet ?quote:Op zondag 20 november 2005 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Garage aan het verbouwen. Is een verwarmde ruimte met voldoende oppervlak, ja okee de wasmachine en droger staan er ook, maar er komt geen auto in te staanneh denk dat ik daarmee wel genoeg ruimte heb
Ik mag rustig aandoen, bedacht dat ik pas om half 9 terecht kan op school ipv 8 uurquote:Op maandag 21 november 2005 07:24 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Morgen,![]()
Even Bearshare aanzetten en dan (lekker) naar school.![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 21 november 2005 08:24 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
wat is dat toch altijd met die koffie?quote:Op maandag 21 november 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaalIk ga ff koffie halen
dat MOETquote:Op maandag 21 november 2005 08:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat is dat toch altijd met die koffie?
Wow!quote:Op zondag 20 november 2005 10:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ah geweldig, dan haal ik eerst nog even 3 PC's uit de kelderquote:Op maandag 21 november 2005 09:53 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, kom er zo aan, eerst 5 crizzizzen wegwerken
hmmmmz, reminds me.quote:Op maandag 21 november 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen allemaalIk ga ff koffie halen
Puckzzz met hoofddoekje en bloemetjesschortquote:
Wat xila ook al zei, handmatig scherpstellen, maar dan nog mislukken er veel hoor. Kwestie van doorzetten.quote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef Jelleee het volgende:
Zal ik dan maar iets zeggen?
Mischien komt het door mijn cam, maar..
Hoe krijg je bij die waterfoto's, dat je een druppel die uit het water springt een scherpe druppel?
Hij gaat bij mij steeds scherpstellen op de achtergrond, maar is te sloom om op de druppel te scherpstellen..
Help
( Zoals dit en dit bedoel ik )
Sorry ik had je vraag even over het hoofd gezien.quote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef Jelleee het volgende:
Zal ik dan maar iets zeggen?
Mischien komt het door mijn cam, maar..
Hoe krijg je bij die waterfoto's, dat je een druppel die uit het water springt een scherpe druppel?
Hij gaat bij mij steeds scherpstellen op de achtergrond, maar is te sloom om op de druppel te scherpstellen..
Help
( Zoals dit en dit bedoel ik )
Als je de sluitertijd kort wil houden (en dat is nodig voor zulke foto's) dan heb je al moeite zat om het licht genoeg te krijgen met een groot diafragma. Alle lampen aan + bouwlamp is dan maar net genoeg....tenminste bij mij.quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Je kunt toch ook gewoon met een heel klein diafragma schieten, of heb je daar te weinig licht voor?
was ik al bang voorquote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je de sluitertijd kort wil houden (en dat is nodig voor zulke foto's) dan heb je al moeite zat om het licht genoeg te krijgen met een groot diafragma. Alle lampen aan + bouwlamp is dan maar net genoeg....tenminste bij mij.
Maar het houd je van de straat als je zo bezig bent zullen we maar denkenquote:
Wat Pea zegt ja.quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Je kunt toch ook gewoon met een heel klein diafragma schieten, of heb je daar te weinig licht voor?
Dat zou een lagere F betekenen, en er dus wellicht voor zorgen dat je de sluiter ook wat korter kunt houdenquote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat Pea zegt ja.
Een pagina terug staat een foto van mijn werk opstelling en zoals je zet was het licht niet overdadig.
Maar acheraf was dat misschien wel een goede optie geweest. Al is het natuurlijk mooier om maar een hele kleine scherptediepte te hebben om de aandacht niet van de druppel af te leiden. Badkamertegels fotograferen is nou eenmaal niet echt spannend![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een lagere F betekenen, en er dus wellicht voor zorgen dat je de sluiter ook wat korter kunt houdenAls je de ISO dan naar de 400 smokkelt
kan het best wat worden
Ik ga er ook eens mee aan de slag vanavond of zo.
Dat klopt wel jaquote:Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hey ik heb het met een compactcanm gedaan hč, die hebben zo hun beprekingen.
Die worden vaak erg zenuwachtig van dingen als ISO enzo.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
oh vanavond moet ik trouwens mn tas inpakken
Weeee gaaaaaaaaan naaaaaaaaaaaaar POLEN toe!!
checklistje voor je:quote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef Re het volgende:
[..]nu al tas inpakken, dat doe ik wel half uurtje voor vertrek hoor
morgenavond feestje, en woensdagavond ga ik meteen uit mn werk naar amsterdamquote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef Re het volgende:
[..]nu al tas inpakken, dat doe ik wel half uurtje voor vertrek hoor
quote:
quote:of alternatief:
*vuilniszak
*adapter van je telefoon / laptop / camera![]()
*schone onderbroeken (doe die wollen maar het is daar koud)
![]()
*je ABBA cd'sRammstein jah!
![]()
Ik hoef ook niet mee....wollen onderbroeken gaan jeuken en als je dan gaat krabben gaan mensen verkeerde dingen van je denkenquote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoor het al, Puckzzz hoeft niet mee
Alle begin is moeilijk....quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb dus gisteravond ook wat druppels geprobeert, en daarna vroeg ik pas om hulp
Dit is waar ik kwam..
[afbeelding]
onscherp, scheef, kom is te veel in beeld, verkeerde hoek, te standaart blauw.
Maar ik ga binnekort een keer oefenen met de hulp van degene die reageerden
( Dat potlood lijkt idd een goed idee )
idd, de rand van de foto zuigt, ff snel met paint gedaan.
Ik vind het helemaal nog niet zo'n verkeerde foto.quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb dus gisteravond ook wat druppels geprobeert, en daarna vroeg ik pas om hulp
Dit is waar ik kwam..
[afbeelding]
Hahaha, waar laat je je buik dan? Of gok je er op dat die niet opvalt tussen de onderbroeken van fles?quote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef _evenstar_ het volgende:
* _evenstar_ verstopt zich in de bagage van fles![]()
uh zoietsquote:Op maandag 21 november 2005 19:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hahaha, waar laat je je buik dan? Of gok je er op dat die niet opvalt tussen de onderbroeken van fles?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef _evenstar_ het volgende:
* _evenstar_ verstopt zich in de bagage van fles![]()
je draagt me toch welquote:Op maandag 21 november 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die plek was leeg omdat daar op de terugweg allemaal wodka in moet
Ga je lopen?
Zegquote:Op maandag 21 november 2005 19:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hahaha, waar laat je je buik dan? Of gok je er op dat die niet opvalt tussen de onderbroeken van fles?
Ik vind em lang niet slecht, maar een beetje druk, waardoor ie wat minder mooit uitkomt.quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Dit is waar ik kwam..
[afbeelding]
gewoon waterquote:Op maandag 21 november 2005 19:58 schreef Jelleee het volgende:
Kvraag me af wat jullie er allemaal indroppen bij die waterfoto's.![]()
Van hoe hoger het water komt, hoe groter de plonsquote:Op maandag 21 november 2005 20:10 schreef Jelleee het volgende:
Oja, dat kan ook
-_-
Ik heb met muntjes gedaan, om groter plonsje te krijgen..
Maar met druppels water krijg je ook hoger :/
Neequote:
We leven in de tijd van de mobieltjes hoor...is 1 nummer niet genoeg?quote:Op maandag 21 november 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Mailtje naar ouders aan het componeren, vol met vluchtnummers en verblijfadressen etc
Zo'n ding kan je kwijt raken, je weet maar nooitquote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
We leven in de tijd van de mobieltjes hoor...is 1 nummer niet genoeg?
Oef dat ken ik van mijn reis naar New Yorkquote:Op maandag 21 november 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Mailtje naar ouders aan het componeren, vol met vluchtnummers en verblijfadressen etc
Ja Re...dan noem je ook iemandquote:Op maandag 21 november 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n ding kan je kwijt raken, je weet maar nooit
Praat anders eens met Re
Moet ik ook nog op Re gaan passen dan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja Re...dan noem je ook iemandmaar zo'n georganiseerd persoon als jij verliest em toch niet?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik ook nog op Re gaan passen dan?
quote:Op maandag 21 november 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n ding kan je kwijt raken, je weet maar nooit
Praat anders eens met Re
quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja Re...dan noem je ook iemandmaar zo'n georganiseerd persoon als jij verliest em toch niet?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik ook nog op Re gaan passen dan?
da's iig wel de bedoeling ja dat ik in een stuk terug komquote:Op maandag 21 november 2005 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dat je hem wel heel terug brengt natuurlijk
ik neem net geen 4 Gig mee aan CF, en 80 Gig harde schijf op laptop en 40 ig op iPodquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
Hoeveel gig aan kaartjes nemen jullie nou samen mee?
Ok dan, zet maar volquote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik neem net geen 4 Gig mee aan CF, en 80 Gig harde schijf op laptop en 40 ig op iPod
ik 5304 MBquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
genoeg, daar ben ik echt niet bang voorquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik welquote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
genoeg, daar ben ik echt niet bang voor
O ja en ik heb nog een 40 GB portable harddiskquote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik neem net geen 4 Gig mee aan CF, en 80 Gig harde schijf op laptop en 40 ig op iPod
Ach als je tekort komt mag je vast wel wat parkeren bij Re op zijn laptopquote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel
Weet je hoe hard het gaat als je gaat filmen met de S1?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja en ik heb nog een 40 GB portable harddisk
da's 160 GB HDD en 9 GB CF samen.
Dat moeten we NET kunnen redden
ja wordt krap an, maar komt wel goed, anders nemen we allebij de LaCie nog meequote:
Net anquote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja wordt krap an, maar komt wel goed, anders nemen we allebij de LaCie nog mee1 TB moet toch wel genoeg zijn dan?
1169 dusquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef pea4fun het volgende:
Hoeveel gig nemen jullie nou samen mee?
truste flash, ik ga zo ook lekker naar bed. een keertje wat bijtijds.quote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik ga zo slapen
ik pak een andere keer mijn tas wel in
damnquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Slim plan xila
ik wil nog ff wat lezen
Mogguh M.!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:13 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Gaat vanzelf weer wegquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:00 schreef HMaster-II het volgende:
Als we volgende week een nieuwspost op het Frontpage lezen over een "Mysterieus klik-geluid in Polen", dan weten we wat het is...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben bezig met het vermalen van een paar boterhammen!!!![]()
En Kwartet-killer![]()
jaaaaaaaquote:
welke set is dat Puckzzz?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net dit gekochthelemaal blij
[afbeelding]
ja klopt, is niet erg veel wattage, maar ik heb nog die oude Hedler lamp die ik laatst heb gekocht, die is 2 x 1000 watt, dus als ik veel licht nodig heb zal ik die moeten gebruiken of ter algehele verlichting erbij aan het andere eind van de studioquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:52 schreef fr.oosje het volgende:
Zo te zien de falcon Eye 150 set of niet?
Hoi Flashquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Xila![]()
Goeienavond
ik heb een belangrijk besluit genomen
dat zijn de goede besluiten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb besloten dat ik de tijd die ik dit jaar kwijt was aan gemiddeld 170+ posts per dagvolgend jaar ga besteden aan het halen van MCSA en ITIL Practitioner
BIER
Dr. Flash MCSA ITILquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
MCSA is een systeembeheercertificering die je achter je naam mag zetten als een soort titel, en die er voor gaat zorgen dat ik aanzienlijk meer geld ga verdienenen ITIL ook
Dan doe je het nu toch juist goed?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, MCSA vervangt dan het huidige MCP, wat eigenlijk geen donder voorstelt
preciesquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan doe je het nu toch juist goed?![]()
Wat kan je dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies
MCP, ach... maar MCSA, nou, dat wordt al watDan kan je ook nog MCSE worden als je een HEEL hoog voorhoofd en HEEL dikke brilleglazen hebt
maar dat is niet realistisch in een jaar tijd
Als ik MCSA ben weet ik ALLES over Windows XP, Server 2003, Active Directory en Exchange 2003quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat kan je dan eigenlijk?
Of wat leer je daar dat je nu nog niet weer?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik MCSA ben weet ik ALLES over Windows XP, Server 2003, Active Directory en Exchange 2003
Dan willen alle grote bedrijven mij hebben en betalen ze BAKKEN met geld
En dan kan ik eens op mezelf gaan wonen en dan gaat het GOED met mij
Zo
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Effectively alles dan
meer dan ieder ander in de organisatie
ik eet evenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik jompel nog even een biertje naar binnen
en ik ga vast even Server 2003 installeren
Nou volgens mij is er toch echt wel iets mis met een word als "Jompelen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |