Ik heb er nog steeds lol meequote:
Oh, het leek me zo'n Maikuuul-topic.quote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
TS ? rofls dude, TS heeft geen fotoboek, én geen topic geopend in KLB over parfum.
Dus ik schat zo voor ongeveer 100% dat deze post op mij bedoeld is.
Volgende keer beter lezen joh !quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, het leek me zo'n Maikuuul-topic.. Alleen geen lolleromfgische TT.
homoquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:09 schreef apenvanger het volgende:
lijkt me duidelijk, A niet, B niet en C niet.
het enige juiste antwoord!!quote:Op zondag 20 november 2005 11:44 schreef creno het volgende:
als ie omringd is door (mooie) vrouwen !
ik luister niet naar opera.... ben dus geen homoquote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef vamos1 het volgende:
[..]
homo
als ie...
...naar opera luistert...vrouwenkleding aanheeft... (duh)
...zich met bep. operaties bezighoudt
...oksels scheert
...over een andere man zegt: "oeh lekkah ding!"
Correctie;ZEER hilarisch.quote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
als je een " kanker kachel" hilarisch vind
Of als je een dubbele voornaam hebtquote:Op zondag 20 november 2005 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
Als je Vivaldi luistert of naar Ajax kijkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:48 schreef mhermsen het volgende:
En tot slot;iemand die voor de grote boodschap niet eens hoeft te persen,maar alleen maar lichtjes hoeft te kuchen.
Ja man,mijn vriendin zei een tijd terug dattie een paar kids had.He sure is trying to look gayquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:29 schreef DrDentz het volgende:
die kok van life & cooking blijkt helemaal geen homo te zijn!
vette shock voor mij was dat
Weet je wat?Ik had het over die mouwloze,en daarmee bedoelde ik in 1ste instantie niet eens jou,maar ik zag jou net ook met zo'n ding,op de badkamer,ook nog!Damn,you're gay..quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Of, als je niet op een barkruk durft te zitten uit angst dat je er overheen zakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |