Ik ook supergoed contact met Johan V. alias de.......quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef JohanV. het volgende:
Ook een uitstekende ervaring met Jackal_Omega in [TK] Action Figures van McFarlane
Prima mailcontact en snelle afhandeling!![]()
Same for me... vandaag binnen, goed verpakt en prima ontvangen... soepele deal dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef MPG het volgende:
Goede zaken gedaan met Sosa in [TK] PC hardware Videokaart vandaag zeer goed verpakt en in goede staat ontvangen. Goed afgehandeld.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef amokjeeh het volgende:
Ik wacht nu al een half jaar op de beloofde bandjes uit de inkoopactie van Tonks naar aanleiding van Live8.
[CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandje
Tonks blijft smoesjes verzinnen en ik heb het laten rusten omdat ik hem vooral erg zielig vind. Het gaat tenslotte maar om een paar euro. Maar nu ga ik het aankaarten, omdat hij het lef niet heeft om normaal terug te mailen of die paar euro's terug te storten.
Zo ga je niet met mensen om en dit lijkt me ook niet de juiste manier van handelen op Fok!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry daar weet ik niks meer vanaf, ik schrijf niet alles wat ik zeg tegen een of andere kutnewbie op.
Ga dr even mee aan het werk.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef amokjeeh het volgende:
Ik wacht nu al een half jaar op de beloofde bandjes uit de inkoopactie van Tonks naar aanleiding van Live8.
[CENTRAAL] Bestel een ONE.org-bandje
Tonks blijft smoesjes verzinnen en ik heb het laten rusten omdat ik hem vooral erg zielig vind. Het gaat tenslotte maar om een paar euro. Maar nu ga ik het aankaarten, omdat hij het lef niet heeft om normaal terug te mailen of die paar euro's terug te storten.
Zo ga je niet met mensen om en dit lijkt me ook niet de juiste manier van handelen op Fok!
Waar dit berichtje al niet goed voor is, hier nog één trouwens: Raad hier Tonks zijn kloon! [met prijsplaat]quote:Op maandag 30 januari 2006 10:02 schreef Adelante het volgende:
eej, da's waar, ik krijg ook nog twee van die dingen van Tonks
ban!!!!!
Het gaat niet om het geld, het gaat om het principe. Op V&A horen mensen netjes met elkaar om te gaan en een deal is deal. Kom je hem niet na excuseer je je en stort je het bedrag terug. Hoe klein het ook is.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:13 schreef Adelante het volgende:
ach, het was iets van ¤ 2,39 ofzo... niet iets om moeilijk over te doen, maar als ie er zo veertig heeft opgelicht heeft ie toch 100 euro verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |