Hangt er vanaf als mensen in Leiden wonen niet, en iets daarbuiten ook niet. Ik heb alleen niet zoveel geld op dit moment. Ik haal het sowieso met de fiets opquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het niet bijna duurder die restjes te gaan ophalen, dan bij de bouwmarkt op de hoek de goedkoopste witte latex te kopen?
Had ik nou net eerder moeten weten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef Mythbusters het volgende:
Mensen interesse in ook een mooie muurschildering?
Als jullie voor de verf zorgen dan kom ik hem zetten voor 35 euri![]()
Heb jij foto's van eigen werk?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Heb je daar ook foto's van, van eerder werk? Ben wel benieuwd (en dan wordt het meteen een K&W-topic, want nu is het meer iets voor V&A. Het is misschien een idee om daar ook even een topic te openen trouwens).
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:24 schreef Mythbusters het volgende:
[..]
Heb jij foto's van eigen werk?![]()
* kuch * nee, dat mogen ze niet, want dat valt onder diensten en die zijn niet toegestaanquote:Op zondag 20 november 2005 10:19 schreef Mythbusters het volgende:
Das inderdaad jammer. Maar als mensen een muurschildering als deze willen mogen ze hier bieden
* kuch* beetje jammerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* kuch * nee, dat mogen ze niet, want dat valt onder diensten en die zijn niet toegestaan
Ik heb wel nog dik 4 liter Histor Mineraal voor je (1502-B)
Met of zonder koffie?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:25 schreef Mythbusters het volgende:
Ontopic hoe duur en waar op te halen![]()
Af te halen in Klundert en in ruil ervoor wil ik een pakje Drum (nieuwe verpakking) en een zak bitterkoekjesquote:
*kuch...kuchquote:Op donderdag 24 november 2005 21:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch...
[GEZ] Witte Latex verf
missc hien wel, als ik mijn eigen huisje heb, maar dat kan nog even durenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef Mythbusters het volgende:
Mensen interesse in ook een mooie muurschildering?
Als jullie voor de verf zorgen dan kom ik hem zetten voor 35 euri![]()
Ja, nogalquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:24 schreef Oblivion het volgende:
*kuch...kuch
Dit topic is toch echt dubbel...
Maakt mij verder niet uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |