Netjesquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:21 schreef Foo_niks het volgende:
Pakketje bevattende geluidskaart incl. originele drivers (cd) van I_will_be_heard in goede gezondheid ontvangen inclusief bier.
[GEZ] PCI Soundblaster geluidskaartje
Top deal met een goede afdronk![]()
En hier goede ervaring met Mar_Cel_Lo!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Goeie ervaring met EdvandeBerg. Ik heb de XP2400+ mobile van hem overgenomen. Eerst goeie tijd en prijsafspraak gemaakt en bij het ophalen kon ik hem werkend zien. Top dus![]()
Dan kan er op het topic denk ik een slotjequote:Op zaterdag 10 december 2005 10:27 schreef moryana het volgende:
Goede ervaring met Supadupagama [TK] Donkey Kong Country 1, 2, 3 & DK64 guides voor de games
woensdag heb ik betaald en vrijdag lagen ze in de bus. Super!!!Bedankt!
Ik heb je topic opgeschoond, maar was per ongeluk te snel met het deleten van ook jouw laatste reactie (waarin je volgens mij 475 als prijs noemde). Wil je die reactie nog een keer opnieuw postenquote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Slechte ervaring met LaZZ in [TK] AMD64 3000+ PC
Hij doet een bod waarmee ik accoord ga en vervolgens ziet hij het hier als vrijblijvend bieden.![]()
Het hoogste bod is als LaZZ afhaakt 475 euro dat is wel duidelijk als de rest weg is.quote:Op zondag 18 december 2005 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je topic opgeschoond, maar was per ongeluk te snel met het deleten van ook jouw laatste reactie (waarin je volgens mij 475 als prijs noemde). Wil je die reactie nog een keer opnieuw posten
Aha, owkee. Ik heb het nog ff aan mijn berichtje toegevoegd.quote:Op zondag 18 december 2005 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het hoogste bod is als LaZZ afhaakt 475 euro dat is wel duidelijk als de rest weg is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |