heb je het tegen mij? ik heb in het begin (toen ik nog niet doorhad dat je een bord voor je kop had) wel eens op je gereageerd. later heb ik je topics nog wel eens gevolgd, maar me telkens weer verbaasd over je stompzinnigheidquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:41 schreef rudeonline het volgende:
Nog nooit op 1 post gereageerd, is "nee" alles wat je te zeggen hebt? En dan nog wel 3 keer dat duidelijk proberen te maken. Wat wil je nou?
oke, je mening is me duidelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef the900 het volgende:
[..]
heb je het tegen mij? ik heb in het begin (toen ik nog niet doorhad dat je een bord voor je kop had) wel eens op je gereageerd. later heb ik je topics nog wel eens gevolgd, maar me telkens weer verbaasd over je stompzinnigheid
Het gaat om een wetenschapsdiscussie waarin ik een andere opvatting heb als de huidige..quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef Cerbie het volgende:
Dat jij wat duidelijker bent en een linkje naar je discussie hebt (als het op internet was).
ditoquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:40 schreef DionysuZ het volgende:
Je zegt dat een eenparig bewegende waarnemer andere natuurwetten ondergaat dan een stilstaande. Voor mij genoeg reden om 'nee' te stemmen. Al die andere zaken ook, maar dit is wel voldoende
Je stelde zelf dat de rest van de wereld gek is gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef rudeonline het volgende:
De score is niet slecht, behalve mijn eigen stem durf er toch ook iemand te twijfelen aan de bestaande wetenschap. Het is nog een beeeetje vroeg om daar conclusies uit te trekken, maar gek ben ik zeker niet. Dus er blijft nog altijd hoop.
Over Rudeonline zijn topics in WFLquote:
Zolang je niet alleen staat kun je de strijd voortzetten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:07 schreef rudeonline het volgende:
De score is niet slecht, behalve mijn eigen stem durf er toch ook iemand te twijfelen aan de bestaande wetenschap. Het is nog een beeeetje vroeg om daar conclusies uit te trekken, maar gek ben ik zeker niet. Dus er blijft nog altijd hoop.
quote:Of ik ben gek of de rest van de wereld. Ik denk zelf de rest van de wereld
- rudeonline
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:11 schreef rudeonline het volgende:
Gaat de goeie kant op he? Zeggen dat Albert gelijk had gaat ze ook wat ver.
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een Clown... volgens mij heeft hij je beetgenomen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |