(Wat erg vreemd is omdat deze user in die week wel genoeg tijd had op op fok! te posten, gezien zijn post gesiedenis).quote:ey gast !
Sorry dat ik zo weinig van me liet horen, heb echt een asociaal
drukke week achter de rug ! Ben je Atlas compleet vergeten,
rekeningnummer is van een vriend van me, dat kwam ff wat beter uit,
anyway, ik rush NU naar het postkantoor je atlas op de post doen !
Ik mail je strax het Track & Trace nummer !!! Sorry gast, ik was het
glad vergeten ! Zie net mn mail !
Heeft sinds de kerst niet meer gepost.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Blik het volgende:
[..]
zou je toch niet verwachten van een user met meer dan 12000 posts
Ik zou het iig melden bij de v&a mods.quote:
Zouden ze dit topic niet lezen?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het iig melden bij de v&a mods.
Nee, gebannedquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heeft sinds de kerst niet meer gepost.Zou ie opgegeten zijn?
![]()
*btw die post daarvoor hoort in dat andere topic http://forum.fok.nl/topic/802239
Dat zou je inderdaad niet zo snel verwachten.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nee, gebanned
Overigens geen nette actie, idd zeker niet van een user met zijn "dienstjaren" en postcount.
Ach posten onder een kloon kan ie ook, dus lezen waarschijnlijk ookquote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad niet zo snel verwachten.Hopenlijk leest ie nog mee en regelt het alsnog.
![]()
Veel posts op een forum zeggen niet veel helaas.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit niet de eerste keer is dat deze user zich kut gedraagt in een transactie. Ik kan me nog een afspraak van inmiddels anderhalf jaar terug herinneren... Salvad0r wilde mijn MiniDisc-speler overnemen. Hij had de vraagprijs geboden dus we kwamen tot een deal, alles was rond, alleen de overdracht moest nog plaatsvinden. Via mail afgesproken dat hij 'm op een bepaalde datum op zou komen halen op m'n werk. Ik dat ding netjes ingepakt en meegenomen; meneer komt vervolgens de hele dag niet langs. 's Avonds gebeld, gemaild, geen antwoord. Ook de volgende dag geen sjoege. Weer gemaild, geen antwoord. Een week later komt één of ander lullig mailtje met de strekking: ik had er geen zin meer in.
Ten eerste is dat geen manier van handelen, de deal was al gemaakt. Ten tweede kun je dan in elk geval wel iets laten weten. Ik vind 't in elk geval een asociale hufter. En dit verhaal bevestigd dat nog maar eens.
Dat blijkt maar weer. Ookal vertrouw je iemand met 10000+ posts eerder dan een newbie met 500 posts.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Veel posts op een forum zeggen niet veel helaas.![]()
wacht even heb vanmorgne hem een mail gestuurd, als ik over een aantal dagen nog geen reactie heb kun je ermee naar de politie gaan..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:15 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Ookal vertrouw je iemand met 10000+ posts eerder dan een newbie met 500 posts.
Zou ik hier verder nog iets mee kunnen doen? aangifte doen ofzo?
Kun je daarvoor aangifte doen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:07 schreef TheEagle het volgende:
[..]
wacht even heb vanmorgne hem een mail gestuurd, als ik over een aantal dagen nog geen reactie heb kun je ermee naar de politie gaan..
Voor 1 op zichzelf staand geval is 't een civiele zaak, zijn er meer gedupeerden wordt 't een strafzaak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor aangifte doen dan?
Tuurlijk, oplichting is oplichtingquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Kun je daarvoor aangifte doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |