Daar zie je ook van die koukleumpjes op het ijsquote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, schaatsen in Indonesië? Dat lijkt me wel wat!Nog nooit gedaan dus... maar ga ik zeker een keertje doen
![]()
Wel een gek gezicht, van die glibberende en glijdende Indonesiers op het ijs. Maar sommigen lijken wel natuurtalentquote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef Ikiskoel het volgende:
Haha ja lachen man! Ik zie mn schoonzus al schaatsen![]()
Als ik de mogelijkheid heb ga ik dat echt doen man, lijkt me lachen! Wanneer ga jij weer naar Indonesië?quote:Op maandag 21 november 2005 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel een gek gezicht, van die glibberende en glijdende Indonesiers op het ijs. Maar sommigen lijken wel natuurtalent![]()
Ik probeer eind januari te gaan. En anders wordt het eind februari. Kan ik mooi bij jou logerenquote:Op maandag 21 november 2005 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
ik vertrek 25 februari pas weer
is niet goedkoop hoorquote:Op maandag 21 november 2005 10:47 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik probeer eind januari te gaan. En anders wordt het eind februari. Kan ik mooi bij jou logeren![]()
ik heb nog geen prijs vastgesteld. Inmiddels zit er airco in, een badkamer met heet water, ect.ect.quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij duur vindt...![]()
En de locatie? Je had nog geen foto's... toch?quote:Op maandag 21 november 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog geen prijs vastgesteld. Inmiddels zit er airco in, een badkamer met heet water, ect.ect.
1 minuut van de noordelijke rondweg, ruim 1 minuut van de doorgaande weg Centrum-Kaliurang (Merapi vulkaan)quote:Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
En de locatie? Je had nog geen foto's... toch?![]()
ik ook hoor, maar ja...quote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Goed man!
Damn.... wil morgen wel weg...![]()
Ach ja. ik blijf voorlopig wel gewoon dromenquote:Op maandag 21 november 2005 11:17 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk zijn we best zielig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |