ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:17 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
WowThanx iedereen. Ik ben er eigenlijk best lang mee bezig geweest. Iedere dag heb ik een klein stukje gedaan. Bij elkaar denk ik een week. Maar als ik het nu nog een keer zou moeten doen ben ik er denk ik 2 dagen mee bezig, als ik de hele dag door zou werken.
Ik vind het super leuk om te doen, dus de komende tijd ga ik er nog een paar maken, wel andere vormen ...
1 Spijker in het midden, en met een touwtje een cirkel maken is volgens mij de makkelijkste en meestgebruikte manier. Maar TS kan het anderrs gedaan hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe heb je die cirkels gemaakt? Die lijken me moeilijk af te plakken.
Ja was het ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef het-is-mij het volgende:
Wow gaaf zeg.
Lijkt me wel lastig trouwens
De slaapkamer van mijn broertjequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef l3laster het volgende:
Yep ziet er zeer nice uit, ook de juiste kleuren er voor gekozen vind ik!
welke kamer is het btw? je slaapkamer?
Die lijnen zijn repen afplaktape die ik daarna heb ingekleurd jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
*mond open valt-smiley!
Wat onwijs mooi zeg!
Hoe heb je het gedaan? Lijnen uitgezet en daarna met de hand ingeschilderd?
Op behang? Of op structuur?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Niet echt mijn smaak, maar wel een erg goed idee
Ziet er goed uit
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat een indrukwekkende blik in het fotoboek!
Tja je bent een master of je bent het nietquote:Op zondag 20 november 2005 15:23 schreef Realzm het volgende:
Hoe heb je die tekening in de hoek gemaakt? Ik weet wel hoe dat moet op een blaadje, maar hoe kan je die rechte lijnen zo krijgen gezien je er geen lat oid naast kan leggen?
Dank u, dat doet mij deugd. Ik wil een heleboel verschillende muurschilderingen gaan maken en daarna proberen om ze aan de man te krijgen.quote:
ik denk dat mensen die een muurschildering willen het vooralsnog graag zelf makenquote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dank u, dat doet mij deugd. Ik wil een heleboel verschillende muurschilderingen gaan maken en daarna proberen om ze aan de man te krijgen.
Wat zouden jullie een redelijk bedrag vinden om te vragen...
Wat vragen jullie voor een muurschilderingquote:Op zondag 20 november 2005 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk dat mensen die een muurschildering willen het vooralsnog graag zelf maken
en anders krijg je concurrentie van mij en marty
euuuhm, even denken... als je er 2 dagen mee bezig bent... 50 euro ofzo ?quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dank u, dat doet mij deugd. Ik wil een heleboel verschillende muurschilderingen gaan maken en daarna proberen om ze aan de man te krijgen.
Wat zouden jullie een redelijk bedrag vinden om te vragen...
Voor deze muur was ik ongeveer 40 euro aan materiaal (verf, tape, kwasten) kwijt, lijkt mij een beetje zonder van de moeite 2 dagen zwoegen voor 10 euroquote:Op zondag 20 november 2005 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
euuuhm, even denken... als je er 2 dagen mee bezig bent... 50 euro ofzo ?
en dan ben je cheap .
aha, well in dat geval, 100 euro . 8)quote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Voor deze muur was ik ongeveer 40 euro aan materiaal (verf, tape, kwasten) kwijt, lijkt mij een beetje zonder van de moeite 2 dagen zwoegen voor 10 euro![]()
nog niks, we zijn nog in de designfases en experimenteerfases en ontwerpfasesquote:Op zondag 20 november 2005 15:50 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Wat vragen jullie voor een muurschildering![]()
Ja ik zelf ook, ik heb mijn kamer net een beetje verbouwd zodat ik plek heb om te oefenen. Ik heb nu een spaanplaat van 120cm x 120cm op de muur gehangen en daar wil ik een portfolio mee gaan samenstellen. Maar ik vind het echt heel leuk om te doen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nog niks, we zijn nog in de designfases en experimenteerfases en ontwerpfases.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |