ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
WowThanx iedereen. Ik ben er eigenlijk best lang mee bezig geweest. Iedere dag heb ik een klein stukje gedaan. Bij elkaar denk ik een week. Maar als ik het nu nog een keer zou moeten doen ben ik er denk ik 2 dagen mee bezig, als ik de hele dag door zou werken.
Ik vind het super leuk om te doen, dus de komende tijd ga ik er nog een paar maken, wel andere vormen ...
1 Spijker in het midden, en met een touwtje een cirkel maken is volgens mij de makkelijkste en meestgebruikte manier. Maar TS kan het anderrs gedaan hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe heb je die cirkels gemaakt? Die lijken me moeilijk af te plakken.
Ja was het ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef het-is-mij het volgende:
Wow gaaf zeg.
Lijkt me wel lastig trouwens
De slaapkamer van mijn broertjequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef l3laster het volgende:
Yep ziet er zeer nice uit, ook de juiste kleuren er voor gekozen vind ik!
welke kamer is het btw? je slaapkamer?
Die lijnen zijn repen afplaktape die ik daarna heb ingekleurd jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
*mond open valt-smiley!
Wat onwijs mooi zeg!
Hoe heb je het gedaan? Lijnen uitgezet en daarna met de hand ingeschilderd?
Op behang? Of op structuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |